Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5021 Skrevet 12. februar 2008 Husker ikke så langt tilbake at jeg kan komme med konkrete råd. Den ene ville ha og den andre ikke. Men hva vi gjorde? :klø: Nei, det er ikke så greit å huske bestandig. Vi fant risgrøt som var fra 4 måneder way back when når det var aktuelt for oss....den var UTROLIG god Har ikke funnet risgrøt enda. Har leita
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2008 #5022 Skrevet 12. februar 2008 De første gangene lille nevø fikk grøt ble han rasende. Det var en tilvenning med hyl og skrik. Men når han først ble vant til grøten, ble han kjempeglad i det. Men han har aldri villet ha annet enn maisgrøt.
iss Skrevet 12. februar 2008 #5023 Skrevet 12. februar 2008 Nærbutikken min har risgrøt... det er rimi.. Si ifra hvis jeg skal sende deg en pakke!
Pi@ Skrevet 12. februar 2008 #5024 Skrevet 12. februar 2008 Men får trollet ditt nok mat på dagtid da, det er vel ofte derfor de ønsker ofte mat på natta, fordi de ikke ha fått dekket behovet på dagen. Har du ett måltid med fast føde eller? Det går maks to timer mellom hver amming på dagtid. Alltid gjort det. Så vanskelig å amme så mye oftere . Jeg har vært veldig påpasselig at jeg ikke ammer mere på natta enn på dagen, men det har jeg ikke gjort. Bare like mye døgnet rundt Vi begynte med grøt i forrige uke, så vi har foreløpig bare ett måltid. Tenkte vi skulle prøve litt grønnsaksmos i neste uke. For han er helt opphengt i mat . Skikkelig matvrak den der sønnen min . Jeg kjøpte risgrøt fra 4mnd på helsekostbutikk.
kamela Skrevet 12. februar 2008 #5025 Skrevet 12. februar 2008 Husker ikke så langt tilbake at jeg kan komme med konkrete råd. Den ene ville ha og den andre ikke. Men hva vi gjorde? :klø: Ikke jeg heller - begynner å bli gammel Vi fant risgrøt som var fra 4 måneder way back when når det var aktuelt for oss....den var UTROLIG god Forbinder ikke babygrøt med noe som er veldig godt . . . . . . . men hver sin lyst
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5026 Skrevet 12. februar 2008 De første gangene lille nevø fikk grøt ble han rasende. Det var en tilvenning med hyl og skrik. Men når han først ble vant til grøten, ble han kjempeglad i det. Men han har aldri villet ha annet enn maisgrøt. Det er nok helt sikkert bare en tilvenning ja. Nærbutikken min har risgrøt... det er rimi.. Si ifra hvis jeg skal sende deg en pakke! Da må jeg sjekke Rimi'en her ute også da. Handler aldri der ser du. Det går maks to timer mellom hver amming på dagtid. Alltid gjort det. Så vanskelig å amme så mye oftere . Jeg har vært veldig påpasselig at jeg ikke ammer mere på natta enn på dagen, men det har jeg ikke gjort. Bare like mye døgnet rundt Vi begynte med grøt i forrige uke, så vi har foreløpig bare ett måltid. Tenkte vi skulle prøve litt grønnsaksmos i neste uke. For han er helt opphengt i mat . Skikkelig matvrak den der sønnen min . Jeg kjøpte risgrøt fra 4mnd på helsekostbutikk. Hadde ett par uker med like mye amming døgnet rundt vi også, økeuker. Og de var utrolig slitsomme, så vet hvordan du har det Men det høres ut som det er bare å begynne med enda ett fast måltid til matvraket ditt ja Helsekost var kanskje lurt ja. Ikke jeg heller - begynner å bli gammel Forbinder ikke babygrøt med noe som er veldig godt . . . . . . . men hver sin lyst Babymat er jo ikke akkurat som voksenmat heller så...
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5027 Skrevet 12. februar 2008 Bestile noen topper og duker fra Ellos idag. Er nok blit bitt av internettshoppebasillen Skal se nyhetene nå, også skal jeg finne frem treningstøyet og kome meg avgårde :-D
Gjest Tigerjente Skrevet 12. februar 2008 #5029 Skrevet 12. februar 2008 En juleløper En som er for sen, eller en som du har planlagt godt? Har tenkt tanken på at det kanskje er smaken ja (selv ikke jeg syns den er noe god ). Men kan vi da prøve grøt fra 6 måneder?? For jeg har bare funnet maisgrøt som er fra 4 måneder. Vår butikk hadde to forskjellige grøter fra 4 mnd, men nå husker jo ikke jeg hva den andre het. Ikke ris tror jeg. Men, jeg husker jeg syns maisgrøt var så godt da jeg var yngre og min lillebror spiste det. Var alltid så missunnelig når han fikk så god grøt. Senere når jeg skulle gi det til prinsen kunne jeg ikke skjønne hva som gikk av meg den gang..
Daria Skrevet 13. februar 2008 #5031 Skrevet 13. februar 2008 Bestile noen topper og duker fra Ellos idag. Er nok blit bitt av internettshoppebasillen Den basillen er skummel... *vet adskillig mer om internettshopping enn om babymatvaner*
malle Skrevet 13. februar 2008 #5032 Skrevet 13. februar 2008 Den basillen er skummel... *vet adskillig mer om internettshopping enn om babymatvaner* Blei bitt av basillen jeg og. Har en hentelapp liggende som jeg må få henta snart. Håper at dere får en fin dag i dag.
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5033 Skrevet 13. februar 2008 En som er for sen, eller en som du har planlagt godt? Vår butikk hadde to forskjellige grøter fra 4 mnd, men nå husker jo ikke jeg hva den andre het. Ikke ris tror jeg. Men, jeg husker jeg syns maisgrøt var så godt da jeg var yngre og min lillebror spiste det. Var alltid så missunnelig når han fikk så god grøt. Senere når jeg skulle gi det til prinsen kunne jeg ikke skjønne hva som gikk av meg den gang.. Den er ikke mye god nei. Nei, den er ikke det gitt Den basillen er skummel... *vet adskillig mer om internettshopping enn om babymatvaner* Jeg også, enda iallefall Blei bitt av basillen jeg og. Har en hentelapp liggende som jeg må få henta snart. Håper at dere får en fin dag i dag. Takk for det
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5034 Skrevet 13. februar 2008 Her er det tykk tåke idag, men :sol:driver og bryter gjennom. Har faktisk allerede gått tur idag, for 1,5 time siden, for snuppa ville ikke sovne inne, så da var det bare å kle på seg. Var på spinning i går da. Tror jeg skal begynne å gå på blå time istedet, for jeg blir jo nesten ikke sliten Da kan jeg i tillegg gå mandag og onsdag, så da blir det to ganger i uka Tror jeg skal prøve og se hvordan det blir i neste uke. Også må jeg vist bestille litt fra Josefssons også nå. Fikk mail om gratis trenchcoat, og 40% på dyreste vare, og ingen eks.avg. hvis man bestilte minst 4 varer Men denne gangen kan jeg jo bestille klær til snuppa da
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5036 Skrevet 13. februar 2008 (endret) *shopper ikke klær på internett* Jeg har heller ikke gjort det før nå i det siste. Men da etter å ha funnet noe jeg liker, så syns jeg det er greiere enn å lete i butikker. Men kjøper ikke bukser da, for der sliter jeg med å finne noe som sitter bra. Endret 13. februar 2008 av Impala
Brukernavn Skrevet 13. februar 2008 #5037 Skrevet 13. februar 2008 Også må jeg vist bestille litt fra Josefssons også nå. Fikk mail om gratis trenchcoat, og 40% på dyreste vare, og ingen eks.avg. hvis man bestilte minst 4 varer Men denne gangen kan jeg jo bestille klær til snuppa da Det var da voldsomt til tilbud!! (Kanskje jeg burde begynne å åpne tilbudene jeg får fra slike steder istedenfor å kaste dem rett i søpla )
Impala Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5038 Skrevet 13. februar 2008 Det var da voldsomt til tilbud!! (Kanskje jeg burde begynne å åpne tilbudene jeg får fra slike steder istedenfor å kaste dem rett i søpla ) Det strømmer jo inn med tilbud, for å lure oss til å handle. Og jeg biter på, gang etter gang
Liljen Skrevet 13. februar 2008 #5039 Skrevet 13. februar 2008 Innom med en stor til verdens beste Impala.
loffen Skrevet 13. februar 2008 #5040 Skrevet 13. februar 2008 Risgrøt, var det ja! Den likte begge to, også tror jeg at jeg blendet i litt most frukt eller maltekstrakt i den. Da kan du variere smaken litt. Så deilig at du har gått tur. Jeg har bare sittet inne i dag. Ikea skal levere ny glassplate til salongbordet en gang mellom kl 10 og 16, så da må jeg jo være her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå