Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Gjest Begonia
Skrevet

Kan ikke annet enn le jeg. For lille nevø bærer nok navnet sitt med rette. Nemlig LILLE! Han veide nøyaktig 8000g og var 70,5cm da han var åtte mndr... :fnise:

(det var før han ble syk).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så lenge han følger sin kurve så er jo det greit :)

Gjest Begonia
Skrevet
Men så lenge han følger sin kurve så er jo det greit :)

Ja, så lenge han er frisk, så er det ikke noe problem. Dessuten følger han samme kurve som fetteren sin. Han var også bitteliten. Men er en ganske normal 15-åring i dag. Så det er nok noe som ligger i genene...

Skrevet
Da har vi vært på kontroll. Hun veide nå 7835 gram, var 64 cm lang

Snuppa var 5240g og 60cm når hun var 4mnd, jeg var når jeg var 4,5mnd 7080 gram og 65cm.

Kan ikke annet enn le jeg. For lille nevø bærer nok navnet sitt med rette. Nemlig LILLE! Han veide nøyaktig 8000g og var 70,5cm da han var åtte mndr... :fnise:

(det var før han ble syk).

Når snuppa mi var 8mnd veide hun 6950 og var 65,5cm (!)

Skrevet

ÅNEI!! Når jeg begynte å kikke på de bøkene ble jeg neste babysyk igjen :sjokk: *forter meg å legge vekk bøkene*

Gjest Begonia
Skrevet
ÅNEI!! Når jeg begynte å kikke på de bøkene ble jeg neste babysyk igjen :sjokk: *forter meg å legge vekk bøkene*

Kom igjen da. Vi vil jo ha flere KG-avleggere å være tanter til... :jepp:

Skrevet

Artig med sammenligning :)

Og vi vil gjerne ha flere KG-tantebarn vi :sjarmor:

Skrevet

Nei, nå skal jeg gå og ta en :dusje:, også blir det litt tv-titting resten av kvelden tenker jeg. Og da har jeg sett mer tv på disse to dagen enn på lenge. Ser jo ikke på noenting lengre, og deilig er egentlig det.

Gjest Begonia
Skrevet

Skal snart se Ugly Bettie jeg. Ser ikke så mye på tv egentlig. Men akkurat Bettie prøver jeg å få med meg. Hun er bare helt herlig...

Skrevet

Vet dere hvor store dere var underveis i oppveksten? :klø:

Skrevet
Snuppa var 5240g og 60cm når hun var 4mnd, jeg var når jeg var 4,5mnd 7080 gram og 65cm.

Når snuppa mi var 8mnd veide hun 6950 og var 65,5cm (!)

Jammen var hun liten! Hva slags størrelse har hun i dag?

Skrevet
Kanskje hun er inne i en omstillingsperiode og legger om vanenen sine litt av seg selv :)

Det tror jeg også. :)

Fikk også lyst til å titte i babybøkene til snuppa og lillegutt! Men det får nesten vente til i morra. Det er gøy å sammenligne.

Aner ikke hvor stor jeg var selv da. Jeg har bare ett bilde av meg selv som liten også jeg. :grine: Det er egentlig litt trist. :overrasket:

:

Skrevet

Er ikke det bare å la babysyken komme da :fnise:

Kom igjen da. Vi vil jo ha flere KG-avleggere å være tanter til... :jepp:

:juhu:

Artig med sammenligning :)

Og vi vil gjerne ha flere KG-tantebarn vi :sjarmor:

Klart det!

Nei, nå skal jeg gå og ta en :dusje:, også blir det litt tv-titting resten av kvelden tenker jeg. Og da har jeg sett mer tv på disse to dagen enn på lenge. Ser jo ikke på noenting lengre, og deilig er egentlig det.

Jeg følger heller ikke med på så mye av det som går på tv, og trives godt med det!

Tror faktisk at kortet fra helsestasjonen og en notatbok finnes i papirene i uteboden, har ihvertfall sett det etter at jeg ble voksen!

God morgen, Impala. Håper dere får en grei formiddag uten for mye tårer :klemmer:

Skrevet

Det står i babybøkene mine på samme måte som det står i snuppas :)

Jammen var hun liten! Hva slags størrelse har hun i dag?

I dag er hun helt normal, tror jeg.... 6 år, Ca 120cm og ca 20kg. Men hun var veldig liten veldig lenge.

Skrevet
Skal snart se Ugly Bettie jeg. Ser ikke så mye på tv egentlig. Men akkurat Bettie prøver jeg å få med meg. Hun er bare helt herlig...

Det har jeg faktisk aldri sett.

Nope :forvirret:

Det tror jeg også. :)

Fikk også lyst til å titte i babybøkene til snuppa og lillegutt! Men det får nesten vente til i morra. Det er gøy å sammenligne.

Aner ikke hvor stor jeg var selv da. Jeg har bare ett bilde av meg selv som liten også jeg. :grine: Det er egentlig litt trist. :overrasket:

:

Så kjedelig at det bare finns ett bilde av deg da :klemmer:

Godt nytt år!

:duskedame::duskedame::duskedame:

Godt nyttår!!

Det var en sjelden dame å se :)

Er ikke det bare å la babysyken komme da :fnise:

:juhu:

Klart det!

Jeg følger heller ikke med på så mye av det som går på tv, og trives godt med det!

Tror faktisk at kortet fra helsestasjonen og en notatbok finnes i papirene i uteboden, har ihvertfall sett det etter at jeg ble voksen!

God morgen, Impala. Håper dere får en grei formiddag uten for mye tårer :klemmer:

Greit så langt iallefall :)

Har dere sovet godt?

:jepp:

Det står i babybøkene mine på samme måte som det står i snuppas :)

I dag er hun helt normal, tror jeg.... 6 år, Ca 120cm og ca 20kg. Men hun var veldig liten veldig lenge.

Aner ikke hva som er normalt i den alderen jeg, selv om jeg har to tantebarn på 5 og 7,5 år. Husker ikke engang hva slags størrelse jeg kjøpte til dem til jul :ler:

Skrevet

I natt sov hun til kl 03 før første pupp :juhu:

Også sov hun til 07. Helt perfekt det egentlig :)

Hun sovna igjen for 15 minutter siden. Bare bittelitt grining, men det funka å rugge vognbaggen litt, så var hun i drømmeverden.

Ser ut som mye av sørpa og slapset fra i går er borte fra veien, så da går det sikkert an å gå en tur idag :)

Skrevet

Høres ut som dere har hatt en god start på dagen :)

Håper det er fremkommelig på veiene her i dag også, har lyst på en liten tur ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...