Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes dere gjør det dere kan, resten er opp til snuppa... Går det ikke så går det ikke. Bare fortsett og varier steder og måter og sovne mener jeg... Kan ikke tvinge henne til og sove mer heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg synes dere gjør det dere kan, resten er opp til snuppa... Går det ikke så går det ikke. Bare fortsett og varier steder og måter og sovne mener jeg... Kan ikke tvinge henne til og sove mer heller..

Nei det er det jeg tenker, hun kan jo ikke tvinges til å sove. Og siden hun ikke sover mer, så er det jo ikke sikkert at hun trenger mer søvn heller. Det hørtes ut på helsesøstra når vi var der sist at hun skulle ha to langdupper i løpet av dagen, men alle unger er jo ikke like. Det viktigste er jo at hun sover om natta (og gud som jeg gleder meg til hun ikke trenger mat på natta mer!).

Endret av Impala
Skrevet

Da skal jeg se håndball, så kommer ikke innom her mer idag.

I morgen er det mulig jeg tar en liten shoppingtur, så da er sikert det grunnen hvis jeg ikke er her inne før litt utpå dagen :regler:

Skrevet
Jeg la meg kl 20 i går jeg :fnise:

:sjokk: :dåne: Går det ann??? :fnise:

Ang soving, så sov ikke Prinsessa så lenge av gangen heller. Tror det er veldig individuelt på hvor lenge de sover om gangen.

Skrevet
:sjokk: :dåne: Går det ann??? :fnise:

Ang soving, så sov ikke Prinsessa så lenge av gangen heller. Tror det er veldig individuelt på hvor lenge de sover om gangen.

Det tror jeg også :Nikke:

Skrevet

Snuppa sover sin første dupp, og denne gang sovnet hun av seg selv. Det tok vel nærmere en halvtime, men så lenge hun ikke gråter så gjør jo ikke det noe :-D

Hun ville ha mat 3 ganger i natt også, men nå har tiden for første mating forskjøvet seg nesten 1,5 time, så da kan det se ut som at hun har klart å øke produskjonen noe. Får se an hvordan det utvikler seg fremover.

Gidder ikke å dra på shopping idag. Har ikke lyst, også er ikke akkurat kontoen smekkfull av penger heller :sjenert:

Så idag er planen å gjøre helgereint her hjemme, samt å gå en lang tur :)

Skrevet

Var meninga at jeg skulle på shopping i dag jeg også, men tror ikke jeg har lyst. Har så mye tøy som skal vaskes..

Skrevet (endret)

Ja for ikke å snakke om at jeg skal vaske tøy. Tror ikke jeg klarer å få tømt den vaskekjelleren før det blir sommer :ler:

Endret av Impala
Skrevet

Åja! Torsdag idag ja! kanskje jeg skal prøve å få det helgerent her også?? *inspirert*

Skrevet

Syns det er utrolig deilig å slippe å gjøre rent når det er helg :-D

Skrevet

Da er jeg oppdatert :)

Var heldigvis ikke så mye idag.

Nå skal jeg logge av og begynne på helgerengjøringa :vinke:

hgjhjoihbyuu9ii0o0jibj b En liten hilsen fra snuppa som sitter på fanget mitt nå :ler:

Skrevet

Da har jeg fått lagt sammen sengetøy som var tørt, heng opp en ny vask samt satt på enda en vask, og tørket støv. Jeg har også gått tur og blitt god og svett, samt gjort litt styrketrening. Spist lunsj har jeg fått gjort også.

Snuppa sover dagens tredje dupp, den blir vel ikke på mer enn 30 minutter den heller :fnise:

Men hun sovna av seg selv igjen da :-D

Nå skal jeg bare sitte litt foran pc'n til hun våkner, også er det badet som står for tur.

Skrevet

I dag kjenner jeg at jeg blir litt misunnelig av alle de duppene til Snuppa di. Jeg vil også legge meg! :sur:

:hoho:

Skrevet

Duppen ble på hele 25 minutter, og hun er enda kjempetrøtt. Men sove mer, nei det vil hun ikke. Så nå ligger hun på teppet sitt og "småsutrer". Litt slitsomt egentlig når hun burde sovet, men jeg orker ikke å herje for mye med det altså når hun ligger der og hylskriker :forvirret:

Skrevet
I dag kjenner jeg at jeg blir litt misunnelig av alle de duppene til Snuppa di. Jeg vil også legge meg! :sur:

:hoho:

Jeg også, men de duppene hennes er for korte til at jeg rekker å sovne :ler:

Gjest Begonia
Skrevet

Det er deilig å sette seg ned om kvelden, når huset er nyvasket... :jepp:

Skrevet (endret)
Det er deilig å sette seg ned om kvelden, når huset er nyvasket... :jepp:

Det var kjempedeilig, men så var jeg sliten også ja!

Endret av Impala
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er litt nettlei for tida. Syns oppdatering i alle dagbøker og blogger her på KG tar aaaalt for lang tid, og jeg føler at jeg begynner å forsake andre ting jeg har lyst til å gkøre som å brodere, setter inn bilder i album, lese bøker, legger puslespill osv.

Så hvis jeg blir litt mer fraværende i dagbøkene og bloggene deres, så er det det som er grunnen. Jeg kommer ikke til å slutte å være her inne, kan jo til og med hende at jeg er innom hver dag, og jeg skal ikke slette meg. Men kommer nok ti å redusere tiden jeg bruker her inne endel i tida fremover. Det er jo nå når jeg går hjemme med snuppa at jeg virkelig har tid til å gjøre alt det jeg nevte over her, så da får jeg bare prioritere hva jeg har mest lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...