Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4861 Skrevet 8. februar 2008 Bare innom en kjapp tur mens jeg venter på at snuppa skal våkne. hun har nå sovet i over 1 time, og det tror jeg aldri har skjedd så tidlig på dagen Men hun "bekrefter" at det går greit med sovinga annenhver dag da :-D Har lagd brownies, og etterpå skal jeg lage paien. Har forberedt det meste, så det er egentlig bare å surre det sammen og sette inn i stekeovnen. Lager en salat ved siden av. Det tror jeg blir passe lunsj for oss damene I natt sov snuppa til kl 01 før hun skulle ha mat (har ligget på 24+- i det siste), så det går seg til. Også sov hun til kl 07 Det er skikkelig tåkete her idag, og det syns jeg er det tristeste været som finnes. Blir nesten i dårlig humør av det...
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4863 Skrevet 8. februar 2008 God morgen Begonia. Trøtt idag?
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4864 Skrevet 8. februar 2008 Nå våkna snuppa etter å ha sovet i 1t og 20 min. Hun er i strålende humør og ligger og "prater" kjempehøyt Da blir jeg nok borte herfra en stund.
Annie Skrevet 8. februar 2008 #4865 Skrevet 8. februar 2008 Så herlig at hun i hvertfall sover annenhver dag *Vil se flere bilder*
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4867 Skrevet 8. februar 2008 Så herlig at hun i hvertfall sover annenhver dag *Vil se flere bilder* Har faktisk vært inne på tanken å legge ut noen fler ja Skjønte med en gang hvem du var ja :-D
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4868 Skrevet 8. februar 2008 Besøket er litt forsinka for guttungen hennes sov enda. Men de kommer nok snart. Har skrudd ned temperaturen på paien som står i ovnen så den ikke skal bli brent. Har tyvsmakt på browniesene da, og nammenam sier jeg bare Godt det er fredag
Annie Skrevet 8. februar 2008 #4869 Skrevet 8. februar 2008 Fint om du hadde lagt ut oppskriften på paien i bloggen min Men gjør det sånn at jeg skjønner det. Er helt dummie på pai, har aldri gjort det før..
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4870 Skrevet 8. februar 2008 Det kan jeg gjøre Annie, hvis den er god da (har ikke lagd akkurat denne før)
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #4871 Skrevet 8. februar 2008 Har bare laget blåbærpai en gang før jeg...
Annie Skrevet 8. februar 2008 #4872 Skrevet 8. februar 2008 Det kan jeg gjøre Annie, hvis den er god da (har ikke lagd akkurat denne før) Supert!! Har bare laget blåbærpai en gang før jeg... Ikke ta deg bryet med å legge den ut..
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #4873 Skrevet 8. februar 2008 Supert!! Ikke ta deg bryet med å legge den ut.. Du kan godt få oppskriften. Jeg trenger den ikke selv lenger...
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4877 Skrevet 8. februar 2008 Har bare laget blåbærpai en gang før jeg... Ingen suksess skjønner jeg Supert!! Den var god, så oppskrift kommer Ikke ta deg bryet med å legge den ut.. Heisann Anyone i know???
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4878 Skrevet 8. februar 2008 Var kjempekoselig med besøk. Snuppa gjorde store øyne når hun så den andre babyen, ikke så ofte hun ser babyer akkurat, så det er litt uvant for henne. Etter en liten stund lå hun og flira til ham, så han var nok ikke så veldig skummel. De var helt eksemplariske begge to :-D Paien var god, browniesene var gode og praten gikk lett som vanlig Bare så synd at man treffes alt for sjelden. Nå står pairestene i ovnene, de skal jeg og mannen ha til middag. Og kanskje litt brownies til dessert
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #4879 Skrevet 8. februar 2008 Tror ikke dere skal sette meg til å lage pai ihvertfall. For etter å ha smakt den blåbærpaien, så har jeg ikke turt å prøve meg på pai engang...
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4880 Skrevet 8. februar 2008 Har nok aldri lagd bærpai jeg tror jeg. Lager stort sett bare ostepaier, og en kyllingpai. Nå brukte jeg til og med ferdig paibunn som bare skal blandes ut med vann. Kjempeenkelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå