Impala Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4622 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Må bare fortelle at jeg gikk på vekta i dag tidlig, og den viste -1,6 kg fra forrige gang jeg veide meg (som jeg ikke husker når var, men for ett par uker siden kanskje) :-D Det betyr faktisk at jeg ikke har vært lettere enn jeg er nå siden fødselen, og har bare 1,7 kg igjen til startvekten :juhu: Skjønner ikke hva jeg har gjort, men jeg har vært ganske flink til å ikke spise så mye godteri og sånn i det siste, samt at jeg har vært flink til å gå tur. Fra startvekten jeg hadde når jeg ble gravid, så er målet å gå ned enda minst 5 kg. Det blir nok tøft, men det skal gå!! Endret 22. januar 2008 av Impala
Impala Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4624 Skrevet 22. januar 2008 Fornøyd med det ja Annie :-D Snuppa sover sin 4. dupp for dagen. Har ikke hatt noen som har vært lengre enn 45 minutter, men får tro at det er nok for henne for det. Hun har to ganger sovnet av seg selv, og to ganger måtte hun roes og synges litt for før hun roet seg. syns hun har blitt mye flinkere til å sovne av seg selv på dagtid :-D
Impala Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4625 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er endelig oppdatert :juhu: Puh, det tok jo flere dager jo. Nå er jeg kjempesulten, og middag blir det ike før om 1,5 time. finne noe lett å spise kanskje. Enkel middag idag da, pasta med brokkolisaus
Gjest Begonia Skrevet 22. januar 2008 #4626 Skrevet 22. januar 2008 Må bare fortelle at jeg gikk på vekta i dag tidlig, og den viste -1,6 kg fra forrige gang jeg veide meg (som jeg ikke husker når var, men for ett par uker siden kanskje) :-D Det betyr faktisk at jeg ikke har vært lettere enn jeg er nå siden fødselen, og har bare 1,7 kg igjen til startvekten :juhu: Skjønner ikke hva jeg har gjort, men jeg har vært ganske flink til å ikke spise så mye godteri og sånn i det siste, samt at jeg har vært flink til å gå tur. Fra startvekten jeg hadde når jeg ble gravid, så er målet å gå ned enda minst 5 kg. Det blir nok tøft, men det skal gå!! Det er kjempebra. Mindre snop og mer tur er som regel nøkkelen til et litt lettere liv det. Det enkle er det beste sier de vel i reklamen...
Impala Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4627 Skrevet 22. januar 2008 Det er kjempebra. Mindre snop og mer tur er som regel nøkkelen til et litt lettere liv det. Det enkle er det beste sier de vel i reklamen... Det har funka for meg før også det
kamela Skrevet 23. januar 2008 #4628 Skrevet 23. januar 2008 Må bare fortelle at jeg gikk på vekta i dag tidlig, og den viste -1,6 kg fra forrige gang jeg veide meg (som jeg ikke husker når var, men for ett par uker siden kanskje) :-D Det betyr faktisk at jeg ikke har vært lettere enn jeg er nå siden fødselen, og har bare 1,7 kg igjen til startvekten :juhu: Skjønner ikke hva jeg har gjort, men jeg har vært ganske flink til å ikke spise så mye godteri og sånn i det siste, samt at jeg har vært flink til å gå tur. Fra startvekten jeg hadde når jeg ble gravid, så er målet å gå ned enda minst 5 kg. Det blir nok tøft, men det skal gå!! Så flink du har vært :juhu:
Gjest Begonia Skrevet 23. januar 2008 #4629 Skrevet 23. januar 2008 Heisann! Hvordan går det med dere i dag da?
Impala Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4631 Skrevet 23. januar 2008 Så flink du har vært :juhu: Takk for det Heisann! Hvordan går det med dere i dag da? Det går bra Innom og hilser på Heisann
malle Skrevet 23. januar 2008 #4632 Skrevet 23. januar 2008 Leste om så flink du har vært. Du har vel ikke lyst til å sende noen sånne vibber til meg og?
Impala Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4633 Skrevet 23. januar 2008 Jeg la meg kl 20 i går jeg Så da har jeg sovet litt bedre enn de siste nettene. Snuppa har vært oppe for mat 3 ganger, mot 4-5 ganger som det var nettene før det. Mater henne ikke like hyppig på dagen idag heller, så daser det ut som økedøgnene går mot slutten, og godt er det! Har vært ute og gått tur idag da :-D Det snødde bittelitt, men det gjorde ingenting. Men snuppa ville ikke sove mer en en halvtime da, selvfølgelig. Men det er nå egentlig mest for meg jeg går tur da
Impala Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4634 Skrevet 23. januar 2008 Leste om så flink du har vært. Du har vel ikke lyst til å sende noen sånne vibber til meg og? *vibber oversendt*
loffen Skrevet 23. januar 2008 #4638 Skrevet 23. januar 2008 Flink du som ikke spiser godteri! Noen her i huset elsker smågodt, og da smitter det på meg også. Da hjelper ikke alt rugbrødet og ryvita-knekkebrødet så mye kanskje.
Impala Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4639 Skrevet 23. januar 2008 Flink du som ikke spiser godteri! Noen her i huset elsker smågodt, og da smitter det på meg også. Da hjelper ikke alt rugbrødet og ryvita-knekkebrødet så mye kanskje. Noen her i huset er periodespiser av godteri Vi bunkra opp masse godis når vi var i Sverige på fredag, men jeg har ikke spist en bit heller siden fredag Jeg er faktisk imponert over meg selv der ja, også gjenstår det å se hvor lenge det varer
Impala Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4640 Skrevet 23. januar 2008 Mannen min kommer ikke hjem før senere i kveld, så idag har jeg badet og tatt kveldsstellet på snuppa helt alene, og det gikk kjempefint Syns det er koselig å være to om badinga jeg da, men ikke alltid det går. Hun har vært litt sutrete på kvelden idag, men det er nok fordi hun ikke har sovet mer en 4 halvtimes-dupper idag. Skjønner ikke hvordan vi kan få henne til å sove mer på dagen :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå