loffen Skrevet 17. desember 2007 #4061 Skrevet 17. desember 2007 Så koselig! Av lista til loffen skjønner jeg at du har rukket over mye i dag Den var fra lørdag den da..
loffen Skrevet 17. desember 2007 #4062 Skrevet 17. desember 2007 Du må se på dagens, Kamela, der er du nesten øvest..
kamela Skrevet 18. desember 2007 #4063 Skrevet 18. desember 2007 (endret) Den var fra lørdag den da.. Du må se på dagens, Kamela, der er du nesten øvest.. Huffda, trodde jeg hadde jobbet på jobb i dag God morgen, Impala, store planer for dagen? Endret 18. desember 2007 av kamela
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4064 Skrevet 18. desember 2007 Kakemenn har jeg aldri bakt. Er det de hvite, tykke som har pepperkakeformer? De er hvite ja, men ikke sånne tykke. Samme tykkelse og form som pepperkaker. Sånn nå er jeg oppdatert her inne også. Så bra! *oppdatert* Godt, godt! Heldige du som er oppdatert. Det er iallefall ikke jeg.. :dåne: Gjør ett tappert forsøk nå da Så godt å høre det går bra med dere. Her er det og forkjølelse i lange baner, håper virkeli du slipper det. Ha en flott kveld. store Var vel ikke mye å oppdatere seg på her inne vel Takk, takk :bukke: Så koselig! Av lista til loffen skjønner jeg at du har rukket over mye i dag Hadde veeeldig god tid i helga Du må se på dagens, Kamela, der er du nesten øvest.. God morgen, Impala, store planer for dagen? Nei, ikke nå fra morgenen. Skal på helsestasjonen kl 13. Også må jeg vist gå og skifte en svær bæsjebleie nå
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4065 Skrevet 18. desember 2007 Ikke blitt noe mere syk, men hvis det går sånn som det pleier, så ligger jeg vel langtflat til helgen Får bare krysse fingrene for at det for en gangs skyld ikke skjer. Idag skal lille snupp få 3 månedersvaksinen. Tror hun har sluppet unna forkjølelse enda, selv om hun nyser og hoster litt innimellom, men det har hun nå gjort hele tiden, så det er sikkert ikke noe problem. Blir spennende å se om hun reagerer eller ikke på vaksinen da. Nei, nå må jeg nok gå og bytte den bleia. Den tror jeg er full, det hørtes sånn ut
Gjest Dallandra Skrevet 18. desember 2007 #4066 Skrevet 18. desember 2007 Lenge siden jeg har vært innom her gitt, så jeg tok meg den frihet å hoppe over en 3-4 sider. Du får holde deg frisk ja!! Jeg har nemlig veldig lyst til å treffe deg og lille til helga
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4067 Skrevet 18. desember 2007 Lenge siden jeg har vært innom her gitt, så jeg tok meg den frihet å hoppe over en 3-4 sider. Du får holde deg frisk ja!! Jeg har nemlig veldig lyst til å treffe deg og lille til helga Gjør alt jeg kan for å holde meg frisk
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4068 Skrevet 18. desember 2007 Fikk ikke bakt noe i går da, jeg var ikke helt i form i går kveld. Men jeg fikk julepyntet huset da :-D Syns jeg har endel julepynt jeg, men jeg kan jo ha myyyye mer. Får se om jeg får tak i noe på salg rett på nyåret.
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4073 Skrevet 18. desember 2007 Nå sovna vesla under babygymmen. Like greit at hun sovner av seg selv også innimellom
Daria Skrevet 18. desember 2007 #4074 Skrevet 18. desember 2007 Også må jeg vist gå og skifte en svær bæsjebleie nå Så heldig... Ikke blitt noe mere syk, men hvis det går sånn som det pleier, så ligger jeg vel langtflat til helgen Så kjedelig, håper du slipper å være syk i jula. Syns jeg har endel julepynt jeg, men jeg kan jo ha myyyye mer. Får se om jeg får tak i noe på salg rett på nyåret. En del steder har begynt med salg på juleoynt allerede
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4075 Skrevet 18. desember 2007 Så heldig... Den var ikke så ille faktisk. Så kjedelig, håper du slipper å være syk i jula. Det håper jeg også En del steder har begynt med salg på juleoynt allerede Ja, jeg har sett det, men har ingen planer om mer shopping nå før jul.
Brukernavn Skrevet 18. desember 2007 #4076 Skrevet 18. desember 2007 En strååålende dag ønskes deg og Impalille
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4077 Skrevet 18. desember 2007 En strååålende dag ønskes deg og Impalille Takk for det BN
Impala Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4078 Skrevet 18. desember 2007 Hun sov i bare 20 minutter nå, så dette blir nok en dag med lite søvn. Gidder ikke å trille tur idag heller, for da risikerer jag at hun sover i 15 min, så må jeg vekke henne fordi vi skal reise. Blir forhåpentligvis en tidlig kveld på henne da Også håper jeg virkelig ikke at hun blir veldig sutrere og sånn i kveld, for mannen ringte akkurat og sa at han skulle jobbe noen timer overtid fra kl 19 og utover...
Gjest Dallandra Skrevet 18. desember 2007 #4079 Skrevet 18. desember 2007 Når reiser dere på juleferie? Jada, jeg VET jeg sikkert har hørt det 1000 ganger før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå