Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3821 Skrevet 5. desember 2007 Rakk ikke full opdatering her inne nei, sånn er det når man ikke er innom en dag Hvordan skal det gå med meg som skal på tur i helgen Skal ned og hente en vask som er ferdig, også tror jeg at snuppa driver og våkner. Har vært litt lyd ett par ganger, men ikke sutring enda. Kan jo egentlig hente henne også, for nå har hun jo sovet i 3 timer.
Daria Skrevet 5. desember 2007 #3823 Skrevet 5. desember 2007 Underforstått: "Dette har du ikke fortalt oss noe om, og hvorfor ikke det? "
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3825 Skrevet 5. desember 2007 Skal du på tur i helgen?? Ja, vi skal til Sørlandet med julegaver. Jeg er ganske sikker på at jeg har nevnt det tidliger her inne, men det er vel for mye å følge med for dere Da proklamerer jeg herved at jeg skal bort fra fredag til søndag!!
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3827 Skrevet 5. desember 2007 Gikk ikke like glatt å legge henne i kveld heller nei. Hun begynte å skrike med en gang mannen min la henne ned i senga. Etter 10 min uten at hun viste tegn til å ville sove, gikk jeg opp og ga henne litt mer pupp. Hun gulpa selvfølgelig uteover pysjen etterpå, så den måtte vi ned og skifte. Men når jeg la henne da, så sutret hun bare litt før hun roet seg Tror det er at hun ikke får i seg nok mat ved første pupping, også vil hun ha mer. Får begynne å tilby begge puppene før vi legger henne.
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3828 Skrevet 5. desember 2007 Beskjeden er oppfattet! Det er bra
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3829 Skrevet 5. desember 2007 Fant avataren fra i fjor :juhu:
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3831 Skrevet 5. desember 2007 Takk :bukke: Fikk til animeringen også etter tråden som BN startet
Skravla Skrevet 5. desember 2007 #3832 Skrevet 5. desember 2007 Fin du er! Skal ikke du skifte da, Iss?
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3833 Skrevet 5. desember 2007 Skal ikke du skifte da, Iss? Kan ikke huske at hun har hatt noe annet enn dansedama jeg. Husker at den var hvit (eller var det gjennomsiktig) før Annie (?) fant den hun har nå.
Skravla Skrevet 5. desember 2007 #3834 Skrevet 5. desember 2007 Kan ikke huske at hun har hatt noe annet enn dansedama jeg. Husker at den var hvit (eller var det gjennomsiktig) før Annie (?) fant den hun har nå. Da får vi finne en rød dansedame til henne da.......
Annie Skrevet 5. desember 2007 #3835 Skrevet 5. desember 2007 Ja, vi skal til Sørlandet med julegaver. Jeg er ganske sikker på at jeg har nevnt det tidliger her inne, men det er vel for mye å følge med for dere Da proklamerer jeg herved at jeg skal bort fra fredag til søndag!! JAJAJA! IKKE ROP SÅ HØYT DA!!! Fant avataren fra i fjor :juhu: FINE KULA!! Blinket den i fjor? :klø: Kan ikke huske at hun har hatt noe annet enn dansedama jeg. Husker at den var hvit (eller var det gjennomsiktig) før Annie (?) fant den hun har nå. Jeg ja
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3836 Skrevet 5. desember 2007 Da får vi finne en rød dansedame til henne da....... Spørs om det finns da :klø: JAJAJA! IKKE ROP SÅ HØYT DA!!! Ville bare forsikre meg om at det ikke gikk dere hus forbi FINE KULA!! Blinket den i fjor? :klø: Nope Jeg ja Flink du
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3837 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Oppdatert (tror jeg da ) Ellers så er nettet litt rart for tida, det går så sinnsykt tregt innimellom. Bruker jo minutter på å laste en side og greier. Var da ikke sånn tidligere. Kan det ha noe å si at jeg har installert nytt virusprogram :klø: Endret 5. desember 2007 av Impala
iss Skrevet 5. desember 2007 #3838 Skrevet 5. desember 2007 Skal ikke du skifte da, Iss? Jeg har jo aldri hatt noe annet enn dansedama... Skulle hatt dansedame med rød lue! Vet man kan lage det på vanlige avatarer, men sikkert ikke animerte...
Impala Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3839 Skrevet 5. desember 2007 Og i morgen skal jeg på shopping igjen, så hvis jeg ikke rekker innom får dere ha god helg Hjelpes
Annie Skrevet 5. desember 2007 #3840 Skrevet 5. desember 2007 Himmel som du shopper!! :dåne: Om vi ikke ser deg, får du ha god tur og kjør forsiktig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå