Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4461 Skrevet 14. januar 2008 Så herlig at Snuppa begynner å få orden på sovinga igjen. Får bare håpe at det varer en stund da.
Multi Skrevet 14. januar 2008 #4462 Skrevet 14. januar 2008 Så koselig med ferieplaner. Det er så fint å ha noe å glede seg til, synes jeg.
kamela Skrevet 14. januar 2008 #4463 Skrevet 14. januar 2008 Jeg/vi har vært der før. Men vi har snakket lenge om å reise med svigers siden de er veldig kjent, og har mange kjente rundt omkring Syns også det var greit med KS der og da, men jeg fikk komplikasjoner med tarmene etterpå i tillegg til såret og det det medfører seg Se sidene 144/innlegg 2868 (komplikasjonene) og side 152/innlegg 3031 (fødselshistorien) hvis du vil lese mer om det, for det var vel før vi ble kjent Tror det er rimelig glatt turføre her også idag ja Får nok finne frem broddene Begynte å lese litt hos deg i forbindelse med fødselen, men skal oppdatere meg litt senere Snuppa sovna av seg selv nå i sted også, så kanskje hun har skjønt at det er sånn det skal være nå :-D Hun våkner vel hvert øyeblikk tenker jeg. Har skjønt at mamma vil ha det sånn Imponert over deg som skal ut på tur i griseværet!
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4464 Skrevet 14. januar 2008 Så koselig med ferieplaner. Det er så fint å ha noe å glede seg til, synes jeg. Ja det er det Begynte å lese litt hos deg i forbindelse med fødselen, men skal oppdatere meg litt senere Har skjønt at mamma vil ha det sånn Imponert over deg som skal ut på tur i griseværet! Er da ikke grisevær her :klø:
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4465 Skrevet 14. januar 2008 Har vært ute og gått tur Var egentlig ganske greit føre. Litt glatt noen steder, men det var strødd så ingen problem. Men snuppa våkna (som vanlig) etter en halvtime, og jeg har holdt på i en halvtime med å få henne til å sove igjen (triling/vugging på terassen). Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for henne å sove mer enn en halvtime i slengen :klø:
kamela Skrevet 14. januar 2008 #4466 Skrevet 14. januar 2008 Ja det er det Er da ikke grisevær her :klø: Var sikker på at det var slaps og vått hos deg jeg Soving er ikke så enkelt bestandig, kanskje hun har snappet opp hvordan PowerNap fungerer
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4467 Skrevet 14. januar 2008 Var sikker på at det var slaps og vått hos deg jeg Soving er ikke så enkelt bestandig, kanskje hun har snappet opp hvordan PowerNap fungerer Slapset forsvant med regnet i natt, men det er igjen litt is da. Ja, kanskje hun bare tar PowerNap'er ja
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4468 Skrevet 14. januar 2008 Snuppa har sovnet av seg selv inne for andre gang idag også :-D
loffen Skrevet 14. januar 2008 #4470 Skrevet 14. januar 2008 Så deilig at hun har begynt å få orden igjen på sovinga da! Deilig å ha ferieplanene klare. Vi bestemmer oss alltid i siste liten, og det er jeg i grunn litt lei av..
Gjest Begonia Skrevet 14. januar 2008 #4471 Skrevet 14. januar 2008 Tør ikke legge store ferieplaner denne sommeren jeg. Er redd det blir en sommer på sparebluss. Er både konfirmasjon og bryllup i familien denne sommeren. Men jeg håper å komme meg en tur nedover til Brukernavn sitt distrikt...
kamela Skrevet 14. januar 2008 #4472 Skrevet 14. januar 2008 Må finne ut når jeg skal ha ferie, det er ihvertfall en begynnelse :gjeiper:
Skravla Skrevet 14. januar 2008 #4473 Skrevet 14. januar 2008 Aner ikke når det blir ferie jeg. Kommer forhåpentligvis til å skje ting i vår og det vil ha påvirkning....... Men jeg tror nok at jeg vil ha minst 3 sammenhengende uker. Orker ikke en sommer som i fjor. Dessuten vil jeg ha en helg i Trondheim og en helg i Bergen, men Bergen blir på høsten. Har også lyst på Stockholm, Gøteborg og København. Kanskje jeg kan få presset inn alle 3 på en ukes tid.
malle Skrevet 14. januar 2008 #4474 Skrevet 14. januar 2008 Oppdatert her og. Så deilig at hun har begynt å sovne av seg sjøl. :smile:
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4475 Skrevet 14. januar 2008 *oppdatert* Bra Så deilig at hun har begynt å få orden igjen på sovinga da! Deilig å ha ferieplanene klare. Vi bestemmer oss alltid i siste liten, og det er jeg i grunn litt lei av.. Jeg liker helst å planlegge i god tid, men mannen min kan ta ting litt mer på sparket. Tør ikke legge store ferieplaner denne sommeren jeg. Er redd det blir en sommer på sparebluss. Er både konfirmasjon og bryllup i familien denne sommeren. Men jeg håper å komme meg en tur nedover til Brukernavn sitt distrikt... Man må ikke alltid reise langt eller mye i ferien Har hatt mange koselige ferier hjemme jeg. Må finne ut når jeg skal ha ferie, det er ihvertfall en begynnelse :gjeiper: Ja, det kan jo være en fordel å vite det Aner ikke når det blir ferie jeg. Kommer forhåpentligvis til å skje ting i vår og det vil ha påvirkning....... Men jeg tror nok at jeg vil ha minst 3 sammenhengende uker. Orker ikke en sommer som i fjor. Dessuten vil jeg ha en helg i Trondheim og en helg i Bergen, men Bergen blir på høsten. Har også lyst på Stockholm, Gøteborg og København. Kanskje jeg kan få presset inn alle 3 på en ukes tid. Det er deilig med sammenhengende ferie. Hadde 4 uker i fjor for første gang. Deilig, deilig, deilig sier jeg bare!! Utrolig hva man klarer å presse inn i løpet av en uke hvis man bare vil Oppdatert her og. Så deilig at hun har begynt å sovne av seg sjøl. :smile:
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4476 Skrevet 14. januar 2008 Og ikke nok med at hun sovner selv. Siste duppen varte i 1 time også Hun var sikkert trøtt da kan jeg tenke meg
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4477 Skrevet 14. januar 2008 Har fått sett de to første episodene av Sørgekåpen på Nett-tv. Men selv om jeg har lest boken, så husker jeg jo absolutt ingenting av hvem som er morderen. Så det er jo utrolig spennende :-D
Flying Skrevet 14. januar 2008 #4478 Skrevet 14. januar 2008 Hei vennen! Så deilig å ha planlagt og bestilt tur. Det har vi også gjort. Veldig greit å ha noe å se fram til altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå