Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4701 Skrevet 29. januar 2008 Takk Begonia Nå skal snuppa straks ha mat, også skal vi ut å gå tur. Spent på om hun vil sove idag da, siden hun har hatt to dupper allerede. Men vi få prøve og se
Annie Skrevet 29. januar 2008 #4702 Skrevet 29. januar 2008 En ny natt med lite søvn for meg. Har slitt med å sovne igjen etter at hun har fått mat. Første gangen hun skulle ha, kl 22:30, hadde jeg akkurat rukket å sovne Også skulle hun ha to ganger til, før det var morgen kl 06:30. Idag er planen å fortsette å vaske klær (det krymper i vaskekjellerern nå), stryke duker og gå tur Slitsomt med de nettene dine Det krymper på vaskerommet mitt også. :juhu:
Gjest Begonia Skrevet 29. januar 2008 #4703 Skrevet 29. januar 2008 Det krymper ikke i skittentøyskurven min. Jeg var innom butikken i går. Men jeg glemte å kjøpe tøymykner
Multi Skrevet 29. januar 2008 #4704 Skrevet 29. januar 2008 Lite søvn er ikke noe kjekt. Får du slappet av nok i helgene når mannen har fri?
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4705 Skrevet 29. januar 2008 Slitsomt med de nettene dine Det krymper på vaskerommet mitt også. :juhu: Så bra :juhu: Det krymper ikke i skittentøyskurven min. Jeg var innom butikken i går. Men jeg glemte å kjøpe tøymykner Må ha det ja Lite søvn er ikke noe kjekt. Får du slappet av nok i helgene når mannen har fri? Får slappet godt av i helgene ja
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4706 Skrevet 29. januar 2008 Har fått lagt sammen en vask, og hengt opp den som var ferdig, samt satt på enda en maskin. Har også vært ute å gått tur. Det var vått og grisete på grusveien idag, men ikke så veldig glatt lengre da. Snuppa sovna etter en stund, og sover enda :-D
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4707 Skrevet 29. januar 2008 (endret) Fikk akkurat mail fra Norwegian om endring på turen vår til Krakow. I stedet for avvreise kl 12:30, er det nå endret til 07:10. Det var tidlig det :overraket: Og hjemreisen er fremskyndet fra 15:50 til 13:20. Det gjør jo egentlig ingenting, for man får ikke gjort så mye den dagen man reise likevel. Men nå lurer jeg på om vi kanskje skal være en dag mindre siden vi får nesten en hel dag ekstra der nede? Får høre med de andre. Men jeg skjønner ikke hvorfor de må endre heller. Var det samme en annen gang også, husker ikke om det var når vi skulle til Salzsburg eller om det også var Krakow. Jeg mener, avreisetidene er for meg ganske viktige når jeg avgjør hvilke dager jeg skal bestille, og da blir jeg irritert når de endrer disse Endret 29. januar 2008 av Impala
malle Skrevet 29. januar 2008 #4708 Skrevet 29. januar 2008 Så kjedelig med lite søvn! Her har minsten snudd om, 2 netter på rad har han sovet 7 timer i strekk nå. Deilig. Men det var etter at vi/han selv økte på mengde mat. Nå får han 4 måltider om dagen. Trur jeg signerer Annie på det hun sa om å prøve grøt. Trur nok at det hadde hjelpt.
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4709 Skrevet 29. januar 2008 Så kjedelig med lite søvn! Her har minsten snudd om, 2 netter på rad har han sovet 7 timer i strekk nå. Deilig. Men det var etter at vi/han selv økte på mengde mat. Nå får han 4 måltider om dagen. Trur jeg signerer Annie på det hun sa om å prøve grøt. Trur nok at det hadde hjelpt. Før jul og rett etter jul var det som en drøm her også, men kun 1 eller ingen mating på natta. Men det har endra seg ja. Må jo være det at hun begynner å kreve mer mat, hun er jo tross alt over 8 kilo nå. Får se om vi ikke kjøper en pakke med grøt til helga ja.
iss Skrevet 29. januar 2008 #4710 Skrevet 29. januar 2008 Ville uten tvil begynt med grøt ja... Tar tid før man kommer opp i porsjoner som metter
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4711 Skrevet 29. januar 2008 Ville uten tvil begynt med grøt ja... Tar tid før man kommer opp i porsjoner som metter Leste jeg ikke ett sted at i løpet av ett par uker kunne man komme opp i full porsjon??
iss Skrevet 29. januar 2008 #4712 Skrevet 29. januar 2008 Vi brukte nok litt lenger tid enn ett par uker.. I starten er det bare en teskje eller to for å venne dem til mat i munnen og annen smak..
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4713 Skrevet 29. januar 2008 Ok, det var sikkert bare ett eksempel det jeg leste (husker ikke hvor da). Får vel bare prøve oss frem. Ikke sikkert hun vil ha heller, hun som ikke vil ta hverken smokk eller flaske
Annie Skrevet 29. januar 2008 #4714 Skrevet 29. januar 2008 Fikk akkurat mail fra Norwegian om endring på turen vår til Krakow. I stedet for avvreise kl 12:30, er det nå endret til 07:10. Det var tidlig det :overraket: Og hjemreisen er fremskyndet fra 15:50 til 13:20. Det gjør jo egentlig ingenting, for man får ikke gjort så mye den dagen man reise likevel. Men nå lurer jeg på om vi kanskje skal være en dag mindre siden vi får nesten en hel dag ekstra der nede? Får høre med de andre. Men jeg skjønner ikke hvorfor de må endre heller. Var det samme en annen gang også, husker ikke om det var når vi skulle til Salzsburg eller om det også var Krakow. Jeg mener, avreisetidene er for meg ganske viktige når jeg avgjør hvilke dager jeg skal bestille, og da blir jeg irritert når de endrer disse 07.10 var tidlig!! Spesiellt når man skal ha med en baby! Må jo opp eh...nesten som du pleier da jo...
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4715 Skrevet 29. januar 2008 07.10 var tidlig!! Spesiellt når man skal ha med en baby! Må jo opp eh...nesten som du pleier da jo... Må nok opp mye tidligere enn det ja.
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4717 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hater slike endringer i flytidene. Godt vi er flere
Impala Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4718 Skrevet 29. januar 2008 Middagen er fortært, og snuppa ligger på gulvet i nettoen og koser seg Vi gjør det alt for sjelden egentlig. Hun skal straks få litt pupp, også skal hun bade, før det er natta. Håper hun vil sove litt lengre før første måltid i natt, men det er vel for mye å håpe på
iss Skrevet 29. januar 2008 #4719 Skrevet 29. januar 2008 Vi har også vært altfor dårlige med det Hvis ikke hun vil ha grøt så kan man veksle litt med velling. Fåes kjøpt i sverige og metter som grøt. Ofte så bruker man velling hvis de blir grøtleie....
malle Skrevet 29. januar 2008 #4720 Skrevet 29. januar 2008 Med snuppa begynte vi med grøt når hun var 3 mnd. Hun var så sulten. I løpet av en mnd var vi oppe i 4 måltider per dag. Hun ammet jeg mest, men fikk litt flaske etterhvert. Og det funka helt greit med hun. Med minsten begynte jeg med smakeprøver med grøt/velling rett før han var 4 mnd. Du kan fint bruke grøt som velling. Bare lage den veldig tynn, det er ikke noe problem. Minsten har økt veldig forsiktig, og det er først nå som han er 6 mnd som vi er oppe i 4 måltider per dag, pluss flaske. Så det med hvor fort du kan øke, er veldig inividuelt, men det merker du på henne, hvor sulten hun er, og om hun liker det o.s.v. Nåe det gjelder det å like forresten, så likte snuppa mi alt, bare gapte, mens minsten liker ikke spesielt godt grøt hvis han får den "bar". Men hvis han får fruktmos på toppen, synes han at det er kjempegodt. Lykke til med prøvingen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå