Annie Skrevet 7. januar 2008 #4282 Skrevet 7. januar 2008 GRATULERER MED DAGEN!! :blåse: :juhu: :dronning:
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4283 Skrevet 7. januar 2008 Skjønner at du ikke vil ha det som vane at du må ut på tur. Hvordan går det nå da, har hun sovnet til slutt? Jada, hun sovna når vi gikk tur i 12-tia. Neimen vennen! Gratulerer så kjempe mye med dagen din!!!!! Slike surve dager er ikke greit. Fort gjort med tårer både for den ene og andre da! Du får trøste deg med at alle har det slik innimellom og at det blir bedre. Det går mye bedre nå :blåse: Gratulerer med dagen !!! Takk for det GRATULERER MED DAGEN!! :blåse: :juhu: :dronning: Takk, takk :bukke:
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4284 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hm, hvorfor ble det rosa tekst nå mon tro?? Endret 7. januar 2008 av Impala
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4285 Skrevet 7. januar 2008 Nå sover snuppa ute i vogna, og har gjort det i litt over 1 time. Tror vi styre på i nesten 1 time jeg med grining, trøsting, mer grining, mer trøsting osv. til slutt så la jeg henne på tepper i stua, og da lå hun bare og pludra. Hun fikk så mat, jeg kledde på henne, ordnet meg vogna og fikk henne ut, og det uten grining. Det tror jeg aldri har hendt Så idag har hun bare vært rar Sitter og koser meg med mandelkake og te
kamela Skrevet 7. januar 2008 #4286 Skrevet 7. januar 2008 Nå sover snuppa ute i vogna, og har gjort det i litt over 1 time. Tror vi styre på i nesten 1 time jeg med grining, trøsting, mer grining, mer trøsting osv. til slutt så la jeg henne på tepper i stua, og da lå hun bare og pludra. Hun fikk så mat, jeg kledde på henne, ordnet meg vogna og fikk henne ut, og det uten grining. Det tror jeg aldri har hendt Så idag har hun bare vært rar Sitter og koser meg med mandelkake og te Kanskje hun har funnet ut at det er morsommere å være våken Godt at jubilanten fikk tid til å kose seg litt også
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4287 Skrevet 7. januar 2008 Kanskje hun har funnet ut at det er morsommere å være våken Godt at jubilanten fikk tid til å kose seg litt også Tror hun er redd for å glipp av oe på dagtid jeg I følge svigermor så var vist faren akkurat lik når han var liten også...
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4289 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med dagen! Takk for det
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4290 Skrevet 7. januar 2008 Nå har snuppa sovet i snart 3 timer, og jeg har surret masse på nettet, og på msn (til en forandring, ikke ofte jeg står som synlig pålogget) :-D
Multi Skrevet 7. januar 2008 #4291 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med dagen! Hvordan blir den feiret?
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4292 Skrevet 7. januar 2008 Gratulerer med dagen! Hvordan blir den feiret? Den blir feiret stille og rolig her hjemme, bare oss tre
Skravla Skrevet 7. januar 2008 #4293 Skrevet 7. januar 2008 Nææææææææhhh bursdag i dag. Gratulerer så masse med dagen.
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4294 Skrevet 7. januar 2008 Nææææææææhhh bursdag i dag. Gratulerer så masse med dagen. Takk for det :bukke:
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4295 Skrevet 7. januar 2008 Har stort sett sitti foran pc'n idag jeg. Ikke mye til feiring det gitt Mannen sitter på nettet oppe på soverommet vårt. Han har nok egentlig ventet på å få snuppa på eget rom, slik at han også får brukt pc'n. For denne bærbare er jo min må skjønne Skal kose oss med litt mer kake nå etterpå
Gjest Begonia Skrevet 7. januar 2008 #4296 Skrevet 7. januar 2008 GRATULERER MED DAGEN :banantroll: :blåse:
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4297 Skrevet 7. januar 2008 Også har jeg faktisk pratet med 3 stykker på msn idag. Det tror jeg må være rekord
Impala Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4298 Skrevet 7. januar 2008 GRATULERER MED DAGEN :banantroll: :blåse: Takk for det :bukke:
Skravla Skrevet 7. januar 2008 #4299 Skrevet 7. januar 2008 Også har jeg faktisk pratet med 3 stykker på msn idag. Det tror jeg må være rekord Du er aldri på msn når jeg er der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå