Gjest Begonia Skrevet 8. januar 2008 #4321 Skrevet 8. januar 2008 Kan ikke du sende meg pm med navnet ditt slik at jeg kan inn og se på facebook? *håpefull* pm er sendt
loffen Skrevet 8. januar 2008 #4322 Skrevet 8. januar 2008 Også har jeg faktisk pratet med 3 stykker på msn idag. Det tror jeg må være rekord Jeg er så og si aldri på msn, ganske enkelt fordi jeg tror pc'n min er allergisk mot det. det tar sinnsykt lang tid alt sammen, og så kommer det opp ei blank side som heter 'about blank' hver gang jeg skal ut av noe, spacet e.l. Så slitsomt at lille Snuppa gråter sånn. Jeg husker flere slike episoder jeg også. Til slutt begynner man bare å grine selv. Hadde prøvd det Annie sier. Og musikk er også et godt tips.
kamela Skrevet 8. januar 2008 #4323 Skrevet 8. januar 2008 Nå har hun snart snurra seg rundt 180 grader under babygymmen Morsomt når de begynner å flytte litt på seg
Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 #4324 Skrevet 8. januar 2008 pm er sendt Takk For et sjarmtroll, da :rødme: (I tilfelle noen lurte var det nevøen jeg siktet til )
Gjest Begonia Skrevet 8. januar 2008 #4325 Skrevet 8. januar 2008 Takk For et sjarmtroll, da :rødme: (I tilfelle noen lurte var det nevøen jeg siktet til ) Visst er han et sjarmtroll. :rødme: Og jeg er helt sikker på at det er lille nevø du siktet til. Mangt og mye kan sies om meg - men noe sjarmtroll er jeg nok ikke
Impala Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4326 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er så og si aldri på msn, ganske enkelt fordi jeg tror pc'n min er allergisk mot det. det tar sinnsykt lang tid alt sammen, og så kommer det opp ei blank side som heter 'about blank' hver gang jeg skal ut av noe, spacet e.l. Så slitsomt at lille Snuppa gråter sånn. Jeg husker flere slike episoder jeg også. Til slutt begynner man bare å grine selv. Hadde prøvd det Annie sier. Og musikk er også et godt tips. Så kjedelig at pc'n din er allergisk da Skal prøve tipsene deres angående snuppa. Morsomt når de begynner å flytte litt på seg
Impala Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4327 Skrevet 8. januar 2008 Hun sovna ved puppen isted, og sov 10 min før hun tydeligvis fikk ett mareritt. Hun skrek nå og klagde litt. Lå ved siden av henne i sofaen, så bare koste og byssa i en 10 minutters tid. Fikk så litt mer pupp og sovna igjen. Og nå sov hun i 35 minutter Sov litt jeg også faktisk, om en ikke mer en 10 min. Nå klager hun igjen, så enten er det kos eller så er hun mer trøtt. heller egentlig mot det siste. Må begynne på middagen også.
Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 #4328 Skrevet 8. januar 2008 Og jeg er helt sikker på at det er lille nevø du siktet til. Mangt og mye kan sies om meg - men noe sjarmtroll er jeg nok ikke Men du tar feil...du har sjarmert mange av oss her inne, og det er jeg sikker på at flere er villige til å skrive under på
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #4329 Skrevet 8. januar 2008 Men du tar feil...du har sjarmert mange av oss her inne, og det er jeg sikker på at flere er villige til å skrive under på Skriver under.
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #4330 Skrevet 8. januar 2008 Ikke for min.... Gratulerer med gårsdagen! Å jo da...
Impala Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4331 Skrevet 8. januar 2008 Men du tar feil...du har sjarmert mange av oss her inne, og det er jeg sikker på at flere er villige til å skrive under på
Impala Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #4332 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det ble en stund med skriking på bde mor og barn igjen Det funka ikke å vugge i vognbaggen eller å bære henne, sove ville hun ikke. Fikk litt pupp til slutt og ble i godt humør, enda hun ikke var så veldig sulten. Etterpå og frem til leggetid så var hun blid som en sol. Jeg skjønner ingenting jeg nå. Ringte mannen min og sa at jeg ikke orka å lage middag, så han fikk kjøpe ett eller annet. Det ble brødskiver med turistproviant. Det er det lenge siden jeg har spist, sikkert 20 år. Men godt var det Nå har jeg endelig fått tatt en og skal sette meg foran tv'n i kveld har jeg tenkt. Orker ikke å være her inne for hodet er ikke helt med. Det har vært to litt slitsomme dager, som blir forsterket av at jeg har sovet lite på natten. Og da er tålmodigheten min lik null. Håper det bedrer seg snart. Endret 8. januar 2008 av Impala
Annie Skrevet 8. januar 2008 #4334 Skrevet 8. januar 2008 Men du tar feil...du har sjarmert mange av oss her inne, og det er jeg sikker på at flere er villige til å skrive under på Feil navn på den smilien... Det ble en stund med skriking på bde mor og barn igjen Det funka ikke å vugge i vognbaggen eller å bære henne, sove ville hun ikke. Fikk litt pupp til slutt og ble i godt humør, enda hun ikke var så veldig sulten. Etterpå og frem til leggetid så var hun blid som en sol. Jeg skjønner ingenting jeg nå. Ringte mannen min og sa at jeg ikke orka å lage middag, så han fikk kjøpe ett eller annet. Det ble brødskiver med turistproviant. Det er det lenge siden jeg har spist, sikkert 20 år. Men godt var det Nå har jeg endelig fått tatt en og skal sette meg foran tv'n i kveld har jeg tenkt. Orker ikke å være her inne for hodet er ikke helt med. Det har vært to litt slitsomme dager, som blir forsterket av at jeg har sovet lite på natten. Og da er tålmodigheten min lik null. Håper det bedrer seg snart. Heldigvis er det nok noe som vil gå over. Og når hun merker din "uro" så blir hun mer urolig selv. VET hvor vanskelig det er å gjøre som vi sier, men det funker
Multi Skrevet 9. januar 2008 #4336 Skrevet 9. januar 2008 Håper du har fått slappet av litt og at ting går bedre i dag!
kamela Skrevet 9. januar 2008 #4337 Skrevet 9. januar 2008 Men du tar feil...du har sjarmert mange av oss her inne, og det er jeg sikker på at flere er villige til å skrive under på Slutter meg til den! Det ble en stund med skriking på bde mor og barn igjen Det funka ikke å vugge i vognbaggen eller å bære henne, sove ville hun ikke. Fikk litt pupp til slutt og ble i godt humør, enda hun ikke var så veldig sulten. Etterpå og frem til leggetid så var hun blid som en sol. Jeg skjønner ingenting jeg nå. Ringte mannen min og sa at jeg ikke orka å lage middag, så han fikk kjøpe ett eller annet. Det ble brødskiver med turistproviant. Det er det lenge siden jeg har spist, sikkert 20 år. Men godt var det Nå har jeg endelig fått tatt en og skal sette meg foran tv'n i kveld har jeg tenkt. Orker ikke å være her inne for hodet er ikke helt med. Det har vært to litt slitsomme dager, som blir forsterket av at jeg har sovet lite på natten. Og da er tålmodigheten min lik null. Håper det bedrer seg snart. Har vondt av deg, Impala, ikke noe morsomt når alt bare blir et slit og du selv har mest lyst til å sove! Håper dere har hatt en grei natt og at dagen i dag blir bedre.
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4338 Skrevet 9. januar 2008 Kos deg i kveld du. Det trenger du Takk for det Heldigvis er det nok noe som vil gå over. Og når hun merker din "uro" så blir hun mer urolig selv. VET hvor vanskelig det er å gjøre som vi sier, men det funker Gratulerer med overstått!!!! Takk for det Håper du har fått slappet av litt og at ting går bedre i dag! Det går bedre idag ja Slutter meg til den! Har vondt av deg, Impala, ikke noe morsomt når alt bare blir et slit og du selv har mest lyst til å sove! Håper dere har hatt en grei natt og at dagen i dag blir bedre. Tror dette blir en bedre dag ja
Impala Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4339 Skrevet 9. januar 2008 Takk for alle snille og trøstende ord, dere er enestående Har sovet bedre i natt, og ikke minst, SNUPPA SOVNA AV SEG SELV NÅ :juhu: Hun fikk mat også la jeg henne i vognbaggen, og der lå hun og pludra en god halvtime før det ble stille, og jeg så at øynene bare glippa. Det var nesten at hun begynte å gråte, men det gikk over Så utrolig bra start på dagen :-D Skal på helsestasjonen kl 12:15. Blir spennende å se hvor mye hun har lagt på seg, og om hun har vokst noe i lengden.
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 #4340 Skrevet 9. januar 2008 Så bra å høre at du fikk en bra start på dagen!! Håper resten går som en drøm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå