Annie Skrevet 10. januar 2008 #4381 Skrevet 10. januar 2008 Krysser fingrene for at dere får en fin dag i dag
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4382 Skrevet 10. januar 2008 Det tror jeg nok at vi får Hjelper mye at mammaen er uthvilt også
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4385 Skrevet 10. januar 2008 Hun småsutrer litt nå, og er vel egentlig trøtt. Men sove det ville hun ikke. Så da får hun ligge og leke litt, ihvertfall en halvtime til. Så kan vi heller ut og gå en tur :-D
malle Skrevet 10. januar 2008 #4386 Skrevet 10. januar 2008 Oppdatert! Det er kjempeviktig med utvilte mammaer ja. Morsomt med sammenlikning. Måtte se i mine barns papirer også, når minsten var 4,5 mnd var han 66 cm lang og veide 7150 gr. Når snuppa var 4 mnd var hun 63 cm lang og veide 6115 gr. Hun veide 7320 gr når hun var 6,5 mnd og neste veiing da var hun 9,5 mnd og veide 8250gr. Ett sted i mellom der passerte hun snuppa di. Men hun har bestandig vært slank og spebygd. (Det har hun ikke etter meg ) Når du skriver om soving på dagen kom jeg til å tenke på når mi snuppe var liten. Vi trøbla med sovinga på dagen vi og, fram til vi begynte å legge henne ut i vogna. Da sov hun opptil 4 timer i strekk, trudde jeg var kommet i himmelen. Fram til det sov hun stort sett bare ett kvarter av gangen, noen ganger en halvtime. Noe annet som også kan funke er å begynne forsiktig med grøt, hvis ikke du allerede har begynt da. Det metter mer enn pupp. Men det som er viktigst er at du finner ut hva som fungerer best for dere, gjøre deres egne erfaringer.
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4388 Skrevet 10. januar 2008 Oppdatert! Det er kjempeviktig med utvilte mammaer ja. Morsomt med sammenlikning. Måtte se i mine barns papirer også, når minsten var 4,5 mnd var han 66 cm lang og veide 7150 gr. Når snuppa var 4 mnd var hun 63 cm lang og veide 6115 gr. Hun veide 7320 gr når hun var 6,5 mnd og neste veiing da var hun 9,5 mnd og veide 8250gr. Ett sted i mellom der passerte hun snuppa di. Men hun har bestandig vært slank og spebygd. (Det har hun ikke etter meg ) Når du skriver om soving på dagen kom jeg til å tenke på når mi snuppe var liten. Vi trøbla med sovinga på dagen vi og, fram til vi begynte å legge henne ut i vogna. Da sov hun opptil 4 timer i strekk, trudde jeg var kommet i himmelen. Fram til det sov hun stort sett bare ett kvarter av gangen, noen ganger en halvtime. Noe annet som også kan funke er å begynne forsiktig med grøt, hvis ikke du allerede har begynt da. Det metter mer enn pupp. Men det som er viktigst er at du finner ut hva som fungerer best for dere, gjøre deres egne erfaringer. Hun har egentlig alltid sovet godt ute i vogna da, men det ble nok litt tul i forbindelse med jula. Hun sover stort sett 2,5-3 timer i strekk da. Ellers er det halvtimesdupper. Tror vi venter litt til før vi begynner med grøt, det er jo det som er anbefalingen også nå. Men jeg må si at det frister litt å begynne snart likevel
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4389 Skrevet 10. januar 2008 Da har vi vært ute og gått tur. Det var ganske glatt, men heldigvis godt strødd. Hadde med meg brodder i tilfelle, men det gikk greit. Men du og du for noen lårmuskler jeg kommer til å få hvis vinteren fortsetter Snuppa har sovet i snart 1,5 time nå. Måtte riktignok ut noen ganger og vugge vogna etter ca en halvtime, for da var hun litt våken. Men hun sovna heldigvis igjen Har fått spist lunsj, lagt vekk en vask, hengt opp en ny og satt på enda en maskin. Den vaskekjelleren blir jo aldri tom Der er det babytøy, vårt tøy, håndklær, duker, gardiner, ulltøy og kluter (tror det var alt). Tipper det er en 6-7 maskiner til sammen det nede Men alt haster heldigvis ikke. Nå skal jeg bare sitte litt mer ved pc'n også skal jeg begynne å rydde vekk jula
kamela Skrevet 10. januar 2008 #4390 Skrevet 10. januar 2008 Litt av et klesvaskeprosjekt - misunner deg ikke!
Annie Skrevet 10. januar 2008 #4391 Skrevet 10. januar 2008 Skittentøysdunken min er TOM!!! EMPTY!! :juhu:
Brukernavn Skrevet 10. januar 2008 #4392 Skrevet 10. januar 2008 Skulle ønske jeg kunne sagt det samme...
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4393 Skrevet 10. januar 2008 Litt av et klesvaskeprosjekt - misunner deg ikke! Klarte å vaske tomt i sommer, så det burde være mulig igjen Skittentøysdunken min er TOM!!! EMPTY!! :juhu: Heldiggris.
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4394 Skrevet 10. januar 2008 Driver og rydder bort jula, men måtte bare inn og fortelle at mammaen min kommer på besøk til uka :juhu: Hun tar toget ned sammen med ei tanta av seg. De kommer på onsdag og skal være til mandag. Gleder meg, selv om det ikke er så lenge siden jeg så henne Lille snupp ligger nå under babygymmen, og driver og roterer rundt under der. Det går ikke fort altså, men hun snurrer nå rundt litt etter litt
Annie Skrevet 10. januar 2008 #4395 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig med besøk Skal begge være hos dere?
malle Skrevet 10. januar 2008 #4396 Skrevet 10. januar 2008 Det høres koselig ut. Dere må kose der masse.
Gjest Begonia Skrevet 10. januar 2008 #4397 Skrevet 10. januar 2008 Når man bor langt unna familien er det alltid godt å få besøk.
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4398 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig med besøk Skal begge være hos dere? Nei, tanta til mamma skal bo hos søsteren sin. Hun bor ikke så veldig langt fra oss. Det høres koselig ut. Dere må kose der masse. Det tror jeg nok vi skal gjøre ja Når man bor langt unna familien er det alltid godt å få besøk.
Impala Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4399 Skrevet 10. januar 2008 Da er jula ryddet vekk, og vi har fått gjort rent til helgen Kjenner at jeg er litt sliten nå, har nesten ikke sitti nedpå siden sist jeg var innom her. Skal ta meg en , også får vi se hva som skjer etterpå I morgen skal jeg ut på jobben min en tur, så da kommer jeg nok sikkert ikke innom her før litt utpå dagen. Sånn hvis noen skulle lure
Annie Skrevet 10. januar 2008 #4400 Skrevet 10. januar 2008 Savner du å jobbe forresten, eller koser du deg hjemme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå