kamela Skrevet 3. februar 2008 #4781 Skrevet 3. februar 2008 Skjønner ikke at de tør jeg! Ikke jeg heller! Mener å huske at jeg hadde de første grøtforsøkene med mine med grøt laget på morsmelk, men at den veldig fort ble tynn (huff-det er så lenge siden). Du får gi henne en skje å leke med mens du prøver å få en liten smakebit inni munnen hennes
Impala Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4782 Skrevet 3. februar 2008 Lager grøt med morsmelk jeg også, men kan jo variere tykkelsen. Er ganske tynn nå til å begynne med. Det var lurt å gi henne en skje å leke med
iss Skrevet 3. februar 2008 #4783 Skrevet 3. februar 2008 Morro med første grøten! Vi både filmet og tok behørlig med bilder
kamela Skrevet 3. februar 2008 #4784 Skrevet 3. februar 2008 Lager grøt med morsmelk jeg også, men kan jo variere tykkelsen. Er ganske tynn nå til å begynne med. Det var lurt å gi henne en skje å leke med Avledningsmanøver
Gjest Begonia Skrevet 4. februar 2008 #4789 Skrevet 4. februar 2008 Mandag og ny uke. Håper du får en fin uke med mann og lille snupp.
Impala Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4791 Skrevet 4. februar 2008 Morro med første grøten! Vi både filmet og tok behørlig med bilder Det har vi også gjort ja Avledningsmanøver Heisann Mandag og ny uke. Håper du får en fin uke med mann og lille snupp. Det håper jeg også Heisann
Impala Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4793 Skrevet 4. februar 2008 Ble ingen Oslotur på meg idag, for jeg kom ikke ut med bilen pga en trailer som har kjørt seg fast i bakken her. Selvfølgelig uten kjettinger... Det er ikke første gangen heller, hadde en glatt periode før jul også der det var flere som hadde problemer. Men det kom da bergningsbil til slutt, etter at han hadde stått der noen timer Har vært ute å gått tur da, har jo vært litt dårlig med det de siste dagene, så nå må jeg bare skjerpe meg. Har meldt meg på spinning i morgen kveld, også gjenstår det å se om jeg kommer meg avgårde. Det er alltid litt slit å komme seg dit de første gangene. Snuppa har sovet ute i 1,5 time nå, og det er jo bra Håper den dagsovinga hennes kan bli litt mer forutsigbar snart jeg Hentet ned alle bildene mine i går, og har sortert de fra 2004 og frem til idag. De var jo fremkalt i hulter til bulter. Har nå gått gjennom bildene fra bryllupet og gjort første siling. Fikk vel tatt vekk ca halvparten tenker jeg, men det er enda mange igjen. Tenkte å begynne med de, for de skal i ett eget album. Mye jobb, men gud så deilig når det er unnagjort.
Impala Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4794 Skrevet 4. februar 2008 Hvordan står det til hos dere i dag? Helt glimrende :-D
malle Skrevet 4. februar 2008 #4795 Skrevet 4. februar 2008 Ble ingen Oslotur på meg idag, for jeg kom ikke ut med bilen pga en trailer som har kjørt seg fast i bakken her. Selvfølgelig uten kjettinger... Det er ikke første gangen heller, hadde en glatt periode før jul også der det var flere som hadde problemer. Men det kom da bergningsbil til slutt, etter at han hadde stått der noen timer Har vært ute å gått tur da, har jo vært litt dårlig med det de siste dagene, så nå må jeg bare skjerpe meg. Har meldt meg på spinning i morgen kveld, også gjenstår det å se om jeg kommer meg avgårde. Det er alltid litt slit å komme seg dit de første gangene. Snuppa har sovet ute i 1,5 time nå, og det er jo bra Håper den dagsovinga hennes kan bli litt mer forutsigbar snart jeg Hentet ned alle bildene mine i går, og har sortert de fra 2004 og frem til idag. De var jo fremkalt i hulter til bulter. Har nå gått gjennom bildene fra bryllupet og gjort første siling. Fikk vel tatt vekk ca halvparten tenker jeg, men det er enda mange igjen. Tenkte å begynne med de, for de skal i ett eget album. Mye jobb, men gud så deilig når det er unnagjort. Så flink du er. Så bra at det står glimrende til hos dere i dag!!!
Impala Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4796 Skrevet 4. februar 2008 Så flink du er. Så bra at det står glimrende til hos dere i dag!!! Takk for det. Glimrende fordi snuppa er så flink til å sove idag :fnsie:
Impala Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4798 Skrevet 4. februar 2008 Hadde enda hver dag vært sånn så
malle Skrevet 4. februar 2008 #4799 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje hun begynner med det hver dag nå som hun begynner på grøt...
Impala Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4800 Skrevet 4. februar 2008 Det er iallefall lov å håpe... Hun sov i 2 timer og 15 min ute idag :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå