Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen :)

Håper dere får en super helg. Snuppa begynner virkeli å bli stor nå. Syns ikke det er lenge siden jeg trippet rundt i huset å ventet på sms fra deg på føden.

Og når Annie ringte, tok jeg telefonen fortere en den klarte lage lyd fra seg :ler:

Hils masse til mannen og snuppa.

store :klemmer:

Gjest Begonia
Skrevet

Trodde Skravla var utnevnt til urbaniseringstante til alle de små KG-avleggerne jeg...

Gjest Dallandra
Skrevet
Trodde Skravla var utnevnt til urbaniseringstante til alle de små KG-avleggerne jeg...

:hoho: Herlig!!

Skrevet
Jeg har notert det i urbaniserings-håndboken min. :sjarmor:

:ler:

Påstår du at det er usosialt å være på KG hos oss :sjokk:

Selvfølgelig ikke :)

Fysj! :fy_fy:

:sjenert:

:vinke:

:vinke:

Hei hei vennen :)

Håper dere får en super helg. Snuppa begynner virkeli å bli stor nå. Syns ikke det er lenge siden jeg trippet rundt i huset å ventet på sms fra deg på føden.

Og når Annie ringte, tok jeg telefonen fortere en den klarte lage lyd fra seg :ler:

Hils masse til mannen og snuppa.

store :klemmer:

Heisann :)

Koselig å se deg!

Får håpe du får sett snuppa snart da. Kanskje i påsken?

Ja, hun er vel det :sjenert:

Godt nyttår og god helg, Impala! :klemmer:

Takk for det :)

:klem:

:klem:

Kods dere i helga Impala! :klemmer:

Takk, det skal jeg :)

Skrevet

Nå har vi lagt snuppa inn på eget rom. Hun sovna greit, så det blir spennende å se hvordan det blir. Mannen min syns det var litt trist, nesten som hun hadde flytte hjemmefra :ler:

Var ute og shoppa noen småting idag, samt handla mat for neste uke. Syns det er utrolig deilig å ta en storhandel en gang i uka, og slippe å fly i butikken hver dag.

Ute :snø: det, men det er langt fra noe kaotisk slik som det har vært lengre sør i landet. Har hatt telefon fra både svigers og broren til mannen min, og ingen av de kom seg ut med bil, og bege måtte handle. Planlegging sier jeg da. Dette viste de om, så da kunne de handlet i går. Men tror det ordnet seg for begge partet.

Skrevet

Her begynner det å bli kaos her og. Men det som er det største problemet her er at det føyker så, så vi kommer ikke fram enkelte steder. Men vi har jo bodd her noen år, så vi er klar over åssen det blir. :snø:

Skrevet
Her begynner det å bli kaos her og. Men det som er det største problemet her er at det føyker så, så vi kommer ikke fram enkelte steder. Men vi har jo bodd her noen år, så vi er klar over åssen det blir. :snø:

Det er vist vinden som er problemet sørpå også.

Skrevet

Ble bra sånn kjapp tur innom dette her, for nå ville mannen at vi skulle se en film :)

Mye å oppdatere seg på var det også. Får ta det i morgen :forvirret:

Skrevet

Når jeg kom opp på soverommet i går og så den tomme plassen etter senga hennes, så begynte jeg faktisk å gråte litt :gråte:

Det var faktisk trist at hun ikke lå inne hos oss, men noen meter lengre unna på eget rom.

Men når jeg reagerte sånn nå, så ville det blitt værre å vente lengre, så derfor var det nok riktig å flytte henne nå.

Snuppa sov som vanlig hun, bortsett fra at vi er tilbake med flere matinger på natta etter en fin jul. Håper det bare er økedøgn :forvirret:

Sliter litt med sovinga på dagen nå da. Hun gråter og gråter, og vi prøver å trøste og la henne sovne av seg selv, men det er jammen meg ikke lett. Skal høre om de har noen råd på helsestasjoen til uka.

Nå bærer mannen min henne etter at hun har grått i snart 30 minutter. Vet at det ikke er noe lurt da, men hva skal man gjøre :forvirret:

Skrevet

Åj, har hun flyttet på eget rom?

...fikk besøk! Tilbake senere...

Skrevet

Kanskje hun har vondt noe sted? Nevner tenner igjen... ;)

Skrevet
Åj, har hun flyttet på eget rom?

...fikk besøk! Tilbake senere...

Ja, hun har det.

Kanskje hun har vondt noe sted? Nevner tenner igjen... ;)

Nei, det er sånn trøttskriking. Hun roer seg etterhvert da, men det er ikke gøy å høre på mens det pågår. Tror hun lider av litt lakenskrekk om dagen :fnise:

Skrevet

Snuppa har vært i seng i snart 1,5 time allerede, og det gikk fint å legge henne idag også.

Har faktisk fått gjort endel idag, er ikke alltid jeg får til det på søndager. Har vasket to maskiner med klær og lagt sammen en som var tørr. Oppvaskmaskinen har også gått en gang, og jeg kunne sikkert satt den på en gang til, men det får være til i morgen.

Har lagd en mandelkake med gul krem, og eplemuffins. Nam, nam :sikle:

Også har jeg ryddet endel her hjemme, vi er fæle til å rote altså :sjenert:

Hadde tenkt å gå en tur idag også, men det snødde såpass mye mens det enda var lyst at det frista ikke. Får se om det ikke blir en tur i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...