Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Bare snuppa ja :fnise:

Endret av Impala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HOLA!! :vinke: Er inne på oppdateringsrunde, men den blir ikke så lang. Dere skravler jo som GALE!! :dåne:

:klem:

Skrevet
HOLA!! :vinke: Er inne på oppdateringsrunde, men den blir ikke så lang. Dere skravler jo som GALE!! :dåne:

Det er fordi andre slipper til når du er på ferie.

:fnise:

Skrevet

Jeg føler meg ikke skyldig denne gangen iallefall.

Må du ikke ta noen billigklær da, Impala :fnise:

Vi har da ingen billigklær vi :fnise:

Det er fordi andre slipper til når du er på ferie.

:fnise:

:jepp:

Skremmende...

Du har bare godt av å se hvordan vi andre har det :fnise:

Skrevet

Trodde jeg hadde litt tid til å være her igjen, men mannen ringte å sa at han var på vei hjem. Så da får jeg vel begynne på middagen. Blir thaifiskekaker med, ris, grønnsaker og sweet chilisaus idag :)

Skrevet
Trodde jeg hadde litt tid til å være her igjen, men mannen ringte å sa at han var på vei hjem. Så da får jeg vel begynne på middagen. Blir thaifiskekaker med, ris, grønnsaker og sweet chilisaus idag :)

Vi fikk fersk lapskaus av leieboer`n, han kokte en stor gryte og kom ned for å spørre om vi ville ha. Det var kjempe godt men den mannen er sprøyte gal,

han hadde kokt en kjele spagetti til lapskausen :dåne:

De har spagetti til alt, trodde ikke mine egne ører første gangen de skulle ha

PANNE KAKER MED SPAGETTI !!! ??? :fnise:

Skrevet
Må du ikke ta noen billigklær da, Impala :fnise:

:fnise: Morsom tråd.

Vi fikk fersk lapskaus av leieboer`n, han kokte en stor gryte og kom ned for å spørre om vi ville ha. Det var kjempe godt men den mannen er sprøyte gal,

:skratte:

Ha en fin kveld Impala!

Skrevet

Du kødder :overrasket:

:fnise: Morsom tråd.

Ha en fin kveld Impala!

Takk for det :)

Skrevet

Mannen ga snuppa litt maisgrøt tidligere, og det gikk da ganske greit. Lagde av en teskje med pulver, og hun spiste sikkert halvparten. Så han får fortsette å gi henne gjennom helgen, så kanskje vi er oppe i ett par-tre teskjeer i starten på neste uke :-D

Har bestemt oss for kjole i morgen. Og da blir det en helt enkel rosa en, men bluse og en fin strømpebukse :)

Skrevet

Nå skal jeg ta meg en :dusje: , også skal jeg ha meg litt kveldsmat. Og kanskje brodere ferdig det siste på borden rundt løperen.

Skrevet

Mannen er litt småsur for tida, og har litt kort lunte. Han har slutta å snuse :fnise:

Men håper det går over snart egentlig da, for det er ikke noe gøy når han blir sint fordi jeg dytter til ham når han snorker...

Skrevet
Mannen er litt småsur for tida, og har litt kort lunte. Han har slutta å snuse :fnise:

Men håper det går over snart egentlig da, for det er ikke noe gøy når han blir sint fordi jeg dytter til ham når han snorker...

Dytter til sambo her og hvis han snorker for mye. Han pleier ikke å bli sur, men det har hendt. Men han prøver ikke å slutte med snusing sånn som mannen din heller da.(han hverken snuser eller røyker) Skjønner at mannen din blir sur da. :fnise:

Ha en fin helg Impala! :klemmer:

Skrevet

Er tahifiskekaker noe du får kjøpt, eller er det tilbehøret som gir navnet?

Hva skal de med tilbehør, kan de ikke bare spise spaghettien :hoho:

Mannen ga snuppa litt maisgrøt tidligere, og det gikk da ganske greit. Lagde av en teskje med pulver, og hun spiste sikkert halvparten. Så han får fortsette å gi henne gjennom helgen, så kanskje vi er oppe i ett par-tre teskjeer i starten på neste uke :-D

Har bestemt oss for kjole i morgen. Og da blir det en helt enkel rosa en, men bluse og en fin strømpebukse :)

Høres nydelig ut :klemmer:

Huffda, håper det går over snart.

Lykke til hos fotografen i dag!

Skrevet

Lykke til hos fotografen :klemmer:

Skrevet

:overrasket: :dåne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...