Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #4964 Skrevet 9. februar 2008 Synes bare jeg ser fjeset på pianisten i det øyeblikk du begynner å ordne opp jeg...
Annie Skrevet 9. februar 2008 #4965 Skrevet 9. februar 2008 Full av kjærlighet og forelskelse :rødme: :love:
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #4966 Skrevet 9. februar 2008 Full av kjærlighet og forelskelse :rødme: :love: Er ikke overbevist om det du....
malle Skrevet 9. februar 2008 #4967 Skrevet 9. februar 2008 Vi kunne hatt pysjparty.. Sitte på puter på gulvet, med flaskene rundt oss Kan dere være så snille og stikke inn i bloggen min om ca 2 min. Har ett forslag som KANSKJE kan gjennomføres?
Impala Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4969 Skrevet 10. februar 2008 IMPALAAAAAAAAAAAAA!!! Du må bli med til Annie på fest :juhu:
Impala Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4970 Skrevet 10. februar 2008 Ble bare en sitering idag, for dere hadde jo skravla så fælt her inne Snuppa skulle ikke sove før litt over kl 11 idag heller, så det kan kanskje virke som hun ikke vi ha så mange dupper lengre. Nå sov hun bare litt over 1 time ute da, men har sovet en dupp til på 35 minutter. Regner egentlig ikke med at hun skal sove noe mer før hun legger seg nå. Skal straks begynne på middagen, Idag blir det svin indrefilet surret med bacon, fløtegratinerte poteter, grønnskaker og rester av soppstuingen fra i går
malle Skrevet 10. februar 2008 #4971 Skrevet 10. februar 2008 Ble bare en sitering idag, for dere hadde jo skravla så fælt her inne Snuppa skulle ikke sove før litt over kl 11 idag heller, så det kan kanskje virke som hun ikke vi ha så mange dupper lengre. Nå sov hun bare litt over 1 time ute da, men har sovet en dupp til på 35 minutter. Regner egentlig ikke med at hun skal sove noe mer før hun legger seg nå. Skal straks begynne på middagen, Idag blir det svin indrefilet surret med bacon, fløtegratinerte poteter, grønnskaker og rester av soppstuingen fra i går Det hørtes og veldig godt ut.
Impala Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4972 Skrevet 10. februar 2008 Det hørtes og veldig godt ut. Det var det også
Impala Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #4973 Skrevet 10. februar 2008 Nå ville mannen at jeg skulle legge vekk pc, hans syns vist jeg bruker litt mye tid på den Så da skal jeg være sosial resten av kvelden, så da blir det sikkert noen Annie'er i morgen
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #4976 Skrevet 10. februar 2008 Er viktig å sette av tid til familien også. De er tross alt det viktigste du har. Kos deg med mannen din i kveld.
Annie Skrevet 10. februar 2008 #4978 Skrevet 10. februar 2008 Innom og hilser på Gratulerer med din første morsdag
kamela Skrevet 11. februar 2008 #4979 Skrevet 11. februar 2008 Supert!! Ikke ta deg bryet med å legge den ut.. Høres ikke fristende ut. . . Har nok aldri lagd bærpai jeg tror jeg. Lager stort sett bare ostepaier, og en kyllingpai. Nå brukte jeg til og med ferdig paibunn som bare skal blandes ut med vann. Kjempeenkelt Finnes det dessertpaier som ikke inneholder bær :klø: Vet ikke egentlig. Gå turer, og så er målet å få tint av ett par frysere. Men da må mannen være hjemme, for kan ikke gå fra snuppa for lenge av gangen. Jeg skulle ønske jeg hadde noe her i nærheten å være litt mer sosial med jeg da Samme her , er stort sett oss og ungene. God morgen - litt av en oppdateringsjobb i ei bok jeg trodde skulle være litt rolig Håper dere har hatt en fin helg !
Impala Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #4980 Skrevet 11. februar 2008 Kos deg i kveld. Takk for det alle sammen. Mannen min sovnet på sofaen etter en stund da, så det ble brodering på meg istedet for å være sosial Innom og hilser på Gratulerer med din første morsdag Takk for det, og gratulerer til deg oså Høres ikke fristende ut. . . Finnes det dessertpaier som ikke inneholder bær :klø: Samme her , er stort sett oss og ungene. God morgen - litt av en oppdateringsjobb i ei bok jeg trodde skulle være litt rolig Håper dere har hatt en fin helg ! Det var ikke min feil at det var mange sider iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå