Annie Skrevet 9. januar 2008 #4342 Skrevet 9. januar 2008 Dagene hvor de sover og spiser som de skal er så utrolig mye lettere enn pytondagene. Håper dere får noen gode dager nå Lykke til på helsestasjonen forresten
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4343 Skrevet 9. januar 2008 Dagene hvor de sover og spiser som de skal er så utrolig mye lettere enn pytondagene. Håper dere får noen gode dager nå Lykke til på helsestasjonen forresten Hvis hun er like grei i morgen har jeg glemt de to slitsomme dagene
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4344 Skrevet 9. januar 2008 Hun sover forresten enda Hun pleier å sove ganske nøyaktig 30 minutter, men nå har hun sovet i 45.
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #4345 Skrevet 9. januar 2008 Hvis hun er like grei i morgen har jeg glemt de to slitsomme dagene Det er det som er så kjekt med å være mamma. De dumme tingene/dagene forsvinner raskt fra hukommelsen
kamela Skrevet 9. januar 2008 #4346 Skrevet 9. januar 2008 Hun sover forresten enda Hun pleier å sove ganske nøyaktig 30 minutter, men nå har hun sovet i 45. Kanskje hun er inne i en omstillingsperiode og legger om vanenen sine litt av seg selv
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4348 Skrevet 9. januar 2008 Det er det som er så kjekt med å være mamma. De dumme tingene/dagene forsvinner raskt fra hukommelsen Ja ikke sant Kanskje hun er inne i en omstillingsperiode og legger om vanenen sine litt av seg selv Ikke umulig det nei.
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4349 Skrevet 9. januar 2008 Hun våkna akkurat når jeg posta innlegget om at hun hadde sovet i 45 minutter. Men det er jo litt dumt at helsestasjonstimen er i 12-tia da, for da pleier hun som regel å sove. Men ikke noe å gjøre med det.
kamela Skrevet 9. januar 2008 #4350 Skrevet 9. januar 2008 Ja ikke sant Ikke umulig det nei. Plutsetlig blir den ene luren byttet ut til fordel for å oppdage verden, og så blir heller mer soving når det først soves. Vi får håpe det er noe sånt hun har bestemt seg for
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4352 Skrevet 9. januar 2008 Da skal jeg begynne å tenke på å få spist noe før vi skal reise. Egentlig så tror jeg snuppa helst burde sovet litt mer før vi dro, men hun er supervåken, så det får bli som det blir
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4353 Skrevet 9. januar 2008 Da har vi vært på kontroll. Hun veide nå 7835 gram, var 64 cm lang også hadde hodeomkretsen flatet ut. Det var visstnok ingen grunn til bekymring siden hun ikke ligger etter i utvikling eller er sløv. Men helsesøstra skulle uansett ta det opp med barnelegen. Satser på at det ikke er noe å bry seg om. Hun ligger ihvertfall ikke etter i utviklingen. Hun lå kjempelenge på magen på kontrollen uten å klage, og setter beina i bakken og rumpa opp, akkurat som hun vil krype, men det klarer hun ikke Ingen av de andre barna gjorde antydning til det samme :-D Også så snill som hun var. Ikke sutret i det hele tatt. Sovnet på skulderen min til slutt da, men ingen klaging heller når vi skulle dra. Når vi kom hjem så fikk hun mat, jeg kledde på henne og la henne ute i vogna. Litt skriking før hun sovna. Jeg er positivt overrasket :-) Var ganske uaktuelt å gå tur på dette slapseføret. For ett møkkavær Nå er faktisk ikke neste kontroll før 26. februar. Det er jo egentlig 5 måneders kontrollen, men da er hun jo bare 2 dager fra 6 måneder Har havnet litt skjevt ut pga at timen før jul ble forskjøvet (ikke vår feil). Uansett så kunne de ikke få nye vaksine før etter 18. februar, så ingenting å gjøre med det.
Annie Skrevet 9. januar 2008 #4354 Skrevet 9. januar 2008 Nå kom jeg på at vi måtte følge opp Prinsessa ekstra når hun var liten, pga lite hode. Fontanellen var nesten ikke merkbar, men heldigvis var det ikke noe galt
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #4355 Skrevet 9. januar 2008 Da har vi vært på kontroll. Hun veide nå 7835 gram, var 64 cm lang gjøre med det. Må hjem og kikke i bøker jeg kjenner jeg. Både se hvor stor snuppa var på den alderen, og jeg også. Synes det er spennende å se forskjeller. (Ja, jeg er sær og rar og alt på en gang)
Annie Skrevet 9. januar 2008 #4356 Skrevet 9. januar 2008 Må hjem og kikke i bøker jeg kjenner jeg. Både se hvor stor snuppa var på den alderen, og jeg også. Synes det er spennende å se forskjeller. (Ja, jeg er sær og rar og alt på en gang) Men det er jo nettopp derfor vi liker deg så godt!!
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #4357 Skrevet 9. januar 2008 (endret) Men det er jo nettopp derfor vi liker deg så godt!! Endret 9. januar 2008 av Brukernavn
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4358 Skrevet 9. januar 2008 Nå kom jeg på at vi måtte følge opp Prinsessa ekstra når hun var liten, pga lite hode. Fontanellen var nesten ikke merkbar, men heldigvis var det ikke noe galt Nei, hun mente jo ikke at det var det helsestøstra heller siden hun ikke var sløv eller noe. Må hjem og kikke i bøker jeg kjenner jeg. Både se hvor stor snuppa var på den alderen, og jeg også. Synes det er spennende å se forskjeller. (Ja, jeg er sær og rar og alt på en gang)
kamela Skrevet 9. januar 2008 #4359 Skrevet 9. januar 2008 Må hjem og kikke i bøker jeg kjenner jeg. Både se hvor stor snuppa var på den alderen, og jeg også. Synes det er spennende å se forskjeller. (Ja, jeg er sær og rar og alt på en gang) Synes ikke du er det, jeg Spennende og følge med på kurvene, ofte så jevner det seg veldig ut. Måtte ta en rask kikk i ei bok her, når min eldste var litt over 5 måneder veide hun 7900 og var 66 cm lang.
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4360 Skrevet 9. januar 2008 Vektkurven er ihvertfall ikke like bratt som den var i starten lengre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå