Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du blir nok det en gang du også :klemmer:

Neppe, men bare jeg kunne fått full jobb her jeg er nå så skulle jeg vært mer enn fornøyd, jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neppe, men bare jeg kunne fått full jobb her jeg er nå så skulle jeg vært mer enn fornøyd, jeg..

Får håpe det ordner seg da :klemmer:

Skrevet
De finner deg om de vil...

Var det til meg?

For du skrev jo det samme på forrige side :fnise:

Skrevet

Fy fader så trist det er ute nå.

Tåka ligger tjukk borti her, og det regner som bare det :forvirret:

Har akkurat fyrt opp i ovnen igjen for det begynte å bli litt kaldt her.

Håper ikke at regnet gjør veien her ute enda glattere da, for her har det vært litt action de siste dagene med biler og lastebiler som ikke kommer opp bakken...

Og jammen har vi hatt dem inni hagen også (når de skulle snu) :sur:

Skrevet
Var det til meg?

For du skrev jo det samme på forrige side :fnise:

Det har skjedd flere ganger nå. Når jeg svarer får jeg opp en feilmelding, og når jeg trykker oppdater, så postes innlegget på nytt. :sur:

Skrevet
Det har skjedd flere ganger nå. Når jeg svarer får jeg opp en feilmelding, og når jeg trykker oppdater, så postes innlegget på nytt. :sur:

Nå kom det iallefall på nytt en god stund etter det første da. Så da beviser det kanskje at du ikke poster to like innlegg etter hverandre for å få flest mulig innlegg :fnise:

Skrevet

Ser faktisk ut som tåka letter litt, men det regner godt.

Skal rydde ut av oppvaskmaskinen og legge sammen noe klær for snuppa våkner. Har sovet i over 2,5 time hun nå :)

Skrevet

Det var fordi jeg postet, og gikk for å hjelpe mannen med stekeovnen. Da jeg kom tilbake så jeg feilmeldingen.

Skrevet

Gratulerer med 3 måneder! :roser:

:klemmer:

Når Annie skrev to ganger at de finner deg om de vil.. Da hørte jeg nesten haisommer-musikken inne i hodet og tenkte på Dolly's.. :fnise:

Skrevet

Når Annie skrev to ganger at de finner deg om de vil.. Da hørte jeg nesten haisommer-musikken inne i hodet og tenkte på Dolly's.. :fnise:

Jeg også tenkte på Dollys da :fnise:

Skrevet

:hoho::legrine::skratte:

Skrevet

:fnise:

Skrevet

I går fikk jeg bestilt takkekort, julekort og kalendere. Bestilte gjennom Foto Knudsen jeg. Det var sikkert ikke det billigste alternativet, men de hadde produkter som jeg likte. Også syns jeg det var greiest å bestille alt fra samme sted.

Må vist gå og se hva snuppa vil. Hun sutrer enda hun nettop har fått mat, og ikke er det lenge siden hun sov heller :forvirret:

Skrevet

Selskapssyk heter det. De begynner tidlig... :ler:

Skrevet
Selskapssyk heter det. De begynner tidlig... :ler:

Ja, jeg vet ikke helt hva det var jeg. Nå sitter hun på fanget mitt og er nok ganske trøtt, så skal gå og skifte på henne og prøve å legge henne ut i vogna.

Skrevet

Nå ligger hun ute i vogna og sover :)

Var kjempetrøtt stakkar. Ikke så rart kanskje når hun våkna kl 06:20 :ler:

Skrevet

Hei hei :)

Ja, da er det ikke rart hun var trett nei.. :)

Gratulerer med 3 måneder :juhu: Ikke lenge før hun begynner å åle seg forsiktig frem og tilbake på gulvet nå :)

Håper du får en flott dag

store :klemmer:

Skrevet

Hei på deg :)

Lenge siden vi har vært på KG samtidig :-D

Ja, det er vel en stund til hun begynner å åle seg er det ikke det da?

Men det skjer nok masse nå fremover vil jeg tro. Hun er bare superherlig :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...