Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4741 Skrevet 30. januar 2008 Og idag snudde hun seg fra mage til rygg for første gang :juhu:
malle Skrevet 30. januar 2008 #4744 Skrevet 30. januar 2008 Minsten her rulla rundt fra rygg til mage først på søndag. Nå øver han seg hele tiden.
Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4745 Skrevet 30. januar 2008 Minsten her rulla rundt fra rygg til mage først på søndag. Nå øver han seg hele tiden. Bare vent til han blir sint for at han ikke kommer seg tilbake
Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4746 Skrevet 30. januar 2008 Snuppa er i seng, og mannen er hos en kompis. Da blir det kanskje litt nettid på meg da
Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4747 Skrevet 30. januar 2008 Snakka akkurat med svigermor om Krakowturen, og hun var også irritert. Vi tenker mest på at vi må dra opp snuppa i 4-tia på morgenen, og det er tidlig altså. Kan hende det ender med at vi avbestiller, og heller reiser neste år.
kamela Skrevet 30. januar 2008 #4748 Skrevet 30. januar 2008 Har sovet bedre i natt da :-D Første mating var kl 23:30, neste kl 03:30, også sov hun til 07:30! Det kan jeg ikke klage på. Hadde nå jeg bare fått sove igjen etter mating nr 2 så, men det kan jeg ikke skylde på snuppa for. Og nå hadde hun akkurat en dupp på 10 minutter Det er noen :snø: filler i lufta idag, og det er ett tynt hvitt lag på bakken. Lurer på om jeg skal ta meg en liten shoppingtur idag kanskje. Her var det 3 cm snø på morgenen, og det er fortsatt hvitt og fint ute! Ja det er klart det er greit å vite det i god tid, men irriterende for det! helt klart! Har fått ny gulvvasker Hvis snuppa klarer å snu og vri seg ut på gulvet, så blir hun liggende å slikke på det. Må være veldig godt Morsomt! Snakka akkurat med svigermor om Krakowturen, og hun var også irritert. Vi tenker mest på at vi må dra opp snuppa i 4-tia på morgenen, og det er tidlig altså. Kan hende det ender med at vi avbestiller, og heller reiser neste år. Det går sikkert greit for snuppa sin del hvis dere voksne synes det er ok å dra på den tiden av døgnet
Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4749 Skrevet 30. januar 2008 Det går sikkert greit for snuppa sin del hvis dere voksne synes det er ok å dra på den tiden av døgnet Ikke sikkert at vi syns det er greit heller nei
Multi Skrevet 30. januar 2008 #4750 Skrevet 30. januar 2008 for snuing. Snakka akkurat med svigermor om Krakowturen, og hun var også irritert. Vi tenker mest på at vi må dra opp snuppa i 4-tia på morgenen, og det er tidlig altså. Kan hende det ender med at vi avbestiller, og heller reiser neste år. Dere er ikke de eneste som irriterer seg over slikt. Er det Norwegian dere skal fly med?
Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4751 Skrevet 30. januar 2008 for snuing. Dere er ikke de eneste som irriterer seg over slikt. Er det Norwegian dere skal fly med? Ja, det er Norwegian. Står i mailen fra dem at når det er snakk om mer enn 30 minutters endring så kan man gratis endre reisen eller kansellere den.
Multi Skrevet 30. januar 2008 #4752 Skrevet 30. januar 2008 Det er jo synd å avbestille en ferie på grunn av en forandring, men når man opplever slikt flere ganger, har man ikke så lyst til å reise med flyselskapet flere ganger.
Impala Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #4753 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har ikke noe imot Norwegian egentlig jeg da, har stort sett bare hatt positive opplevelser med de. Unngår heller SAS, der har det vært mye tull der... Men nå tror jeg det er natta her
malle Skrevet 30. januar 2008 #4754 Skrevet 30. januar 2008 Bare vent til han blir sint for at han ikke kommer seg tilbake Å komme seg tilbake er ikke noe problem. Han har klart i flere mnd å snu seg fra mage til rygg, det har vært værre andre veien.
Impala Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4755 Skrevet 31. januar 2008 Å komme seg tilbake er ikke noe problem. Han har klart i flere mnd å snu seg fra mage til rygg, det har vært værre andre veien. Ok, da så
Impala Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4756 Skrevet 31. januar 2008 Snuppa var våken når jeg la meg i går, og da tenkte jeg at jeg like godt kunne gi henne litt mat da, istedet for at hun skulle våkne en time senere å ville ha mat. Hun var ikke så fryktelig sulten akkurat, lå mest bare å glisa Så 1,5 time senere ville hun ha mat igjen, og da så jeg for meg en ny marerittnatt. Men da sov hun heldigvis til kl 06. Fikk mat og sov til kl 07. Så det var egentlig ikke så ille Idag må jeg gjøre reint her, for svigers kommer senere idag. De skal innover for å hente en sofa for det ene barnebarnet sitt. De snakka om å kjøre campingbil. Og da er jeg litt spent på hvordan det går siden det er meldt storm langs sørlandskysten, og på småveien her er set jo snø/is (de har bare sommerdekk). Akkurat nå så :snø: det her, men den ser veldig våt ut, så det går vel snart over til
Annie Skrevet 31. januar 2008 #4757 Skrevet 31. januar 2008 Og idag snudde hun seg fra mage til rygg for første gang :juhu: Så morsomt!! Snakka akkurat med svigermor om Krakowturen, og hun var også irritert. Vi tenker mest på at vi må dra opp snuppa i 4-tia på morgenen, og det er tidlig altså. Kan hende det ender med at vi avbestiller, og heller reiser neste år. Tror jeg hadde avbestillt ja. Idag må jeg gjøre reint her, for svigers kommer senere idag. De skal innover for å hente en sofa for det ene barnebarnet sitt. De snakka om å kjøre campingbil. Og da er jeg litt spent på hvordan det går siden det er meldt storm langs sørlandskysten, og på småveien her er set jo snø/is (de har bare sommerdekk). Akkurat nå så :snø: det her, men den ser veldig våt ut, så det går vel snart over til Tør de kjøre så langt uten vinterdekk??
kamela Skrevet 31. januar 2008 #4758 Skrevet 31. januar 2008 Tør de kjøre så langt uten vinterdekk?? Det kan ikke være lurt, selv om det har gått over til regn nå!
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #4760 Skrevet 31. januar 2008 Høres ut som et risikoprosjekt den turen til svigers...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå