Annie Skrevet 23. desember 2007 #4141 Skrevet 23. desember 2007 Jobber dere etter skjema på lille julaften? :klø:
malle Skrevet 23. desember 2007 #4142 Skrevet 23. desember 2007 (endret) takk skal du ha! Men er du sikker på at du skrev av riktig MSN adresse, jeg har nemlig ikke mottat noen venneinvitasjon? Jeg er ør, så jeg skal ikke være påståelig å si at ikke jeg har gjort noen feil da. Endret 23. desember 2007 av malle
Liljen Skrevet 24. desember 2007 #4146 Skrevet 24. desember 2007 Tusen takk for nyyyyyyyyydelig julekort, vennen Håper dere får en flott julefeiring. Du må hilse masse. Riktig God Jul
Impala Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #4148 Skrevet 24. desember 2007 Jobber dere etter skjema på lille julaften? :klø: Men vi ble ferdige i god tid likvel God jul til deg og dine! Takk for det Tusen takk for nyyyyyyyyydelig julekort, vennen Håper dere får en flott julefeiring. Du må hilse masse. Riktig God Jul Tusen takk for det :tree: :tree: Julen, julen, julen den er her...
Impala Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #4149 Skrevet 24. desember 2007 (endret) takk skal du ha! Men er du sikker på at du skrev av riktig MSN adresse, jeg har nemlig ikke mottat noen venneinvitasjon? Jeg er ør, så jeg skal ikke være påståelig å si at ikke jeg har gjort noen feil da. Jeg kopierte den du sendte, men skal sjekke det for sikkerhets skyld, men rekker ikke det idag. Ønsker deg en riktig god jul! Tusen takk for det GOD JUL!!! Takk for det Endret 24. desember 2007 av Impala
Impala Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #4150 Skrevet 24. desember 2007 Da er årets julelunsj unnagjort Vi har i maaange år alltid hatt lunsj kl 13 med hele familien. Det er kjempekoselig, og i år var vi 12 stk. Lille snupp har begynt å prate så fælt, eller gneldre er vel mer riktig. Det er til å le seg ihjel av Hun har gjort det bittelitt hjemme tidligere, men etter at vi kom hit, så har det tatt helt av. Nå skal vi slappe av litt før pappa kommer hjem. Han er hos farmor en tur. Også blir det vel middag i 19-tia tenker jeg. Blir alltid sen middag pga lunsjen, men det gjør ikke noe. Rekker ikke noen dagbokrunde idag heller, så vil ønske alle som stikker innom her EN RIKTIG GOD JUL
Gjest Dallandra Skrevet 25. desember 2007 #4151 Skrevet 25. desember 2007 "Løkk me jula" Nå er vi hjemme igjen etter god middag i går og god frokost i dag. Synd vi ikke rakk å møtes, men det blir da flere sjanser.
Gjest Tigerjente Skrevet 25. desember 2007 #4153 Skrevet 25. desember 2007 Ønsker deg og dine en magisk romjul!
malle Skrevet 26. desember 2007 #4154 Skrevet 26. desember 2007 (endret) En forsinka juleklem til deg og dine, kos dere masse i jula!!! Endret 26. desember 2007 av malle
Gjest Begonia Skrevet 26. desember 2007 #4155 Skrevet 26. desember 2007 Er mange jeg ikke rakk innom før jul. Så jeg er sent ute med juleønskene jeg. Men bedre sent enn aldri: GLEDELIG JUL
kamela Skrevet 26. desember 2007 #4156 Skrevet 26. desember 2007 Synes julelunchen hørtes så koselig ut
Impala Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4157 Skrevet 26. desember 2007 (endret) "Løkk me jula" Nå er vi hjemme igjen etter god middag i går og god frokost i dag. Synd vi ikke rakk å møtes, men det blir da flere sjanser. Er jo ikke lenge til påske. Ønsker deg og dine en magisk romjul! Takk for det En forsinka juleklem til deg og dine, kos dere masse i jula!!! Takk for det Er mange jeg ikke rakk innom før jul. Så jeg er sent ute med juleønskene jeg. Men bedre sent enn aldri: GLEDELIG JUL Takk for det Synes julelunchen hørtes så koselig ut Det er kjempekoselig, og årets høydepunkt for den ene onkelen min Endret 26. desember 2007 av Impala
Impala Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4158 Skrevet 26. desember 2007 Huff, jula er travel Hadde trodd jeg skulle rekke å være litt mer her inne, men det rakk jeg ikke. Og det blir helt sikkert ikke noe mer tid resten av jula heller Julaften var kjempekoselig, og vi fikk akkurat det vi ønsket oss. Lille snupp fikk masse fine klær, så vi er veldig fornøyde. I går var vi på besøk hos bestefat og onkel, også kom brodern og de på middag etterpå. Og idag har vi vært og besøkt brodern og de. Lille snupp har hatt vondt i magen idag. Tålte nok ikke så godt julematen, kakene og godteriet. Hun fikk ut en kjempebæsj litt tidligere idag, og den gikk helt opp til nakken. Var bare å kle av henne og bade det gitt Etter det roet hun seg, og nå sover hun en dupp. Tror nok det værste er over. Ute snør det ganske mye, så det blir spennende å se hvordan føret er i morgen når vi skal kjøre hjem. Håper ikke det blir for ille.
kamela Skrevet 27. desember 2007 #4160 Skrevet 27. desember 2007 Huff, jula er travel Lille snupp har hatt vondt i magen idag. Tålte nok ikke så godt julematen, kakene og godteriet. Hun fikk ut en kjempebæsj litt tidligere idag, og den gikk helt opp til nakken. Var bare å kle av henne og bade det gitt Etter det roet hun seg, og nå sover hun en dupp. Tror nok det værste er over. Ute snør det ganske mye, så det blir spennende å se hvordan føret er i morgen når vi skal kjøre hjem. Håper ikke det blir for ille. Julemat kan være tøft for små mager Håper hjemturen går greit, er vel ikke mye snø å skryte av noe sted i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå