Impala Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4181 Skrevet 2. januar 2008 Nå sover snuppa litt igjen. Sovinga på dagtid har sklidd helt ut i jule, og hun har kun 1 dag hatt en lengre dupp på 2,5-3 timer. Ellers har det stort sett vært 30-minutters dupper. Hun sov i 40 min når jeg var inne her tidligere idag, og mellom de to duppene sov hun i 10 min Men så lenge hun er grei å legge, og sover greit om natta, så klager jeg ikke.
Impala Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4185 Skrevet 2. januar 2008 Nå er jeg ganske oppdatert her inne, mangler noen blogger da, men de får jeg ta i morgen Mannen har liggi på sofaen siden kl 19:30 for han er trøtt. Typisk han det etter lang ferie. Snuppa sov 2 40-minutters og 2 10-minutters dupper på dagen idag. Litt i underkant det ja Men så var hun stuptrøtt kl 17:30 også da. Men vi holdt henne oppe til 18:30 da. Tenkte kanskje jeg skulle ta en shoppingtur i morgen, men får se an form og vær. Snør det masse så gidder jeg ikke. Kontoen er ikke akkurat smekkfull heller
Annie Skrevet 2. januar 2008 #4186 Skrevet 2. januar 2008 Er ikke din konto full heller?? Ikke min heller nemlig
Skravla Skrevet 2. januar 2008 #4187 Skrevet 2. januar 2008 Ikke min heller, og verre blir det etter et par dager med egenpleie......
Impala Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4188 Skrevet 3. januar 2008 Er ikke din konto full heller?? Ikke min heller nemlig Kan jo ha noe å gjøre med at det var jeg som handlet alle julegavene.. Ikke min heller, og verre blir det etter et par dager med egenpleie...... Men egenpleie er vel verdt pengene!
Impala Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4189 Skrevet 3. januar 2008 Ny dag, nye muligheter Tror jeg utsetter shoppingen til lørdag, for da skal vi uansett ut å se etter vegglampe til barnerommet. Lille snupp skal nemlig flyttes på eget rom nå i helgen. Det tror jeg blir bra for alle parter
Annie Skrevet 3. januar 2008 #4190 Skrevet 3. januar 2008 Prinsessa flytta ikke inn på eget før hun var nærmere 2 år hun...
Impala Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4191 Skrevet 3. januar 2008 Gidder ikke å ha henne inne hos oss så lenge nei. Rommet hennes er jo rett over gangen, så det er nesten like lett å høre henne som nå, så derfor gjør vi det nå.
Brukernavn Skrevet 3. januar 2008 #4192 Skrevet 3. januar 2008 Hos oss var det flytting rundt 4 mnd. Snuppa holdt mannen våken, og mannen holdt snuppa våken (at de ikke kan lære seg til å ligge stille når de sover..) Vi hadde babycall, så vi hørte hvert et sprell allikevel.
loffen Skrevet 3. januar 2008 #4194 Skrevet 3. januar 2008 Jeg husker ikke hvor gamle snuppa og lillegutt var da de flyttet på eget rom. *Altzheimer-light*
angelou Skrevet 3. januar 2008 #4195 Skrevet 3. januar 2008 Her er det bestemt at han ikke skal flyttes på eget rom før han sover hele natten, og så får vi se når det blir Tenkte jeg skulle shoppe litt i dag jeg, men ikke til meg selv da.... Kontoen er tom hos oss også, men fikk en del penger til jul - de går vel med til regninger
Impala Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4196 Skrevet 3. januar 2008 Innom og oppdaterer meg. Godt nyttår! Takk for det Jeg husker ikke hvor gamle snuppa og lillegutt var da de flyttet på eget rom. *Altzheimer-light* Men det er jo maaaange år siden Her er det bestemt at han ikke skal flyttes på eget rom før han sover hele natten, og så får vi se når det blir Tenkte jeg skulle shoppe litt i dag jeg, men ikke til meg selv da.... Kontoen er tom hos oss også, men fikk en del penger til jul - de går vel med til regninger Hadde også tenkt å vente til hun sov hele natta, men har håp om at hun kanskje sover bedre på eget rom, og at hun dermed snart sover hele natta. Lov å håpe iallefall
Impala Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4197 Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har vært ute og gått tur i nesten 1 time. Var nydelig vær med sol, 2 minus og litt vind Det snødde ganske mye tidligere idag, men har vært opphold en stund nå. Gikk ikke så fort da, for formen etter juleferien var helt rævva Har hatt frys på SATS-medlemsskapet mitt, men det er aktivt igjen, så da er det bare å sette igang med trening igjen. På mandager er det en time som heter Sats baby som jeg skal sjekke ut og se om er noe for oss. Ellers så satser jeg på en spinningtime og styrketime i uka nå i starten. Tror det er mer enn nok. Lille snupp har sovet i 1,5 time nå, det er rekord i forhold til hvordan det har vært de siste ukene. Da slipper vi ei overtrøtt jente i kveld :-D Skulle egentlig vært i dusjen etter turen også jeg, men har ikke turt siden jeg regna med at hun ville våkne hvert øyeblikk. Nå får det være til mannen min kommer hjem tror jeg. Endret 3. januar 2008 av Impala
Annie Skrevet 3. januar 2008 #4198 Skrevet 3. januar 2008 Hvordan har det seg at dere har mens her glimrer den med sitt fravær? JEG VIL OGSÅ HA !!!
Skravla Skrevet 3. januar 2008 #4199 Skrevet 3. januar 2008 Har vært ute og gått tur i nesten 1 time. Var nydelig vær med sol, 2 minus og litt vind Det snødde ganske mye tidligere idag, men har vært opphold en stund nå. Så deilig med lang tur da. Hvordan har det seg at dere har mens her glimrer den med sitt fravær? JEG VIL OGSÅ HA !!! Nå er solen i ferd med å gå til sengs.
Impala Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4200 Skrevet 3. januar 2008 Hvordan har det seg at dere har mens her glimrer den med sitt fravær? JEG VIL OGSÅ HA !!! Den har ikke vært her i hele dag da. Så deilig med lang tur da. Nå er solen i ferd med å gå til sengs. Var kjempedeilig med lang tur. Må bli flink til det nå i det nye året
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå