Impala Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3781 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har ingenting her, men om halvannen time er jeg ferdig, og da skal jeg i butikken... *leter etter viljestyrke* Butikken etter arbeidstid er skummel hvis man skal unngå å handle godteri ja. Håper virklig ikke at sjokoladesuget blir enda større når man ammer altså, for det er stort nok her som det er... Syns desverre at det har blitt større jeg ja... Nei...jeg vet det Godt at du er klar over det selv da I dag er det ikke den rette dagen å lese om sjokolade på. Skal jeg sende sms til mannen om at han må kjøpe sjokolade tr? Ja, det var jo fredag og helg. Lov med sjokolade da Har vært i sverige på godteland.!!! Tenkte vi skulle det i går vi, men så gadd vi ikke. Og bra var det for det var jo det drittværet i går jo. Sorry, men det gjør faktisk det...... Føler meg nå så inspirert at jeg skal gå ned og legge sammen litt tøy! Så bra at jeg også kan være til inspirasjon
Impala Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3782 Skrevet 2. desember 2007 Ikke den løsvektsgreia nei. Helt enig! Men Kina og Marabou og sånn er jo snacsens Helt enig i at løsvektsjokkisen ikke er noe god ja Dette er ikke stedet for meg Ja de er gode!
Impala Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3783 Skrevet 2. desember 2007 Rakk vist ikke innom her i går jeg Var en tur inni Oslo på Nøstebarn og byttet en pysj jeg fikk i gave til en mindre størrelse slik at lille snupp kan bruke den i vinter og ikke til sommeren Etterpå var vi på besøk hos min manns søster, og når vi så kom hjem så var jo over halve dagen gått. Idag har jeg hengt opp julegardiner på stua og kjøkkenet, og adventsstjerna i det ene vinduet. Har også satt lysene i adventsstaken, men venter litt med å tenne det første Var så koselig å få se julepynten igjen, hadde jo glemt at jeg kjøpte endel på salg i fjor også. Tipper jeg kommer til å pynte til jul etter neste helg, hvis ikke jeg plutselig får ånden over meg til uka da.
Gjest Begonia Skrevet 2. desember 2007 #3784 Skrevet 2. desember 2007 Dette er ikke stedet for meg Tror vi får finne oss et sted med litt mindre sjokoladeprat du og jeg Skravla
Impala Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3785 Skrevet 2. desember 2007 Tror vi får finne oss et sted med litt mindre sjokoladeprat du og jeg Skravla Sjokkispraten er herved avsluttet for denne gang
Gjest Begonia Skrevet 2. desember 2007 #3786 Skrevet 2. desember 2007 Sjokkispraten er herved avsluttet for denne gang Takk! Setter fram litt salat som mellom-måltid...
Gjest Dallandra Skrevet 2. desember 2007 #3787 Skrevet 2. desember 2007 Kjære vene Impala, det er jo ikke lenge til jul og til dere kommer hit. :dåne: Jøje meg som tiden flyr...
Impala Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3788 Skrevet 2. desember 2007 Takk! Setter fram litt salat som mellom-måltid... Takker for det, og setter frem litt mango Kjære vene Impala, det er jo ikke lenge til jul og til dere kommer hit. :dåne: Jøje meg som tiden flyr... Ja gjett om den gjør
Skravla Skrevet 2. desember 2007 #3789 Skrevet 2. desember 2007 Nøstebarn? Det er rett ved der jeg bor det. Jeg bodde i den samme blokken inntil for noen år siden.
Skravla Skrevet 2. desember 2007 #3790 Skrevet 2. desember 2007 *drikker pepperkake-te* Den heter Bengal spice fra Celestial seasonings. I tillegg har jeg spist 2 stk klementiner, så nå lukter det skikkelig jul her.
kamela Skrevet 3. desember 2007 #3791 Skrevet 3. desember 2007 Det går ann å ikke ha noe i godteskapet... Nei det gjør ikke det! Nei, det går jo ikke an å ikke ha godteri i huset Nei, om det ikke er i godteskapet, er det et annet sted! Tror det ble ca 1000 kalorier jeg trøkte i meg ved hjelp av sjokolade i går kveld Idag lo snuppa godt når hun lå på magen og jeg lagde rare lyder. Fy fader så herlig det er :rødme: Her har det kommet snø i natt da, så nå er det hvitt ute igjen. Men jeg tror ikke den blir liggende så lenge, for den var veldig blaut. Men koselig hvis den ligger til over helga da, siden det er første søndag i advent på søndag Var ute og handlet mat for helgen og neste uke isted, og da stakk jeg like godt innom helsestasjonen og veide snuppa. Skal ikke på 3 måneders kontrollen før 18. des, og da er hun jo nesten 4 måneder, så jeg ville ha en 3 måneders vekt også. Nå veier hun jammen meg 6900 gram Er ei god og rund lita tulle vi har ja Tok en kjapp måling av lengden også, og den viste ca 61 cm. Så effektiv du er da - ukehandler! Idag tok jeg en tyggis istedet for sjokolade, og det funket fint Så nå har jeg ikke lyst på sjokolade, akkurat nå iallefall *noterer tyggis på handlelista* *drikker pepperkake-te* Den heter Bengal spice fra Celestial seasonings. I tillegg har jeg spist 2 stk klementiner, så nå lukter det skikkelig jul her. Ute på en nattlig vandring, og måtte stikke innom hos deg også. Har hatt alt for lite tid her inne etter at vi hadde treff :gråte:
Brukernavn Skrevet 3. desember 2007 #3792 Skrevet 3. desember 2007 Har hatt alt for lite tid her inne etter at vi hadde treff :gråte: Ja :gråte:
Eeyore Skrevet 3. desember 2007 #3793 Skrevet 3. desember 2007 Pynte til jul allerede? Her er det kun adventsstaker og julekalender som er oppe. Pynting skjer på lille julaften, da er det så koselig å stå opp på julaften
Impala Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3794 Skrevet 3. desember 2007 Nøstebarn? Det er rett ved der jeg bor det. Jeg bodde i den samme blokken inntil for noen år siden. Fint å bo der da *drikker pepperkake-te* Den heter Bengal spice fra Celestial seasonings. I tillegg har jeg spist 2 stk klementiner, så nå lukter det skikkelig jul her. Så koselig Nei det gjør ikke det! Helt enig Nei, om det ikke er i godteskapet, er det et annet sted! Ja i magen Så effektiv du er da - ukehandler! Det kan virkelig anbefales! *noterer tyggis på handlelista* Det må jeg kjøpe mer av også. Ute på en nattlig vandring, og måtte stikke innom hos deg også. Har hatt alt for lite tid her inne etter at vi hadde treff :gråte: Sånn er det bare noen ganger Ja :gråte: Pynte til jul allerede? Her er det kun adventsstaker og julekalender som er oppe. Pynting skjer på lille julaften, da er det så koselig å stå opp på julaften Jeg pynter tidlig til jul fordi vi ikke er hjemme i julen. Skulle vi vært hjemme så hadde heller ikke jeg pyntet før lille julaften
Impala Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3795 Skrevet 3. desember 2007 I natt sov hun hele natten (lenge siden sist nå) Hun drev og våknet litt i 07-tia, men puttet tommelen i munnen og sovnet igjen. 07:30 vekte jeg henne (hun var vel egentlig våken) for jeg hadde sånn brystspreng Måtte dette gjenta seg flere netter nå fremover I kveld skal jeg på shopping etter at hun har lagt seg. Blir mye mer effektivt det enn å ha henne med. Må få handlet de julegavene vi skal ha med sørover til helgen, og jeg har i tillegg en laaaang liste med andre ting. Får se hvor mye jeg rekker på ett par timer.
Impala Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #3796 Skrevet 3. desember 2007 Oppdatert i bloggene! Så nå skal jeg lage meg litt mat og gå løs på dagbøkene
malle Skrevet 4. desember 2007 #3800 Skrevet 4. desember 2007 :icon_smile: Hei. Så koselig å lese om deg og barnet ditt. Er stadig vekk innom deg og leser litt. Har ikke klart å følge med fra starten, men prøver å følge med nå da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå