Impala Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3741 Skrevet 29. november 2007 Huff, jeg spiser alt for mye søtsaker for tida altså Etter at jeg har spist lunsj, så er jeg skikkelig sugen på noe, og da er veien til godteskapet kort gitt. Har blitt lite langturer med vogna også i det siste, og nå går det ikke for det er jo speilholke her ute Tror det ligger sånn ubevist i bakhodet at jeg skal jo begynne å trene igjen etter jul, og frem til det så er det ikke så farlig hva jeg har i meg
Liljen Skrevet 29. november 2007 #3742 Skrevet 29. november 2007 Du har lov å kose deg nå som det snart er jul Er helt sikker på at du ikke spiser så mye søtsaker. Ikke lett å gå tur når det er is nei, strør de ikke hos dere? Håper du får en flott dag, vennen. store
Impala Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3743 Skrevet 29. november 2007 Men man bør jo ikke kose seg nesten hver dag Prøver å holde meg til å spise godt bare i helgen, men siden jeg går hjemme er det ikke så lett. Får skjerpe meg!! Joda de strør, men det hjelper ikke så mye når det er bare is på veien.
Annie Skrevet 29. november 2007 #3744 Skrevet 29. november 2007 Det går ann å ikke ha noe i godteskapet...
kort innpå Skrevet 29. november 2007 #3745 Skrevet 29. november 2007 Det går ann å ikke ha noe i godteskapet... GÅR DET ANN ??? :klø:
Impala Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3746 Skrevet 29. november 2007 Det går ann å ikke ha noe i godteskapet... GÅR DET ANN ??? :klø: Nei, det går jo ikke an å ikke ha godteri i huset
Impala Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3747 Skrevet 29. november 2007 Nå skal jeg få hengt opp klærne som ligger i maskina (gidder ikke henge opp maskina idag BN ). Også kanskje få lest noen blader som ligger og slenger. Får jo ikke tid til å lese dem når jeg er her inne
Daria Skrevet 29. november 2007 #3748 Skrevet 29. november 2007 Det går ann å ikke ha noe i godteskapet... Det funker fint hos meg
Impala Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3749 Skrevet 29. november 2007 Det funker fint hos meg Så flink du er da
Skravla Skrevet 29. november 2007 #3750 Skrevet 29. november 2007 Må vist gå og se hva snuppa vil. Hun sutrer enda hun nettop har fått mat, og ikke er det lenge siden hun sov heller Hun har jo allerede hatt sitt første KG-treff, så hun er vel i ferd med å blir sosialisert skravlehøne..... Det går ann å ikke ha noe i godteskapet...
Pi@ Skrevet 29. november 2007 #3751 Skrevet 29. november 2007 Spiser store mengder sjokolade jeg også . Alle irl venninnene mine som har ammet har også gjort det samme. Kanskje vi rett og slett bare har et behov
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #3752 Skrevet 30. november 2007 Tror det ble ca 1000 kalorier jeg trøkte i meg ved hjelp av sjokolade i går kveld
Daria Skrevet 30. november 2007 #3753 Skrevet 30. november 2007 Så flink du er da Det er jo bare fordi når det kommer i hus, varer det ikke lenge nok til at det kommer inn i skapet...
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #3754 Skrevet 30. november 2007 Det er jo bare fordi når det kommer i hus, varer det ikke lenge nok til at det kommer inn i skapet... Da er du mer slik jeg er
Impala Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3755 Skrevet 30. november 2007 Hun har jo allerede hatt sitt første KG-treff, så hun er vel i ferd med å blir sosialisert skravlehøne..... Hun er faktisk ganske god på å skravle allerede, men det er jo ingen som forstår noe av det da Spiser store mengder sjokolade jeg også . Alle irl venninnene mine som har ammet har også gjort det samme. Kanskje vi rett og slett bare har et behov Så bra at jeg ikke er den eneste da! Tror det ble ca 1000 kalorier jeg trøkte i meg ved hjelp av sjokolade i går kveld Ja, det blir fort noen kalorier for mye ja... Det er jo bare fordi når det kommer i hus, varer det ikke lenge nok til at det kommer inn i skapet... Sånn å forstå ja
Impala Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3756 Skrevet 30. november 2007 Idag lo snuppa godt når hun lå på magen og jeg lagde rare lyder. Fy fader så herlig det er :rødme: Her har det kommet snø i natt da, så nå er det hvitt ute igjen. Men jeg tror ikke den blir liggende så lenge, for den var veldig blaut. Men koselig hvis den ligger til over helga da, siden det er første søndag i advent på søndag Var ute og handlet mat for helgen og neste uke isted, og da stakk jeg like godt innom helsestasjonen og veide snuppa. Skal ikke på 3 måneders kontrollen før 18. des, og da er hun jo nesten 4 måneder, så jeg ville ha en 3 måneders vekt også. Nå veier hun jammen meg 6900 gram Er ei god og rund lita tulle vi har ja Tok en kjapp måling av lengden også, og den viste ca 61 cm.
Gjest Begonia Skrevet 30. november 2007 #3757 Skrevet 30. november 2007 Nå veier hun jammen meg 6900 gram Er ei god og rund lita tulle vi har ja Tok en kjapp måling av lengden også, og den viste ca 61 cm. Lille nevøen min veide det samme som tulla di, da han var seks måneder. Nå er han åtte måneder, og har såvidt begynt å bruke klær i str 68. Er en grunn til at jeg kaller ham lille nevø...
Impala Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3758 Skrevet 30. november 2007 Lille nevøen min veide det samme som tulla di, da han var seks måneder. Nå er han åtte måneder, og har såvidt begynt å bruke klær i str 68. Er en grunn til at jeg kaller ham lille nevø... Såpass ja. Det er jo litt forskjell da Tror nok vi begynner å bruke str. 68 før jul jeg
Impala Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3759 Skrevet 30. november 2007 Idag tok jeg en tyggis istedet for sjokolade, og det funket fint Så nå har jeg ikke lyst på sjokolade, akkurat nå iallefall
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 #3760 Skrevet 30. november 2007 Idag tok jeg en tyggis istedet for sjokolade, og det funket fint Så nå har jeg ikke lyst på sjokolade, akkurat nå iallefall Men bare vent...kommer nok....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå