Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at besøket ble vellykket. Moro for snuppa å se andre babyer tenker jeg. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun syns det var gøy ja. Dumt det ikke er noen andre babyer blant de vi kjenner :tristbla:

Skrevet

Nå er middagen ferdig. Veldig lettvint idag da :)

Skrevet
Tror hun syns det var gøy ja. Dumt det ikke er noen andre babyer blant de vi kjenner :tristbla:

Akkurat det problemet sliter minstesøster med for lille nevø også. Han er altfor lite sammen med andre unger.

Skrevet
Den var god, så oppskrift kommer :)

Gleder meg!!! :)

Skrevet
Har bare laget blåbærpai en gang før jeg...

:spy:

Jeg laget også blåbærpai engang, og bunnen ble tynn som flatbrød og det oppi var flytende. :fnise:

God helg Impala! :klemmer:

Skrevet
Akkurat det problemet sliter minstesøster med for lille nevø også. Han er altfor lite sammen med andre unger.

Ja, ja ikke noe å gjøre med det egentlig.

:lur:

;)

Har funnet det ut ;)

Gleder meg!!! :)

Skal i bloggen og skrive den inn nå :-D

Jeg laget også blåbærpai engang, og bunnen ble tynn som flatbrød og det oppi var flytende. :fnise:

Takk for det :)

Skrevet

Du og meg og blåbærpai er ingen suksess med andre ord :hoho:

Skrevet
Var kjempekoselig med besøk. Snuppa gjorde store øyne når hun så den andre babyen, ikke så ofte hun ser babyer akkurat, så det er litt uvant for henne.

Etter en liten stund lå hun og flira til ham, så han var nok ikke så veldig skummel. De var helt eksemplariske begge to :-D

Paien var god, browniesene var gode og praten gikk lett som vanlig :)

Bare så synd at man treffes alt for sjelden.

Nå står pairestene i ovnene, de skal jeg og mannen ha til middag. Og kanskje litt brownies til dessert :sikle:

Det høres ut som en perfekt ettermiddag! :)

Skrevet
Det høres ut som en perfekt ettermiddag! :)

Det har egentlig vært en helt perfekt da :-D

Snuppa har også vært eksemplarisk og i utrolig godt humør idag. Også har hun sovet når hun har trengt det :-D

Hun har drevet og "pratet" og "sunget" masse i dag, rett og slett vært i storform, til mammens og pappaens store glede :fnise:

Skrevet

Høres koselig ut! :)

Hva skal dere gjøre resten av helga?

Skrevet

Vi har nesten hatt motsatt problem, vært FOR sosial til tider :fnise:

Skrevet
Høres koselig ut! :)

Hva skal dere gjøre resten av helga?

Vet ikke egentlig. Gå turer, og så er målet å få tint av ett par frysere. Men da må mannen være hjemme, for kan ikke gå fra snuppa for lenge av gangen.

Vi har nesten hatt motsatt problem, vært FOR sosial til tider :fnise:

Jeg skulle ønske jeg hadde noe her i nærheten å være litt mer sosial med jeg da :sjenert:

Skrevet

Det driver og "dunker" ute, og nå fant ejg ut at det er sikkert snø som ramler av taket :)

Skrevet
Jeg skulle ønske jeg hadde noe her i nærheten å være litt mer sosial med jeg da :sjenert:

Da syns jeg du skal ta med deg mann, snuppe og barn og komme hit en dag etter at vi kommer hjem :)

Skrevet
Da syns jeg du skal ta med deg mann, snuppe og barn og komme hit en dag etter at vi kommer hjem :)

Ellers så kan jeg jo reise opp uten mannen også, siden han har planer om å jobbe masse fremover :)

Skrevet
Ellers så kan jeg jo reise opp uten mannen også, siden han har planer om å jobbe masse fremover :)

Og når du først er i farten, kan du jo bare fortsette nordover. Så kan snuppa og lille nevø møtes... :jepp:

Skrevet
Og når du først er i farten, kan du jo bare fortsette nordover. Så kan snuppa og lille nevø møtes... :jepp:

Litt langt å kjøre alene på vinterføre da, men forbi deg kjører vi jo nå ihvertfall flere ganger i året :)

Skrevet

Fikk forresten broderiene jeg bestilte idag :)

Det ene var ganske enkelt, mens det andre var litt mer krevende. Så da får jeg begynne med det lette siden det er så lenge siden jeg har brodert. Må bare finne ut hvor jeg skal begynne først, hvor lang fra kanten liksom, for den må jo syes inn etterpå, hvis dere skjønte hva jeg mente da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...