Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett noe når jeg ser i munnen på henne, men det er jo mulig for det.

Uansett så er hun som vanlig, ikke pjusk eller noe :)

Skrevet

Bra det da. Og de små tåler heldigvis fint feber. Og høy feber også. Men det kan være lurt å ha Panodil stikkpiller i huset.

Skrevet

Hun hadde ikke feber :)

Var sikkert bare litt varm av en eller annen grunn.

Nå sover hun igjen,og jeg har akkurat spist vafler til lunsj :)

Gjest Dallandra
Skrevet

Anbefaler øretermometer til hyppige tilfeldige målinger. Dvs, vi har vanlig gammeldags termometer som vi drar fram for å kontrollmåle hvis vi synes temperaturen begynner å være HØY, men ellers er det gull verdt å kunne sjekke tempen både nå og da, selv når ungene sover.

Det er så morsomt når ungene begynner å bevege på seg!!! Og nå er det bare uker igjen til venninna mi har termin :hoppe: Jeg kjenner det rykker litt igjen jeg også innimellom men fornuften har fått siste ordet forlengst. :)

Skrevet

Leste på nettet at man ikke skal bruke øretermometer før de er 6 måneder, så da venter jeg litt med å kjøpe det. Målinga der bak gikk helt fint den. Vi har da glidemiddel i hus må vite :sjarmor:

Ett must for tida egentlig :sjenert:

Skrevet (endret)

Har vært ute og gått tur, den samme som i går. Blir skikkelig sliten i beina av å gå på litt løs snø iallefall. Deilig når man er tilbake.

Fikk tatt en :dusje: også idag, og har lagt vekk en vask og hengt opp en ny.

Snuppis sover enda ute, og mannen min kommer snart hjem :)

Endret av Impala
Skrevet

Det er vanlig å snu seg fra rygg til mage først, bevissst da... Ofte så kan de tippe andre veien pga hodet er så tungt....

Dere får skrive i snuppa sin "første"-bok datoen for første gang hun brukte glidemiddel :ler: (brukte vaselin vi da..)

Skrevet

Zinksalve funker også fint ;)

Glidemiddel :hoho:

Skrevet
Det er vanlig å snu seg fra rygg til mage først, bevissst da... Ofte så kan de tippe andre veien pga hodet er så tungt....

Dere får skrive i snuppa sin "første"-bok datoen for første gang hun brukte glidemiddel :ler: (brukte vaselin vi da..)

Har ikke vaselin faktisk.

Kommer ikke til å skrive det i boka hennes nei :ler:

Zinksalve funker også fint ;)

Glidemiddel :hoho:

Zinksalve har vi. Og den står til og med lettere tilgjengelig :ler:

Skrevet

Nå snur hun seg nesten fortere enn man rekker å blunke. Også blir hun sint når hun ligger på magen og ikke kommer noen vei :fnise:

Skrevet

Syns jeg ser henne. Du får ta det med i konfirmasjonstalen hennes da, det om glidemiddelet, om du ikke vil skrive det i "boka" hennes nå... :hoho:

Skrevet
Syns jeg ser henne. Du får ta det med i konfirmasjonstalen hennes da, det om glidemiddelet, om du ikke vil skrive det i "boka" hennes nå... :hoho:

Syns ikke det er sååå viktig akkurat....

Skrevet

Da får Dallandra og jeg være vårt ansvar bevisst og fortelle henne det!! :lur:

Skrevet

Jeg har notert det i urbaniserings-håndboken min. :sjarmor:

Skrevet
Nei, nå skal jeg være litt sosial.

Påstår du at det er usosialt å være på KG hos oss :sjokk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...