Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Menne nå skjønner jeg ingenting her. Jeg kommer inn på spacene til Annie og Dallandra, men ingen andres, inkl. mitt eget. Hvorfor det da??? :klø:

Det var rart... :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det space-greine har jeg alltid hatt problemer med og aldri skjønt meg på når det ikke går... Så derfor har jeg en blogg som jeg laster opp bildene med få tastetrykk fordi jeg har gmail, picasa og en blogspot-blog... Enklere kan det ikke bli...

Prøvde meg på space engang jeg og, men gav opp :ler:

Det har funka fint før da.

Så herlig lille snuppa er!

*Ikke fult oppdatert, men innom hvertfall*

Det er hyggelig at du stikker innom da :)

Det var rart... :klø:

Ja, ikke sant. Men funker nå da.

Oppdatert :hallo:

Hei, hei :)

Skrevet

Det er minus 12 grader ute, og sol, og kjempefint :-D

Snuppa ligger ute i vogna og sover idag også, og det tror jeg hun liker.

Idag skal jeg pakke det vi skal ha med oss i morgen. Er straks ferdig med snuppa sitt, og har funnet frem de finklærne jeg skal ha med, så da er det bare resten. Vi skal ha dette i skiboksen, og da må det surres fast, så det skal vi gjøre i kveld. Satser på å reise seinest kl 08 i morgen, og krysser fingrene for at det går greit. Været skal vist ihvertfall være bra.

Også har jeg endelig fått lagt ut nye bilder i spacet ;)

Skrevet

:hallo: Da er jeg og oppdatert.

Jeg har og lyst til å se bilder :sjenert:

Skrevet
:hallo: Da er jeg og oppdatert.

Jeg har og lyst til å se bilder :sjenert:

Send meg msn-adressen din, så kan jeg legge deg til :)

Skrevet

Har jo glemt å si at hun sov hele natten igjen :)

Hun var våken kl 06, men sovna igjen, og sov til kl 07 :juhu:

At jeg ikke sov så mye etter kl 05, er nå en annen sak (måtte opp og pumpe meg pga puppespreng). Men jeg er likevel mer uthvilt enn på lenge :)

Skrevet

Puh... her hadde det vært mye skravling... Ikke lett å holde seg oppdatert i en travelførjulstid. Får komme meg inn på spacet ditt i løpet av helgen, og se på lille snupp ;)

Og så må du ha en riktig god julefeire, og kose dere masse hos foreldrene dine :klemmer:

Skrevet

Da er bilen så godt som pakket, og vi er rimelig klare til å reise i morgen tidlig. Vet ikke om vi skal kjøre E6 eller Rv3 enda da, det bestemmer vi i morgen. Er ihvertfall ikke meldt dårlig vær, så da er det nok føret som avgjør. Får ringe 175 når vi nærmer oss avkjøringen til Rv3. Er jo kortere å kjøre Rv 3 også, så akkurat nå er det vel mye som heller mot det.

Regner ikke med at jeg blir like mye her inne i jula, må jo være litt sosial også. Men jeg stikker helt sikkert innom :)

Skrevet

God tur og kjør forsiktig.

God jul til deg og dine.

Skrevet
Dere får ha god tur oppover! Kjør pent! :klemmer:

Takk for det, begge to :)

Skrevet

Ønsker dere en riktig god tur i morgen.

Og

GOD JUL!!

:klemmer::tree:

Skrevet
Har jo glemt å si at hun sov hele natten igjen :)

Hun var våken kl 06, men sovna igjen, og sov til kl 07 :juhu:

At jeg ikke sov så mye etter kl 05, er nå en annen sak (måtte opp og pumpe meg pga puppespreng). Men jeg er likevel mer uthvilt enn på lenge :)

Så deilig, får håpe hun fortsetter med det!

God jul - kjør pent!

:gave::nissekonekyss::nissevink::tree::nisselue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...