Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er snuppa 5 måneder :juhu:

Har faktisk vært og veid og målt henne idag, og nå er hun 8140 gram tung og 66 cm lang :-D

Hun legger ikke på seg like mye som i starten, og ligger nå i nederste del av hva som er "normalt" per uke, men det har nok ingenting å si. Det jeg lurer på er om jeg produserer litt lite melk for tida, for hun vil ha ofte mat på natta enda, og blir fort sutrete på dagen selv om det ikke er så lenge siden hun fikk mat sist. Kan da ikke ha økedøgn på ukesvis eller???

Ellers har vi hatt en fin helg, og jeg har fått gått lange turer både på lørdag og søndag i det nydelig været vi har for tida :sol:

Men jeg er trøtt på dagene pga litt mindre søvn på natta enn det jeg kunne ha trengt, men får håpe der bare er en periode nå. Rekker jo ikke å sovne hvis jeg legger meg nedpå når snuppa sover, siden hun stort sett bare sover en halvtime av gangen :forvirret:

Ellers så har jeg bestilt meg endel ting fra Ellos. Det meste var på salg da :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjenner at jeg er litt nettlei for tida. Syns oppdatering i alle dagbøker og blogger her på KG tar aaaalt for lang tid, og jeg føler at jeg begynner å forsake andre ting jeg har lyst til å gkøre som å brodere, setter inn bilder i album, lese bøker, legger puslespill osv.

Så hvis jeg blir litt mer fraværende i dagbøkene og bloggene deres, så er det det som er grunnen. Jeg kommer ikke til å slutte å være her inne, kan jo til og med hende at jeg er innom hver dag, og jeg skal ikke slette meg. Men kommer nok ti å redusere tiden jeg bruker her inne endel i tida fremover. Det er jo nå når jeg går hjemme med snuppa at jeg virkelig har tid til å gjøre alt det jeg nevte over her, så da får jeg bare prioritere hva jeg har mest lyst til.

Skjønner deg godt jeg. Har det litt sånn selv for tiden.

Merket hvor mye annet jeg fikk gjort da vi var uten pc her i forrige uke. Og nå er denne gamle pc'n helt utslitt tror jeg. Den bruker evigheter på alt. Så det spørs hvordan det går når jeg får ny.. :fnise:

Skrevet
Skjønner deg godt jeg. Har det litt sånn selv for tiden.

Merket hvor mye annet jeg fikk gjort da vi var uten pc her i forrige uke. Og nå er denne gamle pc'n helt utslitt tror jeg. Den bruker evigheter på alt. Så det spørs hvordan det går når jeg får ny.. :fnise:

Og i helga har jeg nesten ikke vært på nettet i det hele tatt :overrasket:

Men egentlig så er det bare deilig :)

Men det blir nok endel Annier fremover da, men det får så være :sjenert:

Skrevet

Da er jeg litt oppdatert i dagbøker, og oppdatert i noen blogger.

Nå skal jeg legge sammen tøy, og henge opp den vasken som er ferdig. Også må jeg få snuppa til å sove litt mer høres det ut som. Hun er ganske sutrete utover ettermiddagene. Men idag har hun jo sovet to halvtimers dupper, og en på 1,5 time, så idag har hun egentlig sovet mye.

Også driver hun og legger seg på magen nesten hele tiden, og da blir hun illsint :fnise:

Skrevet

:fnise: Ja, de ruller rundt på magen og blir illsinte fordi de ikke vil ligge på magen :fnise:

Koselig at du stikker innom en gang i mellom da! :)

Skrevet

Gratulerer med 5 mnd! :roser:

Utrolig hvor fort det har gått, syns ikke det er lenge siden Liljen og jeg gikk rundt og venta på telefon... *mimre*

Kanskje du skal prøve med litt grøt? Kan hende hun sover bedre om natta da..

Skrevet

Gratulerer med 5 måneder. Kan ikke fatte at tiden går så utrolig fort. :roser:

Skrevet
Jeg kjenner at jeg er litt nettlei for tida. Syns oppdatering i alle dagbøker og blogger her på KG tar aaaalt for lang tid, og jeg føler at jeg begynner å forsake andre ting jeg har lyst til å gkøre som å brodere, setter inn bilder i album, lese bøker, legger puslespill osv.

Så hvis jeg blir litt mer fraværende i dagbøkene og bloggene deres, så er det det som er grunnen. Jeg kommer ikke til å slutte å være her inne, kan jo til og med hende at jeg er innom hver dag, og jeg skal ikke slette meg. Men kommer nok ti å redusere tiden jeg bruker her inne endel i tida fremover. Det er jo nå når jeg går hjemme med snuppa at jeg virkelig har tid til å gjøre alt det jeg nevte over her, så da får jeg bare prioritere hva jeg har mest lyst til.

Dette er nok lurt, kjenner alt for godt til alt jeg har hatt lyst til å gjøre og prioritert bort, og først etterpå skjønner jeg hva som hadde vært fornuftig når jeg hadde tiden. Etterpåklokskap hjelper ikke alltid, så kos deg med det du har lyst til nå, vi andre er her når du stikker innom, Impala :klemmer:

Skjønner veldig godt det med prioriteringen av tid. Jeg selv er jo sjelden og aldri her inne når jeg er hjemme, for da er det alltids andre ting å ta seg til :jepp:

Ikke mye nett hos meg heller i helgene.

Det er vel snakk om å finne en balansegang i alt. Blir det for mye av det ene eller det andre, så går man lei...

:klem:

Nemlig!

Skrevet
:fnise: Ja, de ruller rundt på magen og blir illsinte fordi de ikke vil ligge på magen :fnise:

Koselig at du stikker innom en gang i mellom da! :)

Er de ikke rare :fnise:

Må jo innom sjekke ståa da vettu :jepp:

Gratulerer med 5 mnd! :roser:

Utrolig hvor fort det har gått, syns ikke det er lenge siden Liljen og jeg gikk rundt og venta på telefon... *mimre*

Kanskje du skal prøve med litt grøt? Kan hende hun sover bedre om natta da..

Tida flyr ja :ler:

Driver og vurderer om vi skal begynne med grøt ja :Nikke:

Gratulerer med 5 måneder. Kan ikke fatte at tiden går så utrolig fort. :roser:

Nei, herregud som tiden flyr!!

Dette er nok lurt, kjenner alt for godt til alt jeg har hatt lyst til å gjøre og prioritert bort, og først etterpå skjønner jeg hva som hadde vært fornuftig når jeg hadde tiden. Etterpåklokskap hjelper ikke alltid, så kos deg med det du har lyst til nå, vi andre er her når du stikker innom, Impala :klemmer:

Ikke mye nett hos meg heller i helgene.

Nemlig!

Har fått gjort masse annet i helgen da, og det har vært deilig. Så kommer nok til å fortsette å være bare litt her inne fremover :-D

Skrevet

Snuppa har vært kjempetrøtt siden i 15-tia når hun hadde sin siste dupp, men å få henne til å sove en gang til har vært nyttesløst :ler:

Når det er bare skriking så vil hun ganske enkelt ikke. Tror hun er redd for å glipp av noe jeg :fnise:

Har akkurat spist middag, og skal straks stelle snuppa for kvelden.

Nå sitter hun sammen med pappaen sin og rågliser til meg :-D

Skrevet
Snuppa har vært kjempetrøtt siden i 15-tia når hun hadde sin siste dupp, men å få henne til å sove en gang til har vært nyttesløst :ler:

Når det er bare skriking så vil hun ganske enkelt ikke. Tror hun er redd for å glipp av noe jeg :fnise:

Tror snuppa blir et ekte medlem av klanen fortere enn forventet jeg.... :ler:

Skrevet

Sett på en film til henne ;) Skal se mye film for god TV slave å bli.... :ler:

Så herlig :rødme:

Skrevet

:rødme:

God morgen! :kaffekopp:

Skrevet
Tror snuppa blir et ekte medlem av klanen fortere enn forventet jeg.... :ler:

Kanskje det ja :ler:

Sett på en film til henne ;) Skal se mye film for god TV slave å bli.... :ler:

Så herlig :rødme:

Kjempeherlig :rødme:

:rødme:

God morgen! :kaffekopp:

God morgen :)

Skrevet

En ny natt med lite søvn for meg. Har slitt med å sovne igjen etter at hun har fått mat. Første gangen hun skulle ha, kl 22:30, hadde jeg akkurat rukket å sovne :forvirret:

Også skulle hun ha to ganger til, før det var morgen kl 06:30.

Idag er planen å fortsette å vaske klær (det krymper i vaskekjellerern nå), stryke duker og gå tur :)

Skrevet
En ny natt med lite søvn for meg. Har slitt med å sovne igjen etter at hun har fått mat. Første gangen hun skulle ha, kl 22:30, hadde jeg akkurat rukket å sovne :forvirret:

Også skulle hun ha to ganger til, før det var morgen kl 06:30.

Idag er planen å fortsette å vaske klær (det krymper i vaskekjellerern nå), stryke duker og gå tur :)

Planene klare, skjønner jeg. Får håpe du rekker en liten dupp også :klemmer:

Skrevet

Prøver og krympe vaskehaugen jeg og. Hjelper, sakte men sikkert.....

Skrevet
Planene klare, skjønner jeg. Får håpe du rekker en liten dupp også :klemmer:

Har egentlig gitt å duppe på dagen, sjelden jeg får sove likevel...

Prøver og krympe vaskehaugen jeg og. Hjelper, sakte men sikkert.....

Men så kommer det jo stadig nye ting også da...

Skrevet

Oppdatert i bloggene :-D

Snuppa har dagens andre dupp. Måtte legge henne tre ganger før hun ville roe seg nok til å sovne. siste gangen vugga jeg vognbaggen en god stund slik at hun begynte å pludre, også gikk jeg. Og da sovnet hun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...