Impala Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3682 Skrevet 26. november 2007 At arret blir finere har aldri jeg hørt! Det har aldri jeg hørt før heller, men så var jo dette andre gangen jeg sydde i hele mitt liv da. Første gangen var jo keisersnittet. Så koselig å se deg da
Impala Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3683 Skrevet 26. november 2007 Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at selv om jeg ikke dusjer så vasker jeg meg altså. I tilfelle noen lurte Skal se om jeg ikke får tak i vanntett plaster på apoteket i morgen. Hadde tenkt meg en tur på shopping, må se å få unna litt fler julegaver.
Annie Skrevet 26. november 2007 #3684 Skrevet 26. november 2007 Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at selv om jeg ikke dusjer så vasker jeg meg altså. I tilfelle noen lurte Ble du redd for at vi trodde du ikke dusja?
Impala Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3685 Skrevet 26. november 2007 Ble du redd for at vi trodde du ikke dusja? Nei da. Men jeg var redd for at dere kunne tro at siden jeg skulle gå 3 dager uten dusj, at jeg heller ikke vasket meg
Liljen Skrevet 27. november 2007 #3692 Skrevet 27. november 2007 Hei hei vennen Det finnes vannfaste plaster på apoteket, det hadde jeg kjøpt hadde jeg vært deg. Funker helt greit Julegaveshopping... Skulle egentli begynt for lenge siden.. Håper du får en flott dag. store
Impala Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3693 Skrevet 28. november 2007 Ikke le av meg Heisann Takk for sist, det var koselig å treffe deg IMPIS!!!!! Annie!!!! Hei hei vennen Det finnes vannfaste plaster på apoteket, det hadde jeg kjøpt hadde jeg vært deg. Funker helt greit Julegaveshopping... Skulle egentli begynt for lenge siden.. Håper du får en flott dag. store Fikk kjøpt sånn plaster i går ja, så nå er jeg nydusja
Impala Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3694 Skrevet 28. november 2007 Fikk handlet to julegaver i går, og endel andre ting. Jeg har jo ei liste lengre enn lang når jeg først skal på shopping, også rekker jeg bare halvparten. Enten fordi snuppa er utålmodig eller at det ikke er så greit å komme seg inn i enkelte butikker med barnevogn. Skal ta en kveld i neste uke etter at hun har lagt seg tenker jeg. I går sov hun 3 dupper hver på 25 min på hele dagen, så hun var i seng kl 18:10. Var ganske trøtt da ja
Impala Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3695 Skrevet 28. november 2007 Glemte å :juhu: for at hun er 3 måneder idag
Annie Skrevet 28. november 2007 #3696 Skrevet 28. november 2007 :juhu: for 3 måneder. Selvom jeg tror du har regnet litt feil....
Impala Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3697 Skrevet 28. november 2007 :juhu: for 3 måneder. Selvom jeg tror du har regnet litt feil.... Det tror egentlig jeg også at jeg har gjort
Impala Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3698 Skrevet 28. november 2007 Satt å så gjennom alle bildene vi har tatt av vesla i går, for jeg skal lage kalendre til besteforeldre og oldeforeldre. Og jammen har hun forandret seg mye på denne korte tida :-D
smile Skrevet 28. november 2007 #3699 Skrevet 28. november 2007 for 3 mnd. Tiden flyr!!! Rart hvor fort de forandrer seg. Skjedde mest de første 2 månedene synes jeg. Nå er hun bare en større og kraftigere utgave av da.... Men du... jeg kommer fortsatt ikke inn på spacet ditt jeg. Sikker på at du ha godkjent alle?? Er jo litt nysgjerrig.....
Impala Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3700 Skrevet 28. november 2007 for 3 mnd. Tiden flyr!!! Rart hvor fort de forandrer seg. Skjedde mest de første 2 månedene synes jeg. Nå er hun bare en større og kraftigere utgave av da.... Men du... jeg kommer fortsatt ikke inn på spacet ditt jeg. Sikker på at du ha godkjent alle?? Er jo litt nysgjerrig..... Skal ha godkjent alle til spacet ja. Når du venstreklikker på navnet mitt så skal du få opp kontaktkortet, og der er det jo link. Logget meg på msn nå, men blir opptatt med snuppa. Hvis det ikke funker så kan jeg sende pm med adressen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå