Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må bare fortelle at jeg gikk på vekta i dag tidlig, og den viste -1,6 kg fra forrige gang jeg veide meg (som jeg ikke husker når var, men for ett par uker siden kanskje) :-D

Det betyr faktisk at jeg ikke har vært lettere enn jeg er nå siden fødselen, og har bare 1,7 kg igjen til startvekten :juhu:

Skjønner ikke hva jeg har gjort, men jeg har vært ganske flink til å ikke spise så mye godteri og sånn i det siste, samt at jeg har vært flink til å gå tur.

Fra startvekten jeg hadde når jeg ble gravid, så er målet å gå ned enda minst 5 kg. Det blir nok tøft, men det skal gå!!

Endret av Impala
Skrevet

Fornøyd med det ja Annie :-D

Snuppa sover sin 4. dupp for dagen. Har ikke hatt noen som har vært lengre enn 45 minutter, men får tro at det er nok for henne for det. Hun har to ganger sovnet av seg selv, og to ganger måtte hun roes og synges litt for før hun roet seg. syns hun har blitt mye flinkere til å sovne av seg selv på dagtid :-D

Skrevet

Jeg er endelig oppdatert :juhu:

Puh, det tok jo flere dager jo.

Nå er jeg kjempesulten, og middag blir det ike før om 1,5 time. finne noe lett å spise kanskje. Enkel middag idag da, pasta med brokkolisaus :)

Gjest Begonia
Skrevet
Må bare fortelle at jeg gikk på vekta i dag tidlig, og den viste -1,6 kg fra forrige gang jeg veide meg (som jeg ikke husker når var, men for ett par uker siden kanskje) :-D

Det betyr faktisk at jeg ikke har vært lettere enn jeg er nå siden fødselen, og har bare 1,7 kg igjen til startvekten :juhu:

Skjønner ikke hva jeg har gjort, men jeg har vært ganske flink til å ikke spise så mye godteri og sånn i det siste, samt at jeg har vært flink til å gå tur.

Fra startvekten jeg hadde når jeg ble gravid, så er målet å gå ned enda minst 5 kg. Det blir nok tøft, men det skal gå!!

Det er kjempebra. Mindre snop og mer tur er som regel nøkkelen til et litt lettere liv det. Det enkle er det beste sier de vel i reklamen...

Skrevet
Det er kjempebra. Mindre snop og mer tur er som regel nøkkelen til et litt lettere liv det. Det enkle er det beste sier de vel i reklamen...

Det har funka for meg før også det :jepp:

Skrevet

Så flink du har vært :juhu:

Skrevet
Så flink du har vært :juhu:

Takk for det :)

Heisann! Hvordan går det med dere i dag da? :klemmer:

Det går bra :)

Innom og hilser på :hallo:

Heisann :)

Skrevet

:klemmer:

Leste om så flink du har vært. Du har vel ikke lyst til å sende noen sånne vibber til meg og?

Skrevet

Jeg la meg kl 20 i går jeg :fnise:

Så da har jeg sovet litt bedre enn de siste nettene. Snuppa har vært oppe for mat 3 ganger, mot 4-5 ganger som det var nettene før det. Mater henne ikke like hyppig på dagen idag heller, så daser det ut som økedøgnene går mot slutten, og godt er det!

Har vært ute og gått tur idag da :-D

Det snødde bittelitt, men det gjorde ingenting. Men snuppa ville ikke sove mer en en halvtime da, selvfølgelig. Men det er nå egentlig mest for meg jeg går tur da :sjenert:

Skrevet
:klemmer:

Leste om så flink du har vært. Du har vel ikke lyst til å sende noen sånne vibber til meg og?

*vibber oversendt*

Skrevet

Hjertelig takk. Får håpe de virker. :fnise:

Skrevet

Flink du som ikke spiser godteri!

Noen her i huset elsker smågodt, og da smitter det på meg også. :sukk:

Da hjelper ikke alt rugbrødet og ryvita-knekkebrødet så mye kanskje. :fnise:

Skrevet
Flink du som ikke spiser godteri!

Noen her i huset elsker smågodt, og da smitter det på meg også. :sukk:

Da hjelper ikke alt rugbrødet og ryvita-knekkebrødet så mye kanskje. :fnise:

Noen her i huset er periodespiser av godteri :fnise:

Vi bunkra opp masse godis når vi var i Sverige på fredag, men jeg har ikke spist en bit heller siden fredag :sjokk:

Jeg er faktisk imponert over meg selv der ja, også gjenstår det å se hvor lenge det varer :sjenert:

Skrevet

Mannen min kommer ikke hjem før senere i kveld, så idag har jeg badet og tatt kveldsstellet på snuppa helt alene, og det gikk kjempefint :)

Syns det er koselig å være to om badinga jeg da, men ikke alltid det går.

Hun har vært litt sutrete på kvelden idag, men det er nok fordi hun ikke har sovet mer en 4 halvtimes-dupper idag. Skjønner ikke hvordan vi kan få henne til å sove mer på dagen :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...