Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4222 Skrevet 4. januar 2008 Har ikke sett noe når jeg ser i munnen på henne, men det er jo mulig for det. Uansett så er hun som vanlig, ikke pjusk eller noe
Annie Skrevet 4. januar 2008 #4223 Skrevet 4. januar 2008 Bra det da. Og de små tåler heldigvis fint feber. Og høy feber også. Men det kan være lurt å ha Panodil stikkpiller i huset.
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4224 Skrevet 4. januar 2008 Hun hadde ikke feber Var sikkert bare litt varm av en eller annen grunn. Nå sover hun igjen,og jeg har akkurat spist vafler til lunsj
Gjest Dallandra Skrevet 4. januar 2008 #4225 Skrevet 4. januar 2008 Anbefaler øretermometer til hyppige tilfeldige målinger. Dvs, vi har vanlig gammeldags termometer som vi drar fram for å kontrollmåle hvis vi synes temperaturen begynner å være HØY, men ellers er det gull verdt å kunne sjekke tempen både nå og da, selv når ungene sover. Det er så morsomt når ungene begynner å bevege på seg!!! Og nå er det bare uker igjen til venninna mi har termin Jeg kjenner det rykker litt igjen jeg også innimellom men fornuften har fått siste ordet forlengst.
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4226 Skrevet 4. januar 2008 Leste på nettet at man ikke skal bruke øretermometer før de er 6 måneder, så da venter jeg litt med å kjøpe det. Målinga der bak gikk helt fint den. Vi har da glidemiddel i hus må vite Ett must for tida egentlig
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4227 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har vært ute og gått tur, den samme som i går. Blir skikkelig sliten i beina av å gå på litt løs snø iallefall. Deilig når man er tilbake. Fikk tatt en også idag, og har lagt vekk en vask og hengt opp en ny. Snuppis sover enda ute, og mannen min kommer snart hjem Endret 4. januar 2008 av Impala
iss Skrevet 4. januar 2008 #4228 Skrevet 4. januar 2008 Det er vanlig å snu seg fra rygg til mage først, bevissst da... Ofte så kan de tippe andre veien pga hodet er så tungt.... Dere får skrive i snuppa sin "første"-bok datoen for første gang hun brukte glidemiddel (brukte vaselin vi da..)
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4230 Skrevet 4. januar 2008 Det er vanlig å snu seg fra rygg til mage først, bevissst da... Ofte så kan de tippe andre veien pga hodet er så tungt.... Dere får skrive i snuppa sin "første"-bok datoen for første gang hun brukte glidemiddel (brukte vaselin vi da..) Har ikke vaselin faktisk. Kommer ikke til å skrive det i boka hennes nei Zinksalve funker også fint Glidemiddel Zinksalve har vi. Og den står til og med lettere tilgjengelig
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4231 Skrevet 4. januar 2008 Nå snur hun seg nesten fortere enn man rekker å blunke. Også blir hun sint når hun ligger på magen og ikke kommer noen vei
Annie Skrevet 4. januar 2008 #4232 Skrevet 4. januar 2008 Syns jeg ser henne. Du får ta det med i konfirmasjonstalen hennes da, det om glidemiddelet, om du ikke vil skrive det i "boka" hennes nå...
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4234 Skrevet 4. januar 2008 Syns jeg ser henne. Du får ta det med i konfirmasjonstalen hennes da, det om glidemiddelet, om du ikke vil skrive det i "boka" hennes nå... Syns ikke det er sååå viktig akkurat....
Annie Skrevet 4. januar 2008 #4235 Skrevet 4. januar 2008 Da får Dallandra og jeg være vårt ansvar bevisst og fortelle henne det!!
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4236 Skrevet 4. januar 2008 Det har dere glemt innen den tid
Impala Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4237 Skrevet 4. januar 2008 Nei, nå skal jeg være litt sosial.
Skravla Skrevet 4. januar 2008 #4238 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har notert det i urbaniserings-håndboken min.
Skravla Skrevet 4. januar 2008 #4240 Skrevet 4. januar 2008 Nei, nå skal jeg være litt sosial. Påstår du at det er usosialt å være på KG hos oss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå