Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5041 Skrevet 13. februar 2008 Innom med en stor til verdens beste Impala. Takk for det vennen. Du vet at jeg er her hvis du vil prate Risgrøt, var det ja! Den likte begge to, også tror jeg at jeg blendet i litt most frukt eller maltekstrakt i den. Da kan du variere smaken litt. Så deilig at du har gått tur. Jeg har bare sittet inne i dag. Ikea skal levere ny glassplate til salongbordet en gang mellom kl 10 og 16, så da må jeg jo være her. Det er så kjekt med sånne tidsangivelser. Og min erfaring er at den som regel blir nærmere 16 enn 10
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #5042 Skrevet 13. februar 2008 Det strømmer jo inn med tilbud, for å lure oss til å handle. Og jeg biter på, gang etter gang Jeg har gjort det før, men nå har jeg begynt å bare kaste dersom jeg ikke vet at jeg skal ha noe spesielt. På mandag satte vi opp budsjett også...skal bli spennende å se om vi greier å holde oss til det..
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #5044 Skrevet 13. februar 2008 Budsjett, hva er det Det som skal til for at vi ikke skal gå konkurs anytime soon
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5045 Skrevet 13. februar 2008 Det som skal til for at vi ikke skal gå konkurs anytime soon Er det så ille altså?
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5046 Skrevet 13. februar 2008 Glemte å si at snuppa sov til 04:30 før hun skulle ha mat i natt :juhu: Det er lenge siden sist det. Måtte det bare vare
Daria Skrevet 13. februar 2008 #5047 Skrevet 13. februar 2008 Budsjett, hva er det Tror det er sånt som jeg burde hatt så jeg slapp oppdagelser av typen: "Oi, nå er det glissent på kontoen og nesten to uker til lønning"...
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #5048 Skrevet 13. februar 2008 Er det så ille altså? Mnei, altså...det som er problemet er at jo mer penger vi har inn i mnd jo mer penger bruker vi. Altså, det er aldri noe til overs, men samtidig overlevde vi jo når jeg var arbeidsledig også, så da er det jo noe galt et sted. Så ønsket om å kunne spare litt hver mnd, samt ha noe til overs til ting og tang innimellom gjorde at vi valgte å sette opp et budsjett. Glemte å si at snuppa sov til 04:30 før hun skulle ha mat i natt :juhu: Det er lenge siden sist det. Måtte det bare vare :juhu:
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5049 Skrevet 13. februar 2008 Tror det er sånt som jeg burde hatt så jeg slapp oppdagelser av typen: "Oi, nå er det glissent på kontoen og nesten to uker til lønning"... Ja, det er ingen morsom oppdagelse akkurat.
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5050 Skrevet 13. februar 2008 Mnei, altså...det som er problemet er at jo mer penger vi har inn i mnd jo mer penger bruker vi. Altså, det er aldri noe til overs, men samtidig overlevde vi jo når jeg var arbeidsledig også, så da er det jo noe galt et sted. Så ønsket om å kunne spare litt hver mnd, samt ha noe til overs til ting og tang innimellom gjorde at vi valgte å sette opp et budsjett. Høres egentlig litt kjent ut Jeg gikk jo opp endel i lønn i høst, men sitter ikke igjen med mer penger for det, så forbruket har økt ja. Kanskje gjøre noe med det jeg også...
Daria Skrevet 13. februar 2008 #5051 Skrevet 13. februar 2008 Det er jo sånn det er -jeg levde helt greit på studielån også...
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5052 Skrevet 13. februar 2008 Det er jo sånn det er -jeg levde helt greit på studielån også... Jeg også Syns til og med at jeg hadde god råd når jeg var student. Også så mye man fikk gjort for pengene (nå fikk vi vel riktignok litt rabatter, men likevel...).
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5053 Skrevet 13. februar 2008 Nei, nå får jeg se å gjøre litt Alt for mye å oppdatere seg på her inne likevel
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5054 Skrevet 13. februar 2008 Jeg blir helt matt av hvor mye disse små gulper jeg :dåne:
kamela Skrevet 13. februar 2008 #5055 Skrevet 13. februar 2008 Her er det tykk tåke idag, men :sol:driver og bryter gjennom. Har faktisk allerede gått tur idag, for 1,5 time siden, for snuppa ville ikke sovne inne, så da var det bare å kle på seg. Var på spinning i går da. Tror jeg skal begynne å gå på blå time istedet, for jeg blir jo nesten ikke sliten Da kan jeg i tillegg gå mandag og onsdag, så da blir det to ganger i uka Tror jeg skal prøve og se hvordan det blir i neste uke. Også må jeg vist bestille litt fra Josefssons også nå. Fikk mail om gratis trenchcoat, og 40% på dyreste vare, og ingen eks.avg. hvis man bestilte minst 4 varer Men denne gangen kan jeg jo bestille klær til snuppa da Må sjekke dagens post, var ihvertfall fra 2 postordrefirmaer! Det var da voldsomt til tilbud!! (Kanskje jeg burde begynne å åpne tilbudene jeg får fra slike steder istedenfor å kaste dem rett i søpla ) Var det jeg også tenkte på! Jeg blir helt matt av hvor mye disse små gulper jeg :dåne: En liten dråpe er nok, lukta kommer uansett
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5056 Skrevet 13. februar 2008 Må sjekke dagens post, var ihvertfall fra 2 postordrefirmaer! Var det jeg også tenkte på! En liten dråpe er nok, lukta kommer uansett Ellos/Josefssons syns jeg at jeg får minst en mail uka med tilbud fra. Gulp lukter pyh altså. Det går noen kluter og smekker per dag ja. går ikke like hardt utover klær som det gjorde en stund, desto mer på tepper og sånn
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5057 Skrevet 13. februar 2008 Har planer om en tur på Europris nå etterpå. Har tenkt på det en stund, også kom det reklame derfra i går. Ikke sikkert jeg finner noe da men... Også tror jeg at mensen er på vei tilbake Har hatt litt småblødninger de siste dagene.
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #5058 Skrevet 13. februar 2008 Har du lest tråden om Europris eller???
Gjest Tigerjente Skrevet 13. februar 2008 #5059 Skrevet 13. februar 2008 har lyst til å bestille noe klær fra nettshopping jeg også, men jeg skal begrense meg i år (dessuten er det ikke noe gøy å shoppe når klærne ikke passer om to mnd ) Derfor brant jeg reklamen jeg fikk fra laredoute og jossefsons i dag..
malle Skrevet 13. februar 2008 #5060 Skrevet 13. februar 2008 Høres kjent ut det der med økt forbruk. HAr hatt en liten diskusjon i kveld med sambo ang akkurat det tema der. For noe bør gjøres. HA en fin natt Impala!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå