Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den blir feiret stille og rolig her hjemme, bare oss tre :)

Høres ut som en perfekt feiring :)

God morgen!

Skrevet
Du er aldri på msn når jeg er der.... :fnise:

Får vel skjerpe meg da :fnise:

GRATULERER MED DAGEN

:klemmer:

Takk for det :)

God morgen! :)

God morgen :)

Høres ut som en perfekt feiring :)

God morgen!

Det var en helt perfekt feiring syns jeg :)

God morgen Impala :kaffekopp:

God morgen :)

Skrevet

Da er vi igang med styret med første dupp, og skrikekoret er i gang. Jeg lar henne ligge og skrike noen minutter, tar henne opp og trøster henne, legger henne ned og synger og da er hun rolig. Men med en gang jeg går, så begynner hun. Hun må da bli lei og sovne til slutt? Er ikke noe gøy å høre på da :sjenert:

Får gå og trøste litt igjen.

Skrevet

Prøv å ikke ta henne opp når hun skriker. Gå inn, hold henne i hånden eller stryk over henne og gå så gradvis bort fra senga hennes. Etter hvert kan du sikkert fjerne deg helt.

Skrevet

Ga henne en leke nå, og da ble det stille ihvertfall. Men får se hvor lenge det varer.

Hører hun kviner og det tyder på at hun er kjempetrøtt. Men det gjenstår nå å se om jeg får henne til å sove her inne før det er tid for mer mat, og da er det tid for tur ut også.

Skrevet
Trodde Skravla var utnevnt til urbaniseringstante til alle de små KG-avleggerne jeg...

Ikke for min....

Også har jeg vist bursdag idag :sjenert:

Å - GRATULERER SÅ MASSE ( en dag på etterskudd riktignok, men bedre sent enn aldri :jepp: )

Nå er frustrasjonen stor både hos mor og barn her, og tårene renner hos begge to. Nå er det hylgrining bare jeg legger henne ned, for jeg kan ikke gå og bære henne i søvn heller, det er jo det vi prøver å gå vekk fra :forvirret:

Å, sånn hadde vi det også....husker jeg i fortvilelse ringte mannen på jobb så han måtte komme hjem en gang. Husker ikke om det var for å få bilen eller setet eller hva det var, men da hadde jeg gitt opp i hertfall....trøsten til deg fra meg må være at det kommer bedre dager.... (selv om jeg vet det er en mager trøst akkurat nå...)

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen! :roser:

Ikke for min....

Å jo da... :sjarmor:

Skrevet
Ikke for min....

Å - GRATULERER SÅ MASSE ( en dag på etterskudd riktignok, men bedre sent enn aldri :jepp: )

Å, sånn hadde vi det også....husker jeg i fortvilelse ringte mannen på jobb så han måtte komme hjem en gang. Husker ikke om det var for å få bilen eller setet eller hva det var, men da hadde jeg gitt opp i hertfall....trøsten til deg fra meg må være at det kommer bedre dager.... (selv om jeg vet det er en mager trøst akkurat nå...)

Takk for gratulasjon :)

Er ikke like fortvilet idag da, men dette må vi bare få orden på!!

Gratulerer med gårsdagen! :roser:

Takk for det :)

Skrevet

Snuppa sover enda ikke, som jeg nesten tenkte meg :ler:

Men hun er foreløpig stille og rolig, og snart er det tid for mer mat. Og da skal vi kle på oss og ut å gå en tur. Da sovner hun fort som bare det :)

Det :snø: endel nå da, men det får bare være. Man kan da kle seg etter forholdene!

Skrevet

Etterhvert som skjønningen ble større så fant jeg ut at jeg ikke kunne legge henne uten at hun var nogenlunde mett. Hvis hun var noe trøtt, så ventet jeg til hun hadde fått mat, og da sovnet hun raskt.

Her har skjønningen sovnet ved puppen, så ved flasken, blitt bært i søvn og alt der i mellom. Ikke alltid selvsagt, men jeg tror også at det løser seg selv når de blir litt større. Plutselig en dag kunne jeg legge henne i senga og hun sovnet selv. Nå sovner hun IKKE hvis jeg vugger henne eller slikt.

Så jeg tror nok ikke at du bør være så veldig redd for det med bortskjemming. Ha det i bakhodet bare, og prøv og la henne sovne selv innimellom. Og går det ikke så løs det på annen måte. Ikke noe stress.

Skrevet
Da er vi igang med styret med første dupp, og skrikekoret er i gang. Jeg lar henne ligge og skrike noen minutter, tar henne opp og trøster henne, legger henne ned og synger og da er hun rolig. Men med en gang jeg går, så begynner hun. Hun må da bli lei og sovne til slutt? Er ikke noe gøy å høre på da :sjenert:

Får gå og trøste litt igjen.

Hva hvis du forsøker å sette på litt musikk sånn for din egen del, så blir ikke skrikinga så ille å høre på.

Vurderer også å gå en tur i det fine vinterværet :snø:

Gjest Begonia
Skrevet

Lille nevø har ikke hatt noen store problemer med søvnen. Men jeg vet han blir veldig rolig når de setter på litt rolig klassisk musikk til ham. Han elsker musikk i alle sjangere, og reagerer forskjellig på dem. Klassisk blir han rolig av. Og rock gjør ham helt vill... Utrolig morsomt å se på.

Skrevet

Vi sliter også med å sovne på dagen, men triller vi så er det natta med en gang, men er jo ikke alltid man orker ut......

Skrevet
Etterhvert som skjønningen ble større så fant jeg ut at jeg ikke kunne legge henne uten at hun var nogenlunde mett. Hvis hun var noe trøtt, så ventet jeg til hun hadde fått mat, og da sovnet hun raskt.

Her har skjønningen sovnet ved puppen, så ved flasken, blitt bært i søvn og alt der i mellom. Ikke alltid selvsagt, men jeg tror også at det løser seg selv når de blir litt større. Plutselig en dag kunne jeg legge henne i senga og hun sovnet selv. Nå sovner hun IKKE hvis jeg vugger henne eller slikt.

Så jeg tror nok ikke at du bør være så veldig redd for det med bortskjemming. Ha det i bakhodet bare, og prøv og la henne sovne selv innimellom. Og går det ikke så løs det på annen måte. Ikke noe stress.

Tusen takk for de ordene iss, de trengte jeg :klemmer:

Hva hvis du forsøker å sette på litt musikk sånn for din egen del, så blir ikke skrikinga så ille å høre på.

Vurderer også å gå en tur i det fine vinterværet :snø:

Det var ikke så dumt med musikk.

Lille nevø har ikke hatt noen store problemer med søvnen. Men jeg vet han blir veldig rolig når de setter på litt rolig klassisk musikk til ham. Han elsker musikk i alle sjangere, og reagerer forskjellig på dem. Klassisk blir han rolig av. Og rock gjør ham helt vill... Utrolig morsomt å se på.

Det må jeg teste ut :)

Vi sliter også med å sovne på dagen, men triller vi så er det natta med en gang, men er jo ikke alltid man orker ut......

Nei, det er ikke alltid man orker det. Og jeg orker ikke det mer enn en gang om dagen.

Skrevet

Gikk en tur på 45 minutter, og dæven jeg kjenner det i låra :ler:

Litt tyngre å gå på snø enn når det er bart ja.

Etterpå måkte jeg gårdsplassen og det tok vel 25 minutter tenker jeg.

Snuppa våkna etter en time, og var helt umulig å få i søvn igjen, og det skyldtes kanskje at hun hadde bæsja på seg. Nå ligger hun under babygymmen og koser seg, også få vi nå se hvordan resten avdagen blir.

Hadde egentlig trengt en :dusje: og litt søvn jeg også, men det får bli senere...

Skrevet

Nå har hun snart snurra seg rundt 180 grader under babygymmen :fnise:

Skrevet

Kan ikke du sende meg pm med navnet ditt slik at jeg kan inn og se på facebook? *håpefull*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...