Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #4901 Skrevet 8. februar 2008 Fikk forresten broderiene jeg bestilte idag Det ene var ganske enkelt, mens det andre var litt mer krevende. Så da får jeg begynne med det lette siden det er så lenge siden jeg har brodert. Må bare finne ut hvor jeg skal begynne først, hvor lang fra kanten liksom, for den må jo syes inn etterpå, hvis dere skjønte hva jeg mente da.... Er det korssting?
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4902 Skrevet 8. februar 2008 Æsj, nå er snuppa våken og vil ha mat Jeg som var så fornøyd når hun sov til kl 01 natt til idag, og dermed trodde hun hadde funnet ut at hun skulle sove litt lenge før første måltid. Men positivt at jeg ikke har lagt meg enda da.
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #4904 Skrevet 8. februar 2008 Da pleier jeg alltid å finne midten av stoffet og midten av mønsteret. Også begynner jeg å telle fra midten. Da får jeg alle kantene like brede.
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4905 Skrevet 8. februar 2008 Da pleier jeg alltid å finne midten av stoffet og midten av mønsteret. Også begynner jeg å telle fra midten. Da får jeg alle kantene like brede. Det var jo lurt. Det er jo egentlig det som står på mønsteret, bare skjønte det ikke før du forklarte det nå. Tusen takk
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4906 Skrevet 8. februar 2008 Tror jeg skal finne senga snart jeg også. Er litt :trøtt: om dagen. Sliter med å sovne når jeg legger meg (mye pga at mannen snorker da, men...) også har jeg igjen begynt å ligge våken etter å amma snuppa om natt. I natt over 1 time, og det føles ganske meningsløst Har jo hatt en bra periode der jeg sovnet nesten med en gang, men nå er jeg tilbake til sånn jeg hadde det i starten, og jeg skjønner ikke hvorfor :klø:
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4907 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Og mannen ligger forresten og sover på sofaen i kjellerstuen, og det har han gjort siden kl 19 Bør kanskje bare la han ligge, så kanskje jeg sovner fortere. Endret 8. februar 2008 av Impala
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #4908 Skrevet 8. februar 2008 Du får ha en riktig god natt. Håper du får sove bedre i natt.
Annie Skrevet 8. februar 2008 #4911 Skrevet 8. februar 2008 Ellers så kan jeg jo reise opp uten mannen også, siden han har planer om å jobbe masse fremover JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :juhu: Da hadde Prinsessa blitt overlykkelig også. Hun elsker babyer!! VIL HA BESØK VIL HA BESØK!! :juhu: Fikk forresten broderiene jeg bestilte idag Det ene var ganske enkelt, mens det andre var litt mer krevende. Så da får jeg begynne med det lette siden det er så lenge siden jeg har brodert. Må bare finne ut hvor jeg skal begynne først, hvor lang fra kanten liksom, for den må jo syes inn etterpå, hvis dere skjønte hva jeg mente da.... Hva skal du brodere?
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4912 Skrevet 9. februar 2008 La mannen sove, og nyt senga og roen Han var våken, og la seg sammen med meg. Men det tok ikke like lang tid å sovne i går da. JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :juhu: Da hadde Prinsessa blitt overlykkelig også. Hun elsker babyer!! VIL HA BESØK VIL HA BESØK!! :juhu: Hva skal du brodere? Skal seriøst vurdere å ta en tur ja. Er jo ikke så langt å kjøre Jeg har kjøpt to løpere, en med sommermotiv og en med julemotiv. Begynner med den med julemotivet siden den er enklest.
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4913 Skrevet 9. februar 2008 Ny dag med en snupp som ikke vil sove Det slår ikke feil altså, nå er det virkelig annenhver dag vi har problemer med første duppen. Gjør akkurat det samme hver dag, om enn til litt forskjellige tider, så ikke skjønner jeg hvorfor hun ikke vil sove f.eks idag. Nå begynner klokka å bli så mye at jeg får heller holde henne våken en stund til, og heller legge henne i vogna og gå tur. Har ikke noe imot det altså, men vil gjerne at hun skal ha en dupp tidligere på dagen først, og helst en på ettermiddag. Men det funker som sagt bare annehver dag
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4914 Skrevet 9. februar 2008 Da skal snuppa få litt mat, også skal jeg skifte på henne, kle på oss og gå lang tur i det fine været Tror jeg må ta med meg en brownie som niste gitt
Yngste Skrevet 9. februar 2008 #4915 Skrevet 9. februar 2008 Har dere fint vær dere da? Da hadde jeg nok utnyttet det ja, ta med snuppa og kos deg
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4916 Skrevet 9. februar 2008 Har dere fint vær dere da? Da hadde jeg nok utnyttet det ja, ta med snuppa og kos deg Må absolutt utnytte det fine været ja, ikke sikkert det er like bra i morgen
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4917 Skrevet 9. februar 2008 Da har vi vært ute og godt tur. Det var skikkelig deilig, akkurat passe temperatur og skikkelig vårstemning :-D Men litt glatt da, hadde heldgvis med broddene. Fordelen med at anuppa ikke sover i 9-tia, er jo at hun sover lengre enn en halvtime ute i vogna etter at vi har gått tur da. Kanskje hun driver og justerer seg inn på bare to dupper om dagen?? Hun fikk smake litt pære isted da. Skrapte av litt med en skje, men det meste kom nok ut igjen. Hun har nok ikke skjønt hvordan hun skal få svelget det. Men når hun fikk slikke på pæren så var det tydeligvis ikke så aller værst, for hun gapa stort og satt ut tunga Får prøve med banan og eple også, og se om hun liker det. Også får kjøpe meg en sånn babyfeeder (tror jeg det heter) som man kan putte fruktbiter inni som de kan suge på
iss Skrevet 9. februar 2008 #4918 Skrevet 9. februar 2008 Skjønningen får banan nå hun, hun synes det er kjempegodt! De kan ofte få litt hard mage av banan, Skjønningen fikk magevondt da hun var mindre. Men nå går det bra, bare litt hardere... Skjønningen har sovet to dupper om dagen lenge, noen ganger en
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4919 Skrevet 9. februar 2008 Skjønningen får banan nå hun, hun synes det er kjempegodt! De kan ofte få litt hard mage av banan, Skjønningen fikk magevondt da hun var mindre. Men nå går det bra, bare litt hardere... Skjønningen har sovet to dupper om dagen lenge, noen ganger en Har også hørt det om banan ja. Men enda vil hun ikke få i seg noen mengder da. Hun har ikke hatt noen problemer med magevondt (ett par ganger bare), og jeg kan spise akkurat det jeg vil. Det er deilig det Tror ikke hun har hatt bare en dupp på en god stund, men ofte bare to ja
Impala Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4920 Skrevet 9. februar 2008 Nå tror jeg forresten at hun holder på å våkne. Har jo sovet i 2,5 time, så det er kjempebra :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå