Liljen Skrevet 21. januar 2008 #4582 Skrevet 21. januar 2008 Hei hei vennen Håper du får sovet en liten nå når snuppa skal sove langduppen sin. Ikke noe særlig å være så trett, en orker liksom ingenting da.. Håper du får en fortsatt flott dag. store
kamela Skrevet 21. januar 2008 #4583 Skrevet 21. januar 2008 Idag er målet mitt å oppdatere meg i bloggene Dagbøkene får jeg se hva jeg rekker. Hvis dere har skravlet fælt, så tror jeg desverre at det blir noen Annier der gitt En liten trøst er at vi har vært flere med håpløse nett, så oppgaven kan være overkommelig! Har du fått sove?
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4584 Skrevet 21. januar 2008 Gjester og fisk stinker etter tre dager, er det ikke det man sier? Hei hei vennen Håper du får sovet en liten nå når snuppa skal sove langduppen sin. Ikke noe særlig å være så trett, en orker liksom ingenting da.. Håper du får en fortsatt flott dag. store Snuppa ville ikke ha noen langdupp En liten trøst er at vi har vært flere med håpløse nett, så oppgaven kan være overkommelig! Har du fått sove? Godt at det kan være en overkommelig oppdateringsopgave da. Har ikke sovet noe enda nei.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4585 Skrevet 21. januar 2008 Har vært ute og gått tur, og snuppa våkna som vanlig til etter en halvtime, og idag ville hun selvfølgelig ikke sovne igjen. Så det var bare å ta henne inn Nå har hun akkurat sovnet igjen, men hun sover ikke så veldig tungt tror jeg. Tenkte jeg også skulle legge meg nedpå litt nå, men tviler på at jeg får sove. Men jeg får nå uansett slappet litt av
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4587 Skrevet 21. januar 2008 En trenger å slappe av med små i huset. Ja man gjør det innimellom.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4588 Skrevet 21. januar 2008 Da er jeg oppdatert i bloggene, unntatt Sunshine sin. Den regner jeg med at det er maaange sider i, så den må vente litt Fikk en halvtime på sofaen i sted, og sovnet nesten, men da våknet snuppa. Men fikk uansett slappet av da. Hun sover igjen nå også, men nå er jeg ikke trøtt, så da har jeg heller vært her inne. Hun har hatt to dupper inne idag på 45 minutter eller mer. Det tror jeg aldri har hent før, så ting forandrer seg fort
Brukernavn Skrevet 21. januar 2008 #4589 Skrevet 21. januar 2008 Det er sånn når man har små, at akkurat i det man tror de har lagt seg til en rutine, så endrer de den til noe annet
loffen Skrevet 21. januar 2008 #4591 Skrevet 21. januar 2008 Prøver å oppdatere meg jeg også. Det er søren ikke lett, når man først har sakket litt etter.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4592 Skrevet 21. januar 2008 Prøver å oppdatere meg jeg også. Det er søren ikke lett, når man først har sakket litt etter. Det er egentlig ett mareritt
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4593 Skrevet 21. januar 2008 Oppdatert i bloggene Men KG er litt tregt i kveld også, så får se hvor lenge jeg gidder å være her. Hva er de tregheten for noe egentlig?? Har vært endel i det siste syns jeg.
Skravla Skrevet 21. januar 2008 #4594 Skrevet 21. januar 2008 Er ikke aller verst her i kveld. Men litt heng er det noen ganger.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4595 Skrevet 21. januar 2008 Det er så utrolig kjedelig med heng når man har masse oppdatering
kort innpå Skrevet 21. januar 2008 #4596 Skrevet 21. januar 2008 Oppdatert i bloggene Men KG er litt tregt i kveld også, så får se hvor lenge jeg gidder å være her. Hva er de tregheten for noe egentlig?? Har vært endel i det siste syns jeg. Det er for att de gale i klanen som skriver så mange innlegg i døgnet, så serveren ikke kan ta i mot alle innlegga. Så da stokker den seg litt og går tregere.
Impala Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4597 Skrevet 21. januar 2008 Ja, for du er jo selvfølgelig heeeelt uskyldig KI
Skravla Skrevet 21. januar 2008 #4598 Skrevet 21. januar 2008 Ja, for du er jo selvfølgelig heeeelt uskyldig KI Ja, han sitter bare å venter på svar han.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå