Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men bare vent...kommer nok....

Ikke sikkert det, for suget pleier å være størst rett etter at jeg har spist lunsj.

Skrevet
Mmm... sjokolade... :sikle:

Har en krokanrull liggende ved siden av meg, men den skal jeg gå og legge inn i skapet igjen :-D

Skrevet
Ikke sikkert det, for suget pleier å være størst rett etter at jeg har spist lunsj.

Jeg er sånn at hvis jeg først blir sjessen på sjokolade er det KUN sjokolade som får det til å gå bort....spiser jeg ikke sjokolade der og da, men klarer og holde meg til påfølgende dag, så er jeg fortsatt sjessen påfølgende dag....håpløst... *rister på hodet*

Skrevet
Jeg er sånn at hvis jeg først blir sjessen på sjokolade er det KUN sjokolade som får det til å gå bort....spiser jeg ikke sjokolade der og da, men klarer og holde meg til påfølgende dag, så er jeg fortsatt sjessen påfølgende dag....håpløst... *rister på hodet*

Du er ikke helt god altså :hoho:

Skrevet

Nå har jeg akkurat fyrt opp i ovnen igjen, for det begynte å bli litt kaldt her :fryser:

Skal begynne å legge sammen litt klær, også skal jeg begynne å gjøre helgereint. Er vel ikke så fryktelig lenge til mannen er hjemme heller :)

Skrevet
Har en krokanrull liggende ved siden av meg, men den skal jeg gå og legge inn i skapet igjen :-D

Jeg har ingenting her, men om halvannen time er jeg ferdig, og da skal jeg i butikken... *leter etter viljestyrke*

Skrevet

Håper virklig ikke at sjokoladesuget blir enda større når man ammer altså, for det er stort nok her som det er... :sjenert:

Skrevet

I dag er det ikke den rette dagen å lese om sjokolade på.

Skal jeg sende sms til mannen om at han må kjøpe sjokolade tr? :sjenert:

Skrevet
I dag er det ikke den rette dagen å lese om sjokolade på.

Skal jeg sende sms til mannen om at han må kjøpe sjokolade tr? :sjenert:

Har vært i sverige på godteland.!!!

:sjarmor:

Skrevet
Håper virklig ikke at sjokoladesuget blir enda større når man ammer altså, for det er stort nok her som det er... :sjenert:

Sorry, men det gjør faktisk det......

Føler meg nå så inspirert at jeg skal gå ned og legge sammen litt tøy!

Skrevet
Har vært i sverige på godteland.!!!

:sjarmor:

Syns ikke sjokoladen i Sværje er no god vi..

Skrevet

Ikke den løsvektsgreia nei. Helt enig! Men Kina og Marabou og sånn er jo snacsens :sikle:

Skrevet
*holder munn*

Det er sikkert bare fordi den er full av sjokolade og godis.

:ler:

Skrevet
Ikke den løsvektsgreia nei. Helt enig! Men Kina og Marabou og sånn er jo snacsens :sikle:

Ja de er gode! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...