Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4522 Skrevet 16. januar 2008 Har den vært noe mer enn bare vei da? God natt Impala! Jeg sliter jeg også. Får tidsavbrudd hele tiden, så jeg gir meg også snart. Godt det bare ikke var hos meg da, for da er det ikke her det er noe galt. God morgen! God morgen
Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4523 Skrevet 16. januar 2008 Snuppa har allerede dagens første dupp. Sånn er det når man våkner før 06:30 Gikk forholdsvis greit idag, måtte inn og trøste henne en gang. Det pissregner idag. Er så utrolig trist vær altså. Hvorfor kunne det ikke holde seg sånn vinterfint som det var på søndag Idag kommer mamma :juhu:
Brukernavn Skrevet 16. januar 2008 #4524 Skrevet 16. januar 2008 Har den vært noe mer enn bare vei da? Ja tenk, den har altså vært vei med snø, den har vært vei med is, og nå er den bare vei Det pissregner idag. Er så utrolig trist vær altså. Hvorfor kunne det ikke holde seg sånn vinterfint som det var på søndag Idag kommer mamma :juhu: Her også. Regner og regner og regner :juhu: for mamma besøk
Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4525 Skrevet 16. januar 2008 Blir deppa av dette været jeg Gleder meg til vår og sommer :-D
Vingedama Skrevet 16. januar 2008 #4526 Skrevet 16. januar 2008 God morgen! Litt tiltak å komme seg ut på trilletur nå, ja...
Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4528 Skrevet 16. januar 2008 God morgen! Litt tiltak å komme seg ut på trilletur nå, ja... Ja det er ikke noe koselig nei... Kos deg masse med besøk. Takk for det
Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4529 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Snuppa har dagens andre dupp Syns det var for tidlig å legge henne ut, så da la jeg henne inne. Måtte inn og trøste henne en gang nå også, men ingen vugging av vognbaggen. *stolt* Tror det blir en veldig kort trilletur idag, det frister ikke akkurat å være lenge ute Skulle vært på apoteket en tur også, men det kan vente til i morgen. Eller så kan jeg stikke en snartur etter at mamma har kommet også da, får se hva jeg gjør. Endret 16. januar 2008 av Impala
Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4530 Skrevet 16. januar 2008 Oppdatert i blogger og dagbøker :-D Nå må jeg ha meg noe mat.
Impala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4531 Skrevet 16. januar 2008 Snuppa fikk mat i 12-tia, og etterpå la jeg henne ut i vogna. Orka ikke å gå tur i drittværet Og jammen med sovna hun av seg selv der også, og sover enda :-D Idag har hun vært som en drøm altså :rødme:
Annie Skrevet 16. januar 2008 #4532 Skrevet 16. januar 2008 Måtte det fortsette Kos dere med mamma/mormorbesøk
Gjest Begonia Skrevet 16. januar 2008 #4533 Skrevet 16. januar 2008 Snuppa fikk mat i 12-tia, og etterpå la jeg henne ut i vogna. Orka ikke å gå tur i drittværet Og jammen med sovna hun av seg selv der også, og sover enda :-D Idag har hun vært som en drøm altså :rødme: Hun har vel tenkt å vise seg fra sin beste side, nå når bestemor kommer på besøk...
kamela Skrevet 16. januar 2008 #4534 Skrevet 16. januar 2008 Så bra at dere likte den! Den skal jammen meg jeg lage en dag også. Må gjøre det når mannen jobber kveldsskift, han liker hverken ris eller kylling. Mange hensyn å ta? Jøsses, da hadde jeg slitt litt med middager hvis det hadde vært mannen min. Jeg også! Snuppa har allerede dagens første dupp. Sånn er det når man våkner før 06:30 Gikk forholdsvis greit idag, måtte inn og trøste henne en gang. Det pissregner idag. Er så utrolig trist vær altså. Hvorfor kunne det ikke holde seg sånn vinterfint som det var på søndag Idag kommer mamma :juhu: Ville også ha vinterværet og vil helt klart ha mer vinter før det går mot vår. Kos deg masse med besøk Blir deppa av dette været jeg Gleder meg til vår og sommer :-D Jeg også - det sprutregner ute :gråte: *oppdatert*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå