Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje vi skulle sendt de på sovekurs?? :ler:

Veldig morsomt å gi dem nye smaker og ny mat! Men det morsomste er når jeg har vært borte fra henne, f.eks på barnepassen på treningen, og komme tilbake og se ansiktet hennes da... DET er ubetalelig og varmer ett mammahjerte :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne nok trengt sovetrening på dagtid ja :ler:

Men så lenge de sover på natta, så skal man vel ikke klage.

Er ikke så ofte borte fra henne enda jeg, men det kommer nok.Men sånn som nå nå jeg henter henne inn etter at hun har sovet en stund, så blir hun kjempeglad, og setter opp ett kjempesmil :-D

Trodde egentlig at hun sovna igjen, men hun ligger og lager godlyder :rødme:

Får vel hente henne inn likevel, for hun har nok ikke tenkt å svoe mer.

Skrevet

Har ikke vært mye borte fra henne enda jeg heller.... Men de glisene smelter ett mammahjerte :rødme:

Skrevet (endret)

Gjett om de gjør. Det er så gøy, for de siste dagene har hun vært i så veldig godt humør også :-D

Endret av Impala
Skrevet

Det er jeg helt enig i. Og noe som også smelter et mammahjerte er når du får en ordentlig våt suss. Deilig. :fnise:

Skrevet
:ler: Kan jeg få være med på det sovekurset?
Skrevet
Skal seriøst vurdere å ta en tur ja. Er jo ikke så langt å kjøre :Nikke:

Jeg har kjøpt to løpere, en med sommermotiv og en med julemotiv. Begynner med den med julemotivet siden den er enklest.

Det hadde vært kjempehyggelig om dere kom. Jeg elsker å ha besøk :)

Så koselig med broderi.. Men nå for tiden hekler og strikker jeg.. :)

Skrevet
Det er jeg helt enig i. Og noe som også smelter et mammahjerte er når du får en ordentlig våt suss. Deilig. :fnise:

:jepp:

:ler: Kan jeg få være med på det sovekurset?

Klart du kan :ler:

Det hadde vært kjempehyggelig om dere kom. Jeg elsker å ha besøk :)

Så koselig med broderi.. Men nå for tiden hekler og strikker jeg.. :)

Hadde tenkt å friske opp strikke- og heklekunnskapene etterhvert også :)

Er jo så mye fint man kan lage.

Skrevet
Tror ikke hun har hatt bare en dupp på en god stund, men ofte bare to ja :fnise:

Ble bare en idag da, men den var jo lang da...

Skrevet

Snuppa skal straks stelles og legges. Tror hun er rimelig trøtt, men hun er ikke sutrete, bare litt stille akkurat nå :fnise:

Etterpå skal jeg steke røstipoteter og biff, også har jeg allerede lagd soppstuing. Tror jammen meg vi skal ta en flaske vin også :-D

Skrevet

Skal lage pizza jeg, men jeg er så trøtt at jeg ikke orker.. På den annen side blir jeg ikke mer våken om 1 time antar jeg... :sukk:

Skrevet

Skulle egentlig innom butikken på veg hjem i dag jeg. Men så passet det så dårlig med bussene. Så jeg dro rett hjem jeg. Var innom storkiosken og kjøpte melk. Så det blir ikke de helt store utskeielsene i matvegen her i kveld. Spørs om det ikke blir bakt potet. Jeg har ihvertfall to poteter i kjøleskapet...

Skrevet
Skal lage pizza jeg, men jeg er så trøtt at jeg ikke orker.. På den annen side blir jeg ikke mer våken om 1 time antar jeg... :sukk:

Sannsynligheten er vel ikke stor for at du er mer våken da nei :klemmer:

Skulle egentlig innom butikken på veg hjem i dag jeg. Men så passet det så dårlig med bussene. Så jeg dro rett hjem jeg. Var innom storkiosken og kjøpte melk. Så det blir ikke de helt store utskeielsene i matvegen her i kveld. Spørs om det ikke blir bakt potet. Jeg har ihvertfall to poteter i kjøleskapet...

Bakt potet er jo godt det. Og det er det jammen meg lenge siden jeg har spist.

Skrevet

Fikk lyst på bakt potet jeg også...

Skrevet

Ja, bakt potet er godt. Gleder meg til de er ferdige. Har akkurat satt på ovnen...

Skrevet

Bakt potet. :sikle:

Har allerede lagt minsten :sjokk: og i kveld er snuppa hos ei venninne og skal overnatte. Vi skal kose oss med biff, og trur vi også skal ha litt vin Impala. :skaal::fnise:

Skrevet

Snart er potetene mine ferdige. Og det er bra, for jeg er suuuuuuuuuuuulten... Har ingen planer om å drikke vin i kveld. Ikke har jeg vin i huset, og ikke bør jeg drikke det i kveld. Skal tidlig avgårde i morgen. Og da regner jeg med at jeg treffer pianisten. Og av en eller annen grunn føler jeg et visst behov for å være klar i toppen da... :fnise:

Skrevet

Ja, men jeg har veldig lyst på en liten dram i kveld likevel... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...