Impala Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5001 Skrevet 11. februar 2008 Nå skal jeg gjøre ett nytt forsøk på å se Sørgekåpen på nett-tv. Prøvde i går, men da hang det seg bare.
Impala Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5002 Skrevet 11. februar 2008 Nå skal jeg gjøre ett nytt forsøk på å se Sørgekåpen på nett-tv. Prøvde i går, men da hang det seg bare. Likt idag også. Drittgreier
Impala Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #5004 Skrevet 11. februar 2008 Hei på deg iss Nå skal jeg fortsette å brodere litt. Kommer jo til å ta en evighet
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5008 Skrevet 12. februar 2008 Hva er det du broderer? En juleløper God tur vennen
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5009 Skrevet 12. februar 2008 Grått og trist vær idag da. Men det er jo ikke umulig at det blir etterhvert, for det ser ut som det bare er dis. Ingen store planer for dagen, men i kveld skal jeg på spinning igjen :-D
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2008 #5010 Skrevet 12. februar 2008 Det ække få, nei... SKRAVLEBØTTER!!! Skravlebøtter??? :klø: Grått og trist vær idag da. Men det er jo ikke umulig at det blir etterhvert, for det ser ut som det bare er dis. Ingen store planer for dagen, men i kveld skal jeg på spinning igjen :-D Her er det kjempevær i dag også. Gleder meg til å gå tur i dag. Bortsett fra at jeg begynner å bli lei av å gå med brodder... Godt at du endelig kommer deg ut på trening alene igjen. Trenger litt tid til bare deg du også...
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5011 Skrevet 12. februar 2008 Her er det kjempevær i dag også. Gleder meg til å gå tur i dag. Bortsett fra at jeg begynner å bli lei av å gå med brodder... Godt at du endelig kommer deg ut på trening alene igjen. Trenger litt tid til bare deg du også... Ingen enda så det ser dårlig ut idag. Men har vært ute å gått en tur for det Er deilig å komme seg ut alene ja. Dumt at jeg alltid må ta det etter at snuppa har lagt seg da, det begrenser mulighetene litt. Men får håpe det går bedre når hun får smaken på fast føde, så pappen kan mate henne litt også.
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5012 Skrevet 12. februar 2008 Prøvde med grøt idag også, men ingen suksess. Hun griner på nesa, men åpner munnen når jeg gjør litt fakter, så da er det kanskje håp. Håper iallefall at det løsner snart, for med min tålmodighet så er jeg tilbøyelig til å bare gi opp Får se om vi legger smakinga til etter at mannen min er kommet hjem, for det er kanskje lettere at han gjør det, enn jeg som hun ser hele dagen
Pi@ Skrevet 12. februar 2008 #5013 Skrevet 12. februar 2008 Kan ikke snuppa di bare få pupp til evig tid . Her går grøten ned på høykant, men den gir ikke den ønska effekten i forhold til nattesøvn av seg sjøl... desverre. Trollet har nemlig lyst på grøt OG like mye pupp og nå har han blitt ennå tjukkere :s. Jobber med å kutte ned til 3 amminger på natta og det er slitsomt, så hvis jeg kunne velge så tror jeg at jeg ville hatt det som deg... .
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5014 Skrevet 12. februar 2008 Kan ikke snuppa di bare få pupp til evig tid . Her går grøten ned på høykant, men den gir ikke den ønska effekten i forhold til nattesøvn av seg sjøl... desverre. Trollet har nemlig lyst på grøt OG like mye pupp og nå har han blitt ennå tjukkere :s. Jobber med å kutte ned til 3 amminger på natta og det er slitsomt, så hvis jeg kunne velge så tror jeg at jeg ville hatt det som deg... . Hun skal ikke få pupp til evig tid nei De siste to nettene har vi hatt bare en amming på natta, de før der to. Så skal vel ikke klage på det. Men så har jeg puppen ofte ute på dagtid også da, og det er vel først og fremst det jeg håper å få slutt på. Men får trollet ditt nok mat på dagtid da, det er vel ofte derfor de ønsker ofte mat på natta, fordi de ikke ha fått dekket behovet på dagen. Har du ett måltid med fast føde eller?
kamela Skrevet 12. februar 2008 #5015 Skrevet 12. februar 2008 Grått og trist vær idag da. Men det er jo ikke umulig at det blir etterhvert, for det ser ut som det bare er dis. Ingen store planer for dagen, men i kveld skal jeg på spinning igjen :-D Så flink du er! Prøvde med grøt idag også, men ingen suksess. Hun griner på nesa, men åpner munnen når jeg gjør litt fakter, så da er det kanskje håp. Håper iallefall at det løsner snart, for med min tålmodighet så er jeg tilbøyelig til å bare gi opp Får se om vi legger smakinga til etter at mannen min er kommet hjem, for det er kanskje lettere at han gjør det, enn jeg som hun ser hele dagen Det kan godt hende. Husk på at deg forbinder hun med puppen, ikke de samme forventningene til pappaen, så kanskje det er enklere
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5016 Skrevet 12. februar 2008 Så flink du er! Det kan godt hende. Husk på at deg forbinder hun med puppen, ikke de samme forventningene til pappaen, så kanskje det er enklere Takk, jeg prøver iallefall Ja vi får satse på at det går bedre.
Brukernavn Skrevet 12. februar 2008 #5017 Skrevet 12. februar 2008 Har dere prøvd med forskjellige smaker, da? Kan jo være akkurat en grøt hun ikke liker, kanskje!?
Impala Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5018 Skrevet 12. februar 2008 Har dere prøvd med forskjellige smaker, da? Kan jo være akkurat en grøt hun ikke liker, kanskje!? Har tenkt tanken på at det kanskje er smaken ja (selv ikke jeg syns den er noe god ). Men kan vi da prøve grøt fra 6 måneder?? For jeg har bare funnet maisgrøt som er fra 4 måneder.
loffen Skrevet 12. februar 2008 #5019 Skrevet 12. februar 2008 Husker ikke så langt tilbake at jeg kan komme med konkrete råd. Den ene ville ha og den andre ikke. Men hva vi gjorde? :klø:
Brukernavn Skrevet 12. februar 2008 #5020 Skrevet 12. februar 2008 Har tenkt tanken på at det kanskje er smaken ja (selv ikke jeg syns den er noe god ). Men kan vi da prøve grøt fra 6 måneder?? For jeg har bare funnet maisgrøt som er fra 4 måneder. Vi fant risgrøt som var fra 4 måneder way back when når det var aktuelt for oss....den var UTROLIG god
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå