Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Var kjempedeilig med lang tur. Må bli flink til det nå i det nye året :)

Da er vi flere.

Jeg har bare gått til og fra bussen i dag da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da er vi flere.

Jeg har bare gått til og fra bussen i dag da.....

Bedre enn ingenting :)

Skrevet

Da har lille snupp fått mat og ligger og koser seg under babygymen. Hun sov i 1 t og 45 min, og det er jeg fornøyd med.

Nå skal jeg legge vekk en vask, og henge opp en ny. Også er det vel tid for å begynne på middagen også om ikke så lenge.

Etter middag skal vi gjøre reint her, og bytte sengetøy.

Skrevet

Nå snudde snuppa seg fra rygg til mage for første gang :hoppe:

Hun har jo lagt seg på siden en stund, og nå så jeg at hun virkelig prøvde å komme rundt :)

Skrevet
Nå snudde snuppa seg fra rygg til mage for første gang :hoppe:

Hun har jo lagt seg på siden en stund, og nå så jeg at hun virkelig prøvde å komme rundt :)

Å så gøy. Snart går hun :ler:

Skrevet

Synes baby-utviklingen går altfor fort jeg... :sjenert: Jeg vil ha en liten baby hele permisjonen, som vips blir gammel nok til barnehage når jeg begynner å jobbe :fnise:

Skrevet

...på byen med Skravla :skaal:

:hoho:

Skrevet

Ja, hun må jo urbaniseres må vite.

Men først er det prinsessen sin tur. :sjarmor:

Skrevet

Vel...

Synes baby-utviklingen går altfor fort jeg... :sjenert: Jeg vil ha en liten baby hele permisjonen, som vips blir gammel nok til barnehage når jeg begynner å jobbe :fnise:

:ler:

Da får hun være prøvekanin :fnise:

Skrevet

Og snuppa snudde seg ikke bare en gang, men flere, så dette har hun skjønt :-D

Nå har vi fått gjort rent og byttet sengetøy, og jeg har fått tatt meg en :dusje:

Skrevet

:klemmer:

Dattra mi snuddeseg en gang fra rygg til mage da hun var 3 mnd, etter det skjedde det ikke igjen før hun begynte å sitte. Var litt bedagelig anlagt. :fnise: Minsten snur seg bare fra mage til rygg. Prøver andre veien, men får det foreløpig ikke til.

Når det gjelder å sove på eget rom, har eldste på 10 hatt eget rom i mange år, men trur du at hu sover der?? :fnise: Hu sover nemlig enten mellom oss, eller i stua ved siden av rommet vårt. Hun har eget rom i etasjen under oss, noe som hun har valgt selv, men bruker det bare til å leke. :fnise:

Skrevet

Nå nå...

Skrevet
Nå nå...

Så bytur med Skravla var ikke like aktuelt lenger? :kjefte:

Skrevet
For MEG jo, Prinsessa....neppe.. :ler:

Men det er jo prinsessa som skal urbaniseres......:fnise:

Skrevet
:hoppe: For snuing!!

:fnise:

:hoppe:

:klemmer:

Dattra mi snuddeseg en gang fra rygg til mage da hun var 3 mnd, etter det skjedde det ikke igjen før hun begynte å sitte. Var litt bedagelig anlagt. :fnise: Minsten snur seg bare fra mage til rygg. Prøver andre veien, men får det foreløpig ikke til.

Når det gjelder å sove på eget rom, har eldste på 10 hatt eget rom i mange år, men trur du at hu sover der?? :fnise: Hu sover nemlig enten mellom oss, eller i stua ved siden av rommet vårt. Hun har eget rom i etasjen under oss, noe som hun har valgt selv, men bruker det bare til å leke. :fnise:

:fnise:

Så bytur med Skravla var ikke like aktuelt lenger? :kjefte:

:ler:

Skrevet

Og hun har fortsatt med å snu seg idag også :-D

Trodde de snudde seg fra mage til rygg først jeg, men det varierer kanskje?

Nå i sted sovna hun på teppet helt av seg selv, uten noe sutring eller grining :overrasket:

Det er første gang på en stund. I julen ble hun bært endel i søvn, og etter at vi kom hjem har det vært endel grining når hun har vært trøtt. Men jeg har ikke bært henne, bare kost og trøstet henne der hun lå. Og da sovnet hun jo til slutt.

Hun er litt rød i kinnene idag, og kjennes bitteligg varm ut, så mulig hun har litt feber. Får måle etterpå og se, selv om jeg ikke liker det :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...