Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hallo:

Håper det står bra til. Det er vel kaldt oppe hos deg i dag? :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:icon_smile:

Hei. Så koselig å lese om deg og barnet ditt. Er stadig vekk innom deg og leser litt. Har ikke klart å følge med fra starten, men prøver å følge med nå da.

Så koselig med nytt fjes. :velkommen: skal du være.

:hallo:

Håper det står bra til. Det er vel kaldt oppe hos deg i dag? :klemmer:

Det står bra til her ja. Var vel rundt 5 minus når jeg stod opp i går, og det kom ikke over null. Idag derimot er det +7 og regn :forvirret:

Skrevet

I går var ikke lille snupp like snill og grei som hun har vært. Mye sutring også ville hun ikke sove noe særlig på dagen. Var ute og gikk tur og ble godt og svett, og var akkurat på vei inn i dusjen når hun satte i gang. Tok nesten 3 timer før jeg fikk dusja gitt :forvirret:

Rakk bare såvidt å få i meg noe mat også.

Når vi skulle legge henne for kvelden var det bare hylskriking for hun var jo overtrøtt. Måtte gi henne pupp til slutt for at hun skulle roe seg.

Får se hvordan det går idag da. Nå våknet hun akkurat etter en liten dupp på 25 min. Skal gå tur etter på også, så da blir det spennende å se om hun vil sove mer enn 30 min i vogna idag.

Er skikkelig glatt ute, men nå har jeg fått kjøpt meg isbrodder, så det er ikke noe problem :)

Skrevet

Kanskje det er tennene som begynner å komme?

Skrevet
Kanskje det er tennene som begynner å komme?

Tror ikke det , men man kan jo aldri vite. Hun stappr jo hele hånda inn i munnen og sikler litt. Men er det ikke litt tidlig også da?

Skrevet
Tror ikke det , men man kan jo aldri vite. Hun stappr jo hele hånda inn i munnen og sikler litt. Men er det ikke litt tidlig også da?

Tror snuppa vår var 4mnd når de første kom, og mener at det ikke var spesielt tidlig, men det er stor sannsynlighet for at jeg både ikke husker i det hele tatt og at det lille jeg husker husker jeg feil, altså... :sjenert:

Skrevet

Tror jeg får prøve å sysselsette henne litt til hun skal ha mat igjen. Tror hun kunne spist en gang i timen nå jeg hvis hun ville :ler:

Men hvis hun blir sysselsatt så går det greit å vente til 1,5-2 timer mellom hver mating iallefall. Syns nå det også er ganske ofte, men hun er jo en stor jente og krever nok ganske mye.

Hun sov til kl 05 idag da, så det skal jeg ikke klage på hvis det fortsetter.

Skrevet
Tror snuppa vår var 4mnd når de første kom, og mener at det ikke var spesielt tidlig, men det er stor sannsynlighet for at jeg både ikke husker i det hele tatt og at det lille jeg husker husker jeg feil, altså... :sjenert:

Nei den husken din er vel ikke mye å skryte av :hoho:

Får se an hva det er, hun sutrer litt nå også, men vil sikkert ha pupp. Får prøve å leke litt først, for etter neste mating er det tur og soving i vogna. Og det er jo greit at det går litt tid fra siste dupp til neste.

Håper å få tid til å oppdatere meg her inne i løpet av dagen ihvertfall :)

Skrevet

Ikke spesiellt tror jeg. Noen er jo født med tenner..

Kan jo hende hun har økedøgn også.

Skrevet
Nei den husken din er vel ikke mye å skryte av :hoho:

:sjenert:

Skrevet
:klemmer:

:klemmer:

Ikke spesiellt tror jeg. Noen er jo født med tenner..

Kan jo hende hun har økedøgn også.

Men spiser de ikke ofte på natta også da, bare om dagen??

:sjenert:

Følte du deg truffet :ler:

Skrevet
Følte du deg truffet :ler:

Når man er så glemsom som meg, så er det liksom ingen vits i å prøve å late som om jeg er en hukommelsesdronning heller på en måte... :fnise:

Skrevet
Men spiser de ikke ofte på natta også da, bare om dagen??

Aner ikke. Det var ingen som fortalte meg om at det var noe som het økedøgn nå Prinsessa var liten...

Skrevet
Når man er så glemsom som meg, så er det liksom ingen vits i å prøve å late som om jeg er en hukommelsesdronning heller på en måte... :fnise:

:fnise:

Aner ikke. Det var ingen som fortalte meg om at det var noe som het økedøgn nå Prinsessa var liten...

Jeg viste heller ikke hva det var før etter at jeg hadde født :ler:

Skrevet

Da har vi gått tur, og jeg har fått dusjet og spist :)

Hun har sovet i snart 1,5 time, så idag virker deg som om det er som det pleier å være. Og godt er det, for overtrøtt og skrikete unge som er vanskelig å roe er ikke noe gøy.

Skrevet
Da har vi gått tur, og jeg har fått dusjet og spist :)

Hun har sovet i snart 1,5 time, så idag virker deg som om det er som det pleier å være. Og godt er det, for overtrøtt og skrikete unge som er vanskelig å roe er ikke noe gøy.

Høres deilig ut med trilletur, selv om det er ufyselig og mørkt ute i dag.

Får håper hun er liek grei når kvelden kommer også :)

Skrevet
Høres deilig ut med trilletur, selv om det er ufyselig og mørkt ute i dag.

Får håper hun er liek grei når kvelden kommer også :)

Ikke minst greit med tur for mammaen som skal ta av noen kilo :fnise:

Tror nok hun er grei til kvelden når hun har sovet så godt idag ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...