Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4441 Skrevet 13. januar 2008 God Søndag Impala! Takk det samme Tenker det blir godt å få litt mer frihet igjen ja. Så lenge hun bare får pupp, så er hun jo helt avhengig av deg. Blir lettere når hun begynner med flaske i tillegg. Tror pysjeluskene oppsto i Blomsterpotta i går. Bare å henge deg på hvis du føler at det passer for deg... Ja, hun er jo helt avhengig av meg enda. Fant ut hva pysjeluskene var ja Har moren din kommet enda? Nei, hun kommer på onsdag
Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4442 Skrevet 13. januar 2008 Har vært ute å gått tur i det nydelige vinterværet :-D Ser ut som er i ferd med å forsvinne da, men det har vært fint frem til nå uansett. Trente magemusklene litt også etter at jeg kom hjem. Har ikke turt å gjøre det enda pga keisersnittet, og det gikk greit. Kjente det bittelitt i såret når jeg vred meg mot høyre. Det er på den siden det ble sydd igjen utenpå, og alle har vist mest vondt der, meg inkludert. Får se om jeg blir veldig stiv eller ikke i morgen da.
Annie Skrevet 13. januar 2008 #4443 Skrevet 13. januar 2008 Hvor lang tid tar det før man er fullt restituert etter et keisersnitt?
Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4444 Skrevet 13. januar 2008 Hvor lang tid tar det før man er fullt restituert etter et keisersnitt? Det tror jeg er veldig indivuduelt. Jeg ble anbefalt å ikke begynne å trene skikkelig før etter 4-6 måneder, som jo er i disse tider. Har jo ikke tatt ordentlig i med noenting enda, så vet ikke. Håper å få kommet meg på SATS iallefall en gang til uka
Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4445 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Nå har snuppa sin tredje dupp for dagen, og for andre gang idag så har hun sovnet av seg selv :juhu: Første gangen var det ingen grining, nå bare bittelitt Endret 13. januar 2008 av Impala
Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4447 Skrevet 13. januar 2008 :juhu: Deilig!!! Det ordner seg vettu Jeg vil nå ikke ta seieren på forskudd riktig enda jeg da Det må stabilisere seg over noen dager før jeg tror at det har ordnet seg.
iss Skrevet 13. januar 2008 #4448 Skrevet 13. januar 2008 Det går opp og ned og frem og tilbake hele tiden
Skravla Skrevet 13. januar 2008 #4450 Skrevet 13. januar 2008 Det går opp og ned og frem og tilbake hele tiden Og plutselig er de tenåringer og sover hele døgnet...
kamela Skrevet 13. januar 2008 #4451 Skrevet 13. januar 2008 Det tror jeg er veldig indivuduelt. Jeg ble anbefalt å ikke begynne å trene skikkelig før etter 4-6 måneder, som jo er i disse tider. Har jo ikke tatt ordentlig i med noenting enda, så vet ikke. Håper å få kommet meg på SATS iallefall en gang til uka Det verste med keisersnitt var tiden etterpå *sukk* Oi, så flink du er som trener! Nå har snuppa sin tredje dupp for dagen, og for andre gang idag så har hun sovnet av seg selv :juhu: Første gangen var det ingen grining, nå bare bittelitt Alt går fremover Og plutselig er de tenåringer og sover hele døgnet... Greit å ta litt kontroll før det blir så ille!
Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4452 Skrevet 13. januar 2008 Og plutselig er de tenåringer og sover hele døgnet... :ler:' Det verste med keisersnitt var tiden etterpå *sukk* Oi, så flink du er som trener! Alt går fremover Greit å ta litt kontroll før det blir så ille! Keisersnitt du også skjønner jeg. Vil ikke anbefale det hvis man ikke må jeg iallefall. Håper hun har lært seg å sovne av seg selv på dagen nå
Impala Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4453 Skrevet 13. januar 2008 Nå har vi planlagt sommerferien Blir to uker i Tyskland/Østerrike med svigers i slutten av juli/begynnelsen av august. Har akkurat bestilt fergebilletter fra Kristiansand, for det var veldig billig med Master Ferries. 199,- for vår bil (vanlig personbil) og 799,- for svigers og bobilen deres. Svigers har hatt lyst til å ha oss med i flere år, og det var jo egentlig bestemt at vi skulle reise i fjor. Men da var jo jeg veeeeldig gravid, så da blir det i år istedet. Er imponert over mannen min som klarte å bestemme seg allerede nå :-D
Gjest Begonia Skrevet 13. januar 2008 #4454 Skrevet 13. januar 2008 Kunne tenkt meg en tur til Tyskland/Østerrike jeg også ja...
kamela Skrevet 14. januar 2008 #4455 Skrevet 14. januar 2008 (endret) :ler:' Keisersnitt du også skjønner jeg. Vil ikke anbefale det hvis man ikke må jeg iallefall. Håper hun har lært seg å sovne av seg selv på dagen nå Keisersnitt siste gangen for meg. Veldig greit der og da, men tiden etterpå var ikke så enkel! Nå har vi planlagt sommerferien Blir to uker i Tyskland/Østerrike med svigers i slutten av juli/begynnelsen av august. Har akkurat bestilt fergebilletter fra Kristiansand, for det var veldig billig med Master Ferries. 199,- for vår bil (vanlig personbil) og 799,- for svigers og bobilen deres. Svigers har hatt lyst til å ha oss med i flere år, og det var jo egentlig bestemt at vi skulle reise i fjor. Men da var jo jeg veeeeldig gravid, så da blir det i år istedet. Er imponert over mannen min som klarte å bestemme seg allerede nå :-D Imponerende! Mannen har også begynt å ymte ferie - tipper det blir noe i nærheten for oss også, jeg stortrives i Tyskland God morgen - får håpe det fortsatt er litt turføre hos deg, her her det litt holkete i dag! Endret 14. januar 2008 av kamela
Annie Skrevet 14. januar 2008 #4456 Skrevet 14. januar 2008 God morgen Impala Har helgen vært fin sånn når du oppsummerer?
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4457 Skrevet 14. januar 2008 Kunne tenkt meg en tur til Tyskland/Østerrike jeg også ja... Jeg/vi har vært der før. Men vi har snakket lenge om å reise med svigers siden de er veldig kjent, og har mange kjente rundt omkring Keisersnitt siste gangen for meg. Veldig greit der og da, men tiden etterpå var ikke så enkel! Imponerende! Mannen har også begynt å ymte ferie - tipper det blir noe i nærheten for oss også, jeg stortrives i Tyskland God morgen - får håpe det fortsatt er litt turføre hos deg, her her det litt holkete i dag! Syns også det var greit med KS der og da, men jeg fikk komplikasjoner med tarmene etterpå i tillegg til såret og det det medfører seg Se sidene 144/innlegg 2868 (komplikasjonene) og side 152/innlegg 3031 (fødselshistorien) hvis du vil lese mer om det, for det var vel før vi ble kjent Tror det er rimelig glatt turføre her også idag ja Får nok finne frem broddene
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4458 Skrevet 14. januar 2008 (endret) God morgen Impala Har helgen vært fin sånn når du oppsummerer? Gute morgen (får vel begynne å trimme den utrolig dårlige tysken min ) Helgen har vært kjempefin. Snuppa har vært veldig snill og greit, og i går var det jo helt strålende vintervær :-D Kan ikke si det samme idag akkurat Har regnet i natt, så nå er det glatt og ekkelt ute. Men skal nok få gått en tur likevel, bare å ta på brodder det. Endret 14. januar 2008 av Impala
Impala Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4459 Skrevet 14. januar 2008 Snuppa sovna av seg selv nå i sted også, så kanskje hun har skjønt at det er sånn det skal være nå :-D Hun våkner vel hvert øyeblikk tenker jeg.
Gjest Begonia Skrevet 14. januar 2008 #4460 Skrevet 14. januar 2008 Så herlig at Snuppa begynner å få orden på sovinga igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå