Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er hun trøtt når du legger henne da? Siden det tar så lang tid mener jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I morra skal jeg ta med meg Prinsessa til byen og kjøpe resten av julegavene, og kjøpe juleklær og sko til henne også. HERREGUD SOM HUN VOKSER!! :sjokk:

Vokser gjør lille snupp også ja :ler:

Må begynne å bruke pysjer og bodyer i str. 68 alleredere (er endel i 62 som passer enda også ja) :overrasket:

Skrevet
Er hun trøtt når du legger henne da? Siden det tar så lang tid mener jeg..

Jeg tror da det, for hun gjepser og sutrer som hun pleier når hun er trøtt. Jeg legger henne bare på ett teppe på gulvet da, ikke i seng eller noe, for det vil hun ihvertfall ikke.

Skrevet

Og så...når det gjelder nettene....Har du mulighet til å pumpe deg i løpet av dagen, og så tar mannen et par netter med flaske. På den måten får dere slutt på at hun våkner og skal ha pupp bare for kosens skyld.

Dersom det ikke er problemet, er det en idè å gi henne MME som siste måltid på kvelden? Mener å huske at snuppa vår sov lenger før hun skulle ha mat igjen da...

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

:danse: :danse: :danse: :danse: :danse:

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Skrevet
Og så...når det gjelder nettene....Har du mulighet til å pumpe deg i løpet av dagen, og så tar mannen et par netter med flaske. På den måten får dere slutt på at hun våkner og skal ha pupp bare for kosens skyld.

Dersom det ikke er problemet, er det en idè å gi henne MME som siste måltid på kvelden? Mener å huske at snuppa vår sov lenger før hun skulle ha mat igjen da...

Får nok ikke pumpet meg noe særlig på dagen nei siden hun spiser såpass ofte da også. Egentlig så virker det ikke som det er bare kos på natt heller, for hun spiser lengre da enn på dagen. Så jeg mistenker at hun ikke får i seg nok på dagen selv om hun spiser ofte.

Får høre hva helsesøstra mener også på tirsdag.

Skrevet

Bakte Drømmene dine i går Annie. De ble litt mørke, men det er stekeovnen min sin feil. Også sprakk de litt når jeg klemte dem ned, men det syns jeg ikke gjorde noenting. De smakte uansett veldig godt :sikle:

Gjett om noe av det første jeg skal gjøre på nyåret er å kjøpe ny komfyr da!

Skrevet

Da sto de nok litt for lenge i ovnen Impala.

Skrevet

Kan jo hende du kan begynne å gi henne litt tillegg av MME hvis hun er misfornøyd, det måtte jeg gjøre med nurkeliten i begynnelsen, men det var bare litegrann som skulle til. Du får sikkert noen gode råd på helsestasjonen :)

Skrevet

Håper du har en fin dag, til tross for en litt vanskelig snupp :klem:

Skrevet

:hallo:

Unnskyld at jeg spør, ble litt nysgjerrig; hva er Annies drømmer???

Skrevet

Det er oppskriften på favorittjulekakene mine ;)

Kan legge ut oppskriften i Kuppmakerne.

Skrevet
Da sto de nok litt for lenge i ovnen Impala.

Nei, det var temperaturen som var for høy. Den er litt vrang noen ganger, og da kan jeg risikere brent mat :fnise:

Er en grunn til at jeg må ha ny skjønner du.

Kan jo hende du kan begynne å gi henne litt tillegg av MME hvis hun er misfornøyd, det måtte jeg gjøre med nurkeliten i begynnelsen, men det var bare litegrann som skulle til. Du får sikkert noen gode råd på helsestasjonen :)

Vi får se hvordan det går, gikk greit i natt :)

Håper du har en fin dag, til tross for en litt vanskelig snupp :klem:

Hun er ikke sååå vanskelig altså :ler:

Hun er verdens snilleste, og da når det er noe så blir hun per definisjon vanskelig :fnise:

:hallo:

Unnskyld at jeg spør, ble litt nysgjerrig; hva er Annies drømmer???

Hei, hei.

Ser du fikk svar av Annie :)

Skrevet

I natt sov hun til 02:45 :juhu:

Og jeg er overlykkelig over å ha fått flere timers sammenhengende søvn. Så da håper jeg det fortsetter, og at det bare har vært økedøgn.

Skulle egentlig inn hit i går kveld jeg, men da okkuperte mannen pc'n gitt. Er jo ikke så ofte han er på nett, så da syns jeg nesten at han måtte få det. De andre pc'ene står jo på rommet vårt der snuppa ligger, så da gikk det ikke an å bruke de.

Er kaldt her i dag, -9,5 grader. Tror ikke det blir noen tur og utesoving idag da gitt. Syns hun blir så fryktelig snørrete også når det er kaldt. Så da blir det spennende å se hvordan det skal gå å sove inne.

Skal hente skiboks i 14-tia idag. Vi har tenkt på det en stund, men det var først nå at behovet virkelig meldte seg. Kjøper den gjennom en bekjent, og sparer nesten 2000 kr på det :)

Skrevet

God morgen!

Så fint at det var bedre i natt. :) her er det minus 7 grader i dag. :overrasket:

Og Grattis med 200 sider! :roser::hoppe::danser::kaffekopp::sjokolade:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...