Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hopp.

Legger igjen noen spor som viser at jeg har vært innom :)

Håper du har en fin førjulstid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når reiser dere på juleferie? Jada, jeg VET jeg sikkert har hørt det 1000 ganger før... :sjenert:

Vi reiser på fredag.

:vinke:

Hei og hopp.

Legger igjen noen spor som viser at jeg har vært innom :)

Håper du har en fin førjulstid.

Koselig det da. Har det bare bra :)

Skrevet

Stakkars snuppa, var ikke noe gøy med vaksine nei :troest:

Den første sprøyte gikk helt fint, hun klynka bare litt. Men sprøyte nr to derimot, den fremkalte hylskriking, og det lenge. De andre 3 ungene roet seg ganske fort, men ikke mi lille snuppe nei :gråte:

Hun var ganske trøtt i tillegg, så det var en medvirkende årsak til skrikinga da, men det er ikke noe gøy å høre på.

Når vi kom hjem ble hun sutrete igjen. Heldigvis var mannen min kommet hjem, så han kunne ta henne litt, men det var ingenting som hjalp, ikke bæring og pupp ville hun ihvertfall ikke ha. Så vi bestemte oss for å gi henne en stikkpille, og den hjalp :)

Var litt småsutrete utover kvelden, men det kunne like gjerne være pga trøtthet. Vi la henne når hun pleier å legge seg, og det gikk bra. Har ikke hørt noe lyd fra henne, så det virker ikke som hun har fått noe særlig reaksjon av vaksinen.

Status på vekt og lengde er 7260 gram og 63 cm :)

Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom her gitt, så jeg tok meg den frihet å hoppe over en 3-4 sider. :)

Du får holde deg frisk ja!! :Nikke: Jeg har nemlig veldig lyst til å treffe deg og lille til helga :Nikke:

Håper jeg får treffe Impalille i januar......

Morgenlyset her er utrolig fint. Hummelen er lys rosa og blek blå, snø og hvitrimet på bakken og trær.

Husker ikke hvor jeg hentet denne fra gitt..... men måtte bemerke at hos Annie har de en Hummel......

Status på vekt og lengde er 7260 gram og 63 cm :)

:sjokk: Liten unge du har da..... :fnise:

Skrevet
Håper jeg får treffe Impalille i januar......

Det må vel kunne la seg gjøre :)

Husker ikke hvor jeg hentet denne fra gitt..... men måtte bemerke at hos Annie har de en Hummel......

:fnise:

:sjokk: Liten unge du har da..... :fnise:

:fnise:

Skrevet

Lille snupp sov til kl 01 i natt før hun skulle ha mat. Hun var så rolig når vi la oss, at mannen min stod lenge og så på henne for å sjekke at hun pusta :fnise:

Idag er hun helt som vanlig, så da var det bare en liten reaksjon på vaksinen i går, heldigvis.

Nå er det bare to dager til vi kjører nordover til mine foreldre :juhu:

De gleder seg veeeldig mye til vi kommer.

Skrevet

Så godt at hun ikke har fått noen reaksjoner på vaksinen.

Skjønner godt at foreldrene dine gleder seg. Regner med at det er lille snupp som er hovedgrunnen til det i år... :fnise:

Skrevet
Så godt at hun ikke har fått noen reaksjoner på vaksinen.

Skjønner godt at foreldrene dine gleder seg. Regner med at det er lille snupp som er hovedgrunnen til det i år... :fnise:

Vil tro det ja :fnise:

Skrevet

Nå sover lille gullet under babygymmen igjen :)

Hun våkner til litt innimellom når hun kommer borti de greiene som knitrer da :fnise:

Skrevet

Så herlig.. :rødme:

Du må huske på å oppdatere spacet ditt. Får ikke sett nok bilder av lille snupp...

Skrevet
Så herlig.. :rødme:

Du må huske på å oppdatere spacet ditt. Får ikke sett nok bilder av lille snupp...

Det kommer jeg på hver gang jeg slå av pc'n. Kanskje idag?

Skrevet

DET VAR EN GOD IDÈ!! Hvordan kom du på det sånn helt av deg selv? :fnise:

Skrevet
DET VAR EN GOD IDÈ!! Hvordan kom du på det sånn helt av deg selv? :fnise:

Det hender jeg har mine lyse øyeblikk :ler:

:hoppe: God ide!

:)

:hoho:

:sjenert:

Skrevet (endret)

Da har jeg ryddet vekk en tørr vask, heng opp en ny, satt på enda en maskin og spist lunsj.

Lille snupp ligger ute og sover, og det har hun gjort i over 1 time allerede.

Har også gjort klart for å legge inn bilder på spacet, men jeg kommer jo ikke inn :kjefte:

Endret av Impala
Skrevet

Menne nå skjønner jeg ingenting her. Jeg kommer inn på spacene til Annie og Dallandra, men ingen andres, inkl. mitt eget. Hvorfor det da??? :klø:

Nå skal jeg gå og rydde ut av oppvaskmaskinen, også skal jeg vekke snuppa om en halvtimes tid hvis hun ikke har våknet innen det. Vi skal hente mannen min på jobb idag. Han har vanligvis jobb-bil han bruker, men den vil han parkere på jobben i jula, for den går ikke inn i garasjen. Og siden bilen min skal på verksted i morgen, så må han levere den kl 07, så derfor henter vi ham :)

Skrevet

Det space-greine har jeg alltid hatt problemer med og aldri skjønt meg på når det ikke går... Så derfor har jeg en blogg som jeg laster opp bildene med få tastetrykk fordi jeg har gmail, picasa og en blogspot-blog... Enklere kan det ikke bli...

Prøvde meg på space engang jeg og, men gav opp :ler:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Så herlig lille snuppa er!

*Ikke fult oppdatert, men innom hvertfall*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...