Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for det Skravla :)

Begynte å oppdatere meg litt i bloggene, men det tar for lang tid. Får ta det i morgen istedet :)

See ya :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser du pupper :overrasket:

Med god fantasi ser du en. Men det er en fin julekule da.

Skrevet

Så bra at kjøreturen gikk fint. Dere skal vel på tur i jula også dere, da er det greit å vite at det går greit.

:klem:

Skrevet

Så bra at lille snupp er snill i bilen. Det er gull verd!!! Spesiellt for dere som har litt strekning å kjøre når dere først skal noe..

Godt å ha deg tilbake :klemmer:

Skrevet

God morgen :)

Så fint at turen gikk bra uten alt for mye stopp for dere.

Skrevet
Med god fantasi ser du en. Men det er en fin julekule da.

Da er vi mange her inne som har dårlig fantasi :ler:

Så bra at kjøreturen gikk fint. Dere skal vel på tur i jula også dere, da er det greit å vite at det går greit.

:klem:

Ja, det ble jo egentlig en testtur for å se om det gikk greit, og det gjorde det jo heldigvis :)

Høres ut som en fin tur! :klemmer:

Det var det :)

Så bra at lille snupp er snill i bilen. Det er gull verd!!! Spesiellt for dere som har litt strekning å kjøre når dere først skal noe..

Godt å ha deg tilbake :klemmer:

Ja, det er ikke akkurat svippturer når vi skal besøke besteforeldrene hennes nei :fnise:

Så fint at turen gikk bra uten alt for mye stopp for dere.

God morgen! :)

:hallo:

Tjo ho :)

Skrevet

I natt var det mer normal mating igjen, så da var det sikkert det at det var ukjent sted som gjorde at hun ville ha mat oftere på natten :)

Skulle egentlig vært en tur inn til Oslo idag, men jeg dropper det sånn at lille snupp får sovet som hun pleier, for det har hun ikke fått gjort i helgen. Vil ikke forkludre soverutinene hennes for mye heller.

Nå ligger hun og har første dupen, og jeg tipper hun våkner om 10-15 min. Da skal jeg prøve å sysselsette henne litt slik at hun holder seg våken en stund til vi skal ut og trille tur :)

Skrevet

Hei på deg, vennen :)

Så bra det ble normalt igjen hjemme i natt :)

Håper dere får en flott dag hjemme.

Tusen takk for sms, det satte jeg utrolig stor pris på

:klemmer:

Skrevet
Hei på deg, vennen :)

Så bra det ble normalt igjen hjemme i natt :)

Håper dere får en flott dag hjemme.

Tusen takk for sms, det satte jeg utrolig stor pris på

Må jo høre hvordan du har det når det er en stund siden jeg har hørt noe :klemmer:

God morgen! :klemmer:

God dag :)

Skrevet

Nå har vi gått tur og jeg ble god og svett. Deilig :)

Har fått tatt en dusj, hengt opp en vask, satt på en ny maskin, lest avisen og spist lunsj :)

Nå skal jeg surre litt her inne. Tror ikke jeg rekker full oppdatering, for jeg bør være litt huslig også, må ta en kjapp helgevask siden vi ikke gjorde det før helgen.

Skrevet
Nå har vi gått tur og jeg ble god og svett. Deilig :)

Har fått tatt en dusj, hengt opp en vask, satt på en ny maskin, lest avisen og spist lunsj :)

Nå skal jeg surre litt her inne. Tror ikke jeg rekker full oppdatering, for jeg bør være litt huslig også, må ta en kjapp helgevask siden vi ikke gjorde det før helgen.

Så mye du har fått ut av dagen allerede :)

Skrevet
Så mye du har fått ut av dagen allerede :)

Ja, jeg syns da det :)

Himmel så effektiv du er!! :dåne:

Ja, men så rekker jeg ikke å oppdatere meg her inne heller da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...