Gjest Begonia Skrevet 6. februar 2008 #4841 Skrevet 6. februar 2008 Har du ikke brodder da? Joda, jeg har brodder. Og jeg bruker dem også så snart det er behov for det. Er redd for lårhalsen min jeg...
kamela Skrevet 7. februar 2008 #4842 Skrevet 7. februar 2008 I går kveld var jeg på min første spinningtime siden juli i fjor :-D Kondisen var det ingenting å si på, har vært effektive de gåturene mine. Men rumpa derimot var ikke herdet lengre, så det tar vel noen ganger til før den er det. Også kjenner jeg det i det ene kneet, men det vi også gå seg til. Det var utrolig deilig å være igang igjen Også hadde de gjort om endel på treningssenteret også. Spinningsalen var helt annerledes, men myyye bedre. Også var det flere sykler, og det er bra, for det var ofte problemer med fulle timer. Så nå er det bare å komme seg dit på spinning minst en gang i uka, og helst en gang med styrketrening også. Var og hentet Ellospakke også i går, og nå har jeg "fått" meg fire nye topper, en joggebukse og 11 truser Sender tilbake tre gensere som ikke passet da. Grått og trist vær her idag, men får vel ut å gå en tur senere idag for det. Er jo ikke så ille akkurat. Så flink du er Korrekt. Men jeg har tenkt å sette meg på ergometersykkelen en stund. Trenger ikke pese på, men bare blir litt varm. Men neste uke må jeg nok sette i gang på studio. Har du sykker hjemme? Hvor skal du begynne å trene?
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4843 Skrevet 7. februar 2008 Innom og litt. tilbake Jeg har sett på spinning en gang, og ble sliten av det!. Det ser rett og slett vondt ut. Klart du var i god form, man blir jo sprek av å trille vogn. Det er ikke vondt da vettu Joda, jeg har brodder. Og jeg bruker dem også så snart det er behov for det. Er redd for lårhalsen min jeg... Jeg bruker også brodder. Men jeger nok litt mer redd for knærne mine enn lårhalsen Så flink du er Takk for det
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4844 Skrevet 7. februar 2008 Idag stod vi faktisk ikke opp før over kl 08!Når snuppa får mat i 6-tia så sover hun til alt mellom kl 06:30 og til litt over kl 08 som idag. Hadde tenkt å dra og handle mat etter at hun hadde hatt sin første dupp, men idag var det tydeligvis ikke noe gøy å sove igjen Så da sovna hun ikke før 11:30 når vi var ute og trilla tur. Så da ble det helgereingjøring på meg istedet når hun sov ute i nesten to timer. Får dra og handle etter at hun har lagt seg istedet. Da er sikkert ikke så mye folk i butikken heller. Grøtspisinga idag gikk heller ikke noe særlig. Tror jeg dropper det i morgen, også får mannen min prøve på lørdag og søndag, og se om han har bedre hell med seg Vet ikke om jeg kommer innom her i morgen, får besøk av ei venninnne med en 9 måneders baby. Og til de kommer skal jeg lage en pai og brownies (så da bør snuppa være snill )
malle Skrevet 7. februar 2008 #4845 Skrevet 7. februar 2008 Kos deg med besøk i morra. Det med sovinga vil sikkert gå litt opp og ned enda. men så vil det sikkert stabilisere seg etterhvert. Det samme med grøtspisinga. Vi holdt på i ett par mnd før han fikk virkelig sansen for det.
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4846 Skrevet 7. februar 2008 Kos deg med besøk i morra. Det med sovinga vil sikkert gå litt opp og ned enda. men så vil det sikkert stabilisere seg etterhvert. Det samme med grøtspisinga. Vi holdt på i ett par mnd før han fikk virkelig sansen for det. Hvis det skal gå flere måneder før hun vil ha grøt, så må jeg prøve noe annet. Hvis ikke tror jeg at jeg kommer til å bli gal av all puppinga.
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4847 Skrevet 7. februar 2008 Nå tror jeg det er ei som vil ha litt pupp, også må jeg begynne på middagen til oss voksne også
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #4848 Skrevet 7. februar 2008 tilbake Det er ikke vondt da vettu Jeg bruker også brodder. Men jeger nok litt mer redd for knærne mine enn lårhalsen Takk for det Er ikke gammel nok til å tenke på lårhalsen enda du vet du... Kos deg med besøk i morgen.
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4849 Skrevet 7. februar 2008 Er ikke gammel nok til å tenke på lårhalsen enda du vet du... Kos deg med besøk i morgen. Er nå nærmere 40 enn 30 iallefall
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4850 Skrevet 7. februar 2008 Middagen er fortært, og snuppa er grinete. Hun er nok trøtt kan jeg tenke meg. Mannen driver og gjør reint gulvene, det er hans ansvar. Jeg ble ferdig med mitt (rydding, støvtørking og badet) før han kom hjem fra jobb. Når snuppa har lagt seg skal jeg ned og handle.
iss Skrevet 7. februar 2008 #4851 Skrevet 7. februar 2008 Velling går an å variere med hvis du føler at hun trenger mat men ikke få i seg nok grøt
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4852 Skrevet 7. februar 2008 Velling går an å variere med hvis du føler at hun trenger mat men ikke få i seg nok grøt Jeg føler vel ikke at det er noen krise enda, men ønsker jo at hun skal spise mer annen mat fra 6 måneder slik at jeg slipper å amme så ofte som jeg gjør nå.
Pi@ Skrevet 7. februar 2008 #4853 Skrevet 7. februar 2008 I hefte jeg fikk på helestasjonen sto det at det ble det samme om man begynte med grøt eller grønnsaksmos først. Du kan ikke prøve grønsaksmos i stedet da? Jeg har gitt Trollet pittelitt frukt (eple, pære og banan) som jeg har skrapt av med skje, det har vært superpopulært.
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4854 Skrevet 7. februar 2008 Har tenkt å prøve å koke en potet i helgen, og se om det slår an. Ellers så får vi vel bare prøve oss frem, så lenge man ikke gir ting man ikke skal gi.
Impala Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4855 Skrevet 7. februar 2008 Nå skal jeg gå og ta meg en , også skal jeg finne senga etterhvert. Sov egentlig utrolig dårlig i natt, så håper det blir bedre i natt.
malle Skrevet 7. februar 2008 #4856 Skrevet 7. februar 2008 Sov godt Impala. Det som forresten funka hos oss var å ta fruktmos på toppen av grøten. Da blir det en mer spennende smak. Og i dag prøvde jeg og varme litt på fruktmosen, og tok litt grøtpulver oppi, det var populært. Prøv deg fram litt, så finner du ut hva som er best for dere.
Skravla Skrevet 7. februar 2008 #4857 Skrevet 7. februar 2008 Har du sykker hjemme? Hvor skal du begynne å trene? Ikke sikker på hva sykker er, men sykkel har jeg hjemme ja. Skal melde meg inn i Friskis og Svettis på Majorstuen. Være med????
loffen Skrevet 7. februar 2008 #4858 Skrevet 7. februar 2008 Middagen er fortært, og snuppa er grinete. Hun er nok trøtt kan jeg tenke meg. Mannen driver og gjør reint gulvene, det er hans ansvar. Jeg ble ferdig med mitt (rydding, støvtørking og badet) før han kom hjem fra jobb. Når snuppa har lagt seg skal jeg ned og handle. Sånn arbeidsfordeling har vi også. Kos deg med besøk i morgen!
kamela Skrevet 8. februar 2008 #4859 Skrevet 8. februar 2008 Idag stod vi faktisk ikke opp før over kl 08!Når snuppa får mat i 6-tia så sover hun til alt mellom kl 06:30 og til litt over kl 08 som idag. Hadde tenkt å dra og handle mat etter at hun hadde hatt sin første dupp, men idag var det tydeligvis ikke noe gøy å sove igjen Så da sovna hun ikke før 11:30 når vi var ute og trilla tur. Så da ble det helgereingjøring på meg istedet når hun sov ute i nesten to timer. Får dra og handle etter at hun har lagt seg istedet. Da er sikkert ikke så mye folk i butikken heller. Grøtspisinga idag gikk heller ikke noe særlig. Tror jeg dropper det i morgen, også får mannen min prøve på lørdag og søndag, og se om han har bedre hell med seg Vet ikke om jeg kommer innom her i morgen, får besøk av ei venninnne med en 9 måneders baby. Og til de kommer skal jeg lage en pai og brownies (så da bør snuppa være snill ) Hvis du er innom, hva slags pai skal du lage? Ikke sikker på hva sykker er, men sykkel har jeg hjemme ja. Skal melde meg inn i Friskis og Svettis på Majorstuen. Være med???? *venter på BN med rødblyanten* Majorstuen..... må tenke litt på det Kos deg med besøk i dag, Impala
Impala Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4860 Skrevet 8. februar 2008 Sov godt Impala. Det som forresten funka hos oss var å ta fruktmos på toppen av grøten. Da blir det en mer spennende smak. Og i dag prøvde jeg og varme litt på fruktmosen, og tok litt grøtpulver oppi, det var populært. Prøv deg fram litt, så finner du ut hva som er best for dere. Tar med meg alle tips jeg Sånn arbeidsfordeling har vi også. Kos deg med besøk i morgen! Det er deilig å ikke være alene om helgereingjøringa syns jeg. Også syns jeg det er kjedelig å moppe og støvsuge, og mannen hater å tørke støv. Så for oss passer det helt glimrende Hvis du er innom, hva slags pai skal du lage? *venter på BN med rødblyanten* Majorstuen..... må tenke litt på det Kos deg med besøk i dag, Impala Skal lage en quiche med bacon, purre, ost og egg/cremefraiche-blanding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå