Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aner ikke når det blir ferie jeg. Kommer forhåpentligvis til å skje ting i vår og det vil ha påvirkning.......

Men jeg tror nok at jeg vil ha minst 3 sammenhengende uker. Orker ikke en sommer som i fjor. Dessuten vil jeg ha en helg i Trondheim og en helg i Bergen, men Bergen blir på høsten.

Har også lyst på Stockholm, Gøteborg og København. Kanskje jeg kan få presset inn alle 3 på en ukes tid. :lur:

Ikke ta så mye at det blir stress da :klemmer:

Vi har gjerne hatt 2 uker med ungene, 1 uke jobb og så 2 uker alene - da blir ferien veldig lang. Vet ikke hva det blir til i år ennå . . . .

Håper lille snuppa er like grei med soving i dag også. Er det ut på tur i dag også?

Skrevet

God formiddag er det vel nå..

Kos deg i dag! :klem:

Skrevet

Sommerferieplanlegging allerede?

Vet ikke om det blir noe sommerferie på meg i år -har jobb til midten av juni, etter det vet jeg ikke hva som skjer. Risikerer jo å få mye fri og lite penger...

Skrevet
Hei vennen! Så deilig å ha planlagt og bestilt tur. Det har vi også gjort. Veldig greit å ha noe å se fram til altså! :)

:jepp:

Natta! :klemmer:

God dag :)

God morgen!

God dag :)

Heisann! Håper du og Snuppa får en fin dag. :klemmer:

Det ser bra ut så langt :)

Ikke ta så mye at det blir stress da :klemmer:

Vi har gjerne hatt 2 uker med ungene, 1 uke jobb og så 2 uker alene - da blir ferien veldig lang. Vet ikke hva det blir til i år ennå . . . .

Håper lille snuppa er like grei med soving i dag også. Er det ut på tur i dag også?

Er det ikke greit med lang ferie da?

Har allerede vært ute og gått tur ja :)

God formiddag er det vel nå..

Kos deg i dag! :klem:

Takk for det:)

Sommerferieplanlegging allerede?

Vet ikke om det blir noe sommerferie på meg i år -har jobb til midten av juni, etter det vet jeg ikke hva som skjer. Risikerer jo å få mye fri og lite penger...

Tror du ikke det dukker opp noe da?

Er det ingen mulighet for forlengelse der du er?

Skrevet

Sent innom her idag jeg, men har vært veldig effektiv på formiddagen da :)

Har ryddet masse, tatt ut av oppvaskmaskinen, satt på en vaskemaskin og vært ute og gått tur :-D

Snuppa var litt vanskeligere å få til å sove første duppen idag, måtte ha en liten halvtime med litt skriking først. Men det gikk til slutt. Nå har hun snart sovet i 1 time ute i vogna, og det uten å ha vært våken :overrasket:

Er sikkelig drittvær her idag :regn:

Det var opphold før vi gikk ut, men jammen åpnet himmelens sluser seg år vi hadde gått litt. Også blåser det i tillegg, så det var ikke så veldig trivelig en tur. Men deilig å få svettet litt likevel.

Skrevet
Tror du ikke det dukker opp noe da?

Er det ingen mulighet for forlengelse der du er?

Noe dukker helt sikkert opp, selv om jeg har tenkt å være litt kresen -orker ikke flytte igjen med det første... Men dette er nok ikke året jeg skal planlegge de store turene -greit å kunne være fleksibel ift jobbstart.

Skrevet

2 siders oppdatering her??!!! :dåne: Dette pleier jo å være den rolige boka!!

Jaja, nå er jeg oppdatert og haster videre... *pes* :ler:

Skrevet
Noe dukker helt sikkert opp, selv om jeg har tenkt å være litt kresen -orker ikke flytte igjen med det første... Men dette er nok ikke året jeg skal planlegge de store turene -greit å kunne være fleksibel ift jobbstart.

Det er sant.

2 siders oppdatering her??!!! :dåne: Dette pleier jo å være den rolige boka!!

Jaja, nå er jeg oppdatert og haster videre... *pes* :ler:

Syns ikke noe synd på deg :tunge1:

Skrevet (endret)

Fy fader, nå høljer det ned her ute :overrasket:

Godt at vi har vært ute å gått tur, for sånn som det er nå så hadde jeg ikke giddi.

Endret av Impala
Skrevet
Sent innom her idag jeg, men har vært veldig effektiv på formiddagen da :)

Har ryddet masse, tatt ut av oppvaskmaskinen, satt på en vaskemaskin og vært ute og gått tur :-D

Snuppa var litt vanskeligere å få til å sove første duppen idag, måtte ha en liten halvtime med litt skriking først. Men det gikk til slutt. Nå har hun snart sovet i 1 time ute i vogna, og det uten å ha vært våken :overrasket:

Er sikkelig drittvær her idag :regn:

Det var opphold før vi gikk ut, men jammen åpnet himmelens sluser seg år vi hadde gått litt. Også blåser det i tillegg, så det var ikke så veldig trivelig en tur. Men deilig å få svettet litt likevel.

Full av imponade!

Det er sant.

Syns ikke noe synd på deg :tunge1:

Ikke jeg heller!

Gjest Begonia
Skrevet

Her er det fem pluss, vind og sol. Hadde vært en perfekt dag for å gå tur. Men jeg er ikke helt sikker. For det er så glatt at det er vondt å gå, selv med brodder... :sukk:

Skrevet
Full av imponade!

Ikke jeg heller!

Takk for imponaden.

Godt at vi er flere som ikke syns synd på Annie :fnise:

Her er det fem pluss, vind og sol. Hadde vært en perfekt dag for å gå tur. Men jeg er ikke helt sikker. For det er så glatt at det er vondt å gå, selv med brodder... :sukk:

Det går greit å gå en liten tur med brodder, men det er faktisk ganske slitsomt.

Skrevet

Og nå er det plutselig oppholdsvær. Vekslende tror jeg vi kaller det :ler:

Har vært ute en 3-4 ganger og trillet vogna litt for snuppa har vært våken. Så lenge hun blir stille med en gang jeg begynner å trille så vet jeg at hun sovner igjen. Fortsetter hun å skrike derimot, er det bare å ta henne inn.

Skrevet
Men jeg håper å komme meg en tur nedover til Brukernavn sitt distrikt...

Ja :juhu:

Her har det vært så mildt at veien faktisk er bare igjen.

Skrevet
Godt at vi er flere som ikke syns synd på Annie :fnise:

Det går greit å gå en liten tur med brodder, men det er faktisk ganske slitsomt.

Syns ikke synd på deg heller tenk! Håper det blir glatt LENGE!! Hos deg! MUHAHAHA! :tunge1:

Skrevet
Syns ikke synd på deg heller tenk! Håper det blir glatt LENGE!! Hos deg! MUHAHAHA! :tunge1:

Er ikke glatt mer for tenk. Det har regna bort :tunge1:

Skrevet

Pokkern, der gikk den planen i vasken... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...