Annie Skrevet 25. januar 2008 #4661 Skrevet 25. januar 2008 Syns det hørtes fornuftig ut jeg Impala. Dette skal ikke være en plikt.
Impala Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4662 Skrevet 25. januar 2008 Jeg føler det ikke som en plikt altså. Jeg storkoser meg her inne, og det er en herlig gjeng. Men innimellom så tror jeg alle og enhver trenger en liten pause. Kun to matinger av snuppa i natt da, så det er ikke like slitsomt lengre :-D
Annie Skrevet 25. januar 2008 #4663 Skrevet 25. januar 2008 Så bra! Vet at det ikke er en plikt, men det kan absolutt bli for mye. Og i tillegg blir man nettlei i perioder også..
Impala Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4664 Skrevet 25. januar 2008 Ja, man blir nettlei i perioder Æsj, knuste akkurat ett kjøkkenglass, og da blir det jo tusen glasskår overalt. Heldigvis mest i skapet og på kjøkkenbenken da, tror ikke det kom noe på gulvet. Greit at det ikke var ett dyrt glass da. Snuppa ligger og småklager, tror egentlig at hun kanskje vil ha mat, men det høres ikke ut som det er noen umiddelbar krise heller. Hun har vært litt sutrete de siste dagene faktisk. Kan ikke se antydning til tenner heller, så usikker på hva det kan være. Kan vel ha sammenheng med at hun har hatt økedøgn kanskje? Får se om det gir seg, hvis ikke får jeg spørre om råd på helsestasjonen. Det er vel derfor de er der.
Impala Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4665 Skrevet 25. januar 2008 Også kanskje jeg heller kan bruke nettida litt mer på msn. Har vel ikke akkurat bodd der inne
Multi Skrevet 25. januar 2008 #4666 Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes alltid at feil ting knuses, jeg. Jeg har f.eks. mange stygger krus i skapet, men tror du at de faller ned og knuses?
Daria Skrevet 25. januar 2008 #4667 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har merket hvor mye mer jeg får gjort når jeg ikke har nett hjemme, så jeg skjønner deg godt
Brukernavn Skrevet 25. januar 2008 #4668 Skrevet 25. januar 2008 Skjønner veldig godt det med prioriteringen av tid. Jeg selv er jo sjelden og aldri her inne når jeg er hjemme, for da er det alltids andre ting å ta seg til
Gjest Begonia Skrevet 25. januar 2008 #4669 Skrevet 25. januar 2008 Det er vel snakk om å finne en balansegang i alt. Blir det for mye av det ene eller det andre, så går man lei...
Impala Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4670 Skrevet 25. januar 2008 Jeg synes alltid at feil ting knuses, jeg. Jeg har f.eks. mange stygger krus i skapet, men tror du at de faller ned og knuses? Er det ikke typisk Jeg har merket hvor mye mer jeg får gjort når jeg ikke har nett hjemme, så jeg skjønner deg godt Skjønner veldig godt det med prioriteringen av tid. Jeg selv er jo sjelden og aldri her inne når jeg er hjemme, for da er det alltids andre ting å ta seg til Når går jo jeg hjemme hele tiden jeg da... Men, nei da, det er sant det du sier. Det er alltid noe som skal gjøres hjemme. Det er vel snakk om å finne en balansegang i alt. Blir det for mye av det ene eller det andre, så går man lei... Det er helt riktig Begonia
Impala Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4671 Skrevet 25. januar 2008 Idag sjokkerer plutselig snuppa. Nå har hun sover ute i vogna i 1,5 time Vi skulle egentlig handlet nå, men jeg vekker henne ikke når hun for en gangs skyld finner ut at hun skal sover litt mer enn en halvtime, for søvn det trenger hun! Så da får vi se om vi skal dra alle tre, eller om jeg drar alene. Å sende mannen i butikken vil bare resultere i maaaange telefoner Har fått ryddet utav oppvaskmaskinen, lagt sammen tørre klær, hengt opp en ny vask, satt på enda en vaskemaskin også har jeg skrevet inn oppskrifter i en bok og lest gjennom en kokebok. Må jo ha litt inspirasjon innimellom. Ble ingen svettetur idag siden vi skal handle, vet jo aldri når jeg får dusjet
MrsP Skrevet 25. januar 2008 #4672 Skrevet 25. januar 2008 Skjønner godt at du vil redusere tiden du bruker på kg. Før var jeg oppdatert i alle dagbøkene hele tiden, men det ble for mye til slutt. Så nå leser jeg for det meste inne hos dere alle,men skriver mye mindre enn før. Ha en fin helg vennen!
Impala Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4674 Skrevet 25. januar 2008 Nå har mannen min kommet hjem fra jobb, og vi venter bare på at snuppa skal våkne og få mat, også skal vi dra og handle mat. Tror ikke jeg kommer innom her mer idag, så god helg til alle som titter innom
Brukernavn Skrevet 25. januar 2008 #4675 Skrevet 25. januar 2008 Nå har mannen min kommet hjem fra jobb, og vi venter bare på at snuppa skal våkne og få mat, også skal vi dra og handle mat. Tror ikke jeg kommer innom her mer idag, så god helg til alle som titter innom GOD HELG, Impala
malle Skrevet 25. januar 2008 #4676 Skrevet 25. januar 2008 God helg, Impala. Kos dere i helga. Jeg synes og at du prioriterer riktig.
Gjest Begonia Skrevet 28. januar 2008 #4679 Skrevet 28. januar 2008 Ny uke og nye muligheter. Håper dere har hatt en fin helg. Kos deg med snuppa, tur og broderier...
Impala Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4680 Skrevet 28. januar 2008 GOD HELG, Impala Takk for det God helg, Impala. Kos dere i helga. Jeg synes og at du prioriterer riktig. Takk for det God helg Impala! Nyt den! Takk for det Er på :juhu: runde :juhu: Ny uke og nye muligheter. Håper dere har hatt en fin helg. Kos deg med snuppa, tur og broderier... Hatt en kjempefin helg Venter enda på at broderiene skal komme da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå