Catus Skrevet 21. desember 2007 #4124 Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg
shatika Skrevet 22. desember 2007 #4126 Skrevet 22. desember 2007 Innom for å ønske deg og dine en koselig julefeiring og et riktig godt nytt år
Impala Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4127 Skrevet 22. desember 2007 Tusen takk for alle julehilsningene smile, Annie, Multi, kamela, Brukernavn, Skravla, loffen, Bippe, angelou og shatika God jul til dere også Kjøreturen i går var lang, emn det gikk veldig bra Hadde 4 stopp totalt. På slutten begynte hun å bli lei, men etter siste stopp en halvtime før vi var fremme, så ble hun i strålende humør. Og det var hun helt til hun la seg i 20-tia. Brodern med familie kom også en tur like etter at vi var kommet frem, så det ble mange "nye" fjes på henne på kort tid. Men det gikk superbra :-D Var litt spent på natta, men hun fikk mat kl 02, også våkna hun kl 06 (). Men det er vel sånn man må regne med. Håper hun sover litt lengre de andre dagene da. Idag skal jeg lage middag til mamma og pappa. Blir tre-retters med scampi til forrett, laks til hovedrett og pannacotta til dessert. Har allerede lagd desserten, så den er jeg ferdig med. Det andre tar heller ikke så mye tid heldigvis. Julestemningen er borte da Dro hjemmefra med minus 14 grader og masse rim overalt, til pluss 4 grader grått og regn. Er ikke meldt noen bedring heller, så i år blir det grønn jul :gråte:
Annie Skrevet 22. desember 2007 #4128 Skrevet 22. desember 2007 Her er det hvitt og fint også. Men dit vi skal julaften blomstrer roser, løvmunn og stemorsblomster enda... Jaja, det blir størst overgang for mannen, han er jo vant til hvit jul, det er ikke jeg.. Så bra at turen gikk så fint Håper dere koser dere maks og at Lille Snupp oppfører seg eksemplarisk
Impala Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4129 Skrevet 22. desember 2007 Her er det hvitt og fint også. Men dit vi skal julaften blomstrer roser, løvmunn og stemorsblomster enda... Jaja, det blir størst overgang for mannen, han er jo vant til hvit jul, det er ikke jeg.. Så bra at turen gikk så fint Håper dere koser dere maks og at Lille Snupp oppfører seg eksemplarisk Det er ikke så greit med grønn jul, når man er vant til hvit nei. Lille snupp er faktisk kjempesnill :-D
Impala Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #4130 Skrevet 22. desember 2007 Da er det kaffe og gulrotkake her
Vannmelon Skrevet 22. desember 2007 #4135 Skrevet 22. desember 2007 Hei Innom for å ønske deg en god jul. Kos deg masse - ekstra gøy med en liten en
malle Skrevet 22. desember 2007 #4136 Skrevet 22. desember 2007 Takk for at du ordan så jeg kunne se bilder, men må innrømme at jeg er så grønn på MSN at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Har bare brukt hotmailen. Kanskje du kan fortelle meg hva jeg skal gjøre????
Annie Skrevet 23. desember 2007 #4137 Skrevet 23. desember 2007 Kan fortelle deg det jeg malle, men ikke nå, for denne laptopen er så tungvindt å bruke.
Toblerone Skrevet 23. desember 2007 #4138 Skrevet 23. desember 2007 Titter innom en lillejulaften morgen for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring
Impala Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4139 Skrevet 23. desember 2007 Innom for å ønske deg en God jul. Takk for det Hei Innom for å ønske deg en god jul. Kos deg masse - ekstra gøy med en liten en Takk for det. Blir koselig når man har en liten en ja Takk for at du ordan så jeg kunne se bilder, men må innrømme at jeg er så grønn på MSN at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Har bare brukt hotmailen. Kanskje du kan fortelle meg hva jeg skal gjøre???? Først så må du godta å legge meg til, også skal det bare være og venstreklikke på den figuren foran navnet mitt, og da skal du få opp kontaktkortet mitt med link til spacet. Titter innom en lillejulaften morgen for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring Tusen takk for det
Impala Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4140 Skrevet 23. desember 2007 Bare innom for å være med på julekalenderen. Har vært og besøkt min farmor idag, og tatt masse bilder. Blir gøy for lille snupp å ha når hun blir eldre. Skulle også innom bestefar, men de var ikke hjemme. Men de kommer hit i morgen, så det er ikke noe problem. Vi skal til og pynte juletre og hus nå, men pappa måtte til byen og se om han fikk tak i ny juletrefot, for den vi har var for liten Har juletrærne vokst de siste årene eller, for mamma sa vist at brodern også måtte det samme. I følge pappa så lå vi 2 timer etter skjema, så dette kan jo bli en lang kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå