Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
God Søndag Impala!

Takk det samme :)

Tenker det blir godt å få litt mer frihet igjen ja. Så lenge hun bare får pupp, så er hun jo helt avhengig av deg. Blir lettere når hun begynner med flaske i tillegg.

Tror pysjeluskene oppsto i Blomsterpotta i går. Bare å henge deg på hvis du føler at det passer for deg... :fnise:

Ja, hun er jo helt avhengig av meg enda.

Fant ut hva pysjeluskene var ja :fnise:

Har moren din kommet enda?

:klemmer:

Nei, hun kommer på onsdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært ute å gått tur i det nydelige vinterværet :-D

Ser ut som :sol: er i ferd med å forsvinne da, men det har vært fint frem til nå uansett.

Trente magemusklene litt også etter at jeg kom hjem. Har ikke turt å gjøre det enda pga keisersnittet, og det gikk greit. Kjente det bittelitt i såret når jeg vred meg mot høyre. Det er på den siden det ble sydd igjen utenpå, og alle har vist mest vondt der, meg inkludert. Får se om jeg blir veldig stiv eller ikke i morgen da.

Skrevet

Hvor lang tid tar det før man er fullt restituert etter et keisersnitt?

Skrevet
Hvor lang tid tar det før man er fullt restituert etter et keisersnitt?

Det tror jeg er veldig indivuduelt. Jeg ble anbefalt å ikke begynne å trene skikkelig før etter 4-6 måneder, som jo er i disse tider. Har jo ikke tatt ordentlig i med noenting enda, så vet ikke. Håper å få kommet meg på SATS iallefall en gang til uka :)

Skrevet (endret)

Nå har snuppa sin tredje dupp for dagen, og for andre gang idag så har hun sovnet av seg selv :juhu:

Første gangen var det ingen grining, nå bare bittelitt :)

Endret av Impala
Skrevet
:juhu: Deilig!!! Det ordner seg vettu ;)

Jeg vil nå ikke ta seieren på forskudd riktig enda jeg da :ler:

Det må stabilisere seg over noen dager før jeg tror at det har ordnet seg.

Skrevet

Det går opp og ned og frem og tilbake hele tiden :fnise:

Skrevet
Det går opp og ned og frem og tilbake hele tiden :fnise:

Og plutselig er de tenåringer og sover hele døgnet... :ler:

Skrevet
Det tror jeg er veldig indivuduelt. Jeg ble anbefalt å ikke begynne å trene skikkelig før etter 4-6 måneder, som jo er i disse tider. Har jo ikke tatt ordentlig i med noenting enda, så vet ikke. Håper å få kommet meg på SATS iallefall en gang til uka :)

Det verste med keisersnitt var tiden etterpå *sukk*

Oi, så flink du er som trener!

Nå har snuppa sin tredje dupp for dagen, og for andre gang idag så har hun sovnet av seg selv :juhu:

Første gangen var det ingen grining, nå bare bittelitt :)

Alt går fremover :)

Greit å ta litt kontroll før det blir så ille!

Skrevet

:ler:'

Det verste med keisersnitt var tiden etterpå *sukk*

Oi, så flink du er som trener!

Alt går fremover :)

Greit å ta litt kontroll før det blir så ille!

Keisersnitt du også skjønner jeg. Vil ikke anbefale det hvis man ikke må jeg iallefall.

Håper hun har lært seg å sovne av seg selv på dagen nå :)

Skrevet

Nå har vi planlagt sommerferien :)

Blir to uker i Tyskland/Østerrike med svigers i slutten av juli/begynnelsen av august. Har akkurat bestilt fergebilletter fra Kristiansand, for det var veldig billig med Master Ferries. 199,- for vår bil (vanlig personbil) og 799,- for svigers og bobilen deres.

Svigers har hatt lyst til å ha oss med i flere år, og det var jo egentlig bestemt at vi skulle reise i fjor. Men da var jo jeg veeeeldig gravid, så da blir det i år istedet.

Er imponert over mannen min som klarte å bestemme seg allerede nå :-D

Gjest Begonia
Skrevet

Kunne tenkt meg en tur til Tyskland/Østerrike jeg også ja...

Skrevet (endret)
:ler:'

Keisersnitt du også skjønner jeg. Vil ikke anbefale det hvis man ikke må jeg iallefall.

Håper hun har lært seg å sovne av seg selv på dagen nå :)

Keisersnitt siste gangen for meg. Veldig greit der og da, men tiden etterpå var ikke så enkel!

Nå har vi planlagt sommerferien :)

Blir to uker i Tyskland/Østerrike med svigers i slutten av juli/begynnelsen av august. Har akkurat bestilt fergebilletter fra Kristiansand, for det var veldig billig med Master Ferries. 199,- for vår bil (vanlig personbil) og 799,- for svigers og bobilen deres.

Svigers har hatt lyst til å ha oss med i flere år, og det var jo egentlig bestemt at vi skulle reise i fjor. Men da var jo jeg veeeeldig gravid, så da blir det i år istedet.

Er imponert over mannen min som klarte å bestemme seg allerede nå :-D

Imponerende! Mannen har også begynt å ymte ferie - tipper det blir noe i nærheten for oss også, jeg stortrives i Tyskland :)

God morgen - får håpe det fortsatt er litt turføre hos deg, her her det litt holkete i dag!

Endret av kamela
Skrevet

God morgen Impala :vinke:

Har helgen vært fin sånn når du oppsummerer?

Skrevet
Kunne tenkt meg en tur til Tyskland/Østerrike jeg også ja...

Jeg/vi har vært der før. Men vi har snakket lenge om å reise med svigers siden de er veldig kjent, og har mange kjente rundt omkring :)

Keisersnitt siste gangen for meg. Veldig greit der og da, men tiden etterpå var ikke så enkel!

Imponerende! Mannen har også begynt å ymte ferie - tipper det blir noe i nærheten for oss også, jeg stortrives i Tyskland :)

God morgen - får håpe det fortsatt er litt turføre hos deg, her her det litt holkete i dag!

Syns også det var greit med KS der og da, men jeg fikk komplikasjoner med tarmene etterpå i tillegg til såret og det det medfører seg :forvirret:

Se sidene 144/innlegg 2868 (komplikasjonene) og side 152/innlegg 3031 (fødselshistorien) hvis du vil lese mer om det, for det var vel før vi ble kjent :)

Tror det er rimelig glatt turføre her også idag ja :ler:

Får nok finne frem broddene :)

Skrevet (endret)
God morgen Impala :vinke:

Har helgen vært fin sånn når du oppsummerer?

Gute morgen (får vel begynne å trimme den utrolig dårlige tysken min :fnise: )

Helgen har vært kjempefin. Snuppa har vært veldig snill og greit, og i går var det jo helt strålende vintervær :-D

Kan ikke si det samme idag akkurat :forvirret:

Har regnet i natt, så nå er det glatt og ekkelt ute. Men skal nok få gått en tur likevel, bare å ta på brodder det.

Endret av Impala
Skrevet

Snuppa sovna av seg selv nå i sted også, så kanskje hun har skjønt at det er sånn det skal være nå :-D

Hun våkner vel hvert øyeblikk tenker jeg.

Gjest Begonia
Skrevet

Så herlig at Snuppa begynner å få orden på sovinga igjen. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...