Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen :)

Håper du får sovet en liten nå når snuppa skal sove langduppen sin. :)

Ikke noe særlig å være så trett, en orker liksom ingenting da..

Håper du får en fortsatt flott dag.

store :klemmer:

Skrevet
Idag er målet mitt å oppdatere meg i bloggene :)

Dagbøkene får jeg se hva jeg rekker. Hvis dere har skravlet fælt, så tror jeg desverre at det blir noen Annier der gitt :sjenert:

En liten trøst er at vi har vært flere med håpløse nett, så oppgaven kan være overkommelig!

Har du fått sove?

Skrevet
Gjester og fisk stinker etter tre dager, er det ikke det man sier? ;)

:fnise:

Hei hei vennen :)

Håper du får sovet en liten nå når snuppa skal sove langduppen sin. :)

Ikke noe særlig å være så trett, en orker liksom ingenting da..

Håper du får en fortsatt flott dag.

store :klemmer:

Snuppa ville ikke ha noen langdupp :sur:

En liten trøst er at vi har vært flere med håpløse nett, så oppgaven kan være overkommelig!

Har du fått sove?

Godt at det kan være en overkommelig oppdateringsopgave da.

Har ikke sovet noe enda nei.

Skrevet

Har vært ute og gått tur, og snuppa våkna som vanlig til etter en halvtime, og idag ville hun selvfølgelig ikke sovne igjen. Så det var bare å ta henne inn :forvirret:

Nå har hun akkurat sovnet igjen, men hun sover ikke så veldig tungt tror jeg. Tenkte jeg også skulle legge meg nedpå litt nå, men tviler på at jeg får sove. Men jeg får nå uansett slappet litt av :)

Skrevet

En trenger å slappe av med små i huset. :)

Skrevet
En trenger å slappe av med små i huset. :)

Ja man gjør det innimellom.

Skrevet

Da er jeg oppdatert i bloggene, unntatt Sunshine sin. Den regner jeg med at det er maaange sider i, så den må vente litt :fnise:

Fikk en halvtime på sofaen i sted, og sovnet nesten, men da våknet snuppa. Men fikk uansett slappet av da. Hun sover igjen nå også, men nå er jeg ikke trøtt, så da har jeg heller vært her inne. Hun har hatt to dupper inne idag på 45 minutter eller mer. Det tror jeg aldri har hent før, så ting forandrer seg fort :ler:

Skrevet

Det er sånn når man har små, at akkurat i det man tror de har lagt seg til en rutine, så endrer de den til noe annet :ler:

Skrevet

Prøver å oppdatere meg jeg også. Det er søren ikke lett, når man først har sakket litt etter. :ler:

Skrevet
Prøver å oppdatere meg jeg også. Det er søren ikke lett, når man først har sakket litt etter. :ler:

Det er egentlig ett mareritt :ler:

Skrevet

Oppdatert i bloggene :)

Men KG er litt tregt i kveld også, så får se hvor lenge jeg gidder å være her. Hva er de tregheten for noe egentlig?? Har vært endel i det siste syns jeg.

Skrevet

Er ikke aller verst her i kveld. Men litt heng er det noen ganger.

Skrevet

Det er så utrolig kjedelig med heng når man har masse oppdatering :sur:

Skrevet
Oppdatert i bloggene :)

Men KG er litt tregt i kveld også, så får se hvor lenge jeg gidder å være her. Hva er de tregheten for noe egentlig?? Har vært endel i det siste syns jeg.

Det er for att de gale :kaklehone: i klanen som skriver så mange innlegg i døgnet, så serveren ikke kan ta i mot alle innlegga.

Så da stokker den seg litt og går tregere. :lur:

:fnise:

Skrevet

Ja, for du er jo selvfølgelig heeeelt uskyldig KI :lol:

Skrevet
Ja, for du er jo selvfølgelig heeeelt uskyldig KI :lol:

Ja, han sitter bare å venter på svar han..... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...