kort innpå Skrevet 21. november 2007 #3641 Skrevet 21. november 2007 Æh... Jeg kjører deg om det skulle sette i gang. Er rette veien allikevel Kanskje jeg kan kjøre, brukte fire og ett halvt minutt sist til sykehuset. Rakk det akuratt mellom riene.
Annie Skrevet 21. november 2007 #3642 Skrevet 21. november 2007 Det er litt lengre til det sykehuset hun skal på!
iss Skrevet 21. november 2007 #3643 Skrevet 21. november 2007 Her har dere jammen skravla KI: Mellom riene?? Kan ikke huske jeg hadde en eneste pause i riene i bilen jeg
Annie Skrevet 21. november 2007 #3644 Skrevet 21. november 2007 Bilturen er ille! Har aldri kunnet så mange stygge ord, hverken før eller siden. I tillegg finner man ut hvor dårlige norske veier virkelig er!
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 #3645 Skrevet 22. november 2007 Ja, det var kjempekoselig Også gjorde det jo at jeg kom meg på topp 20 lista igjen, det var lenge siden sist gitt. Takk for det. Og jeg havnet visst på toppen :dåne: For noen gærne damer!!! Nå gleder jeg meg i hvertfall til fredag!! GÆRNE??? Vi er NORMALE....huff nei...så kjedelig DET hadde vært Neeeei, orker ikke, gidder ikke.. tralla llaaaalalaaa... Osv.. Har bestilt fødsel den 25. eller 26. jeg vet du.. Åååå, er det sånn man gjør det nå...den gangen jeg var gravid var ikke den muligheten til å bestille dag kommet ennå Joa, har det! Må bare ringe Daria og få noen hva-lese-på-føden-med-rier tips.. Fordi Daria har bare SÅ mye erfaring med lesing mens hun har rier Bilturen er ille! Har aldri kunnet så mange stygge ord, hverken før eller siden. I tillegg finner man ut hvor dårlige norske veier virkelig er! *tenker at jeg er glad for at jeg ble innlagt dagen før fødsel og slapp en sånn biltur*
Daria Skrevet 22. november 2007 #3646 Skrevet 22. november 2007 Joa, har det! Må bare ringe Daria og få noen hva-lese-på-føden-med-rier tips.. Jo altså, til den konkrete situasjonen vil jeg spesielt anbefale... Fordi Daria har bare SÅ mye erfaring med lesing mens hun har rier Javisst
Skravla Skrevet 22. november 2007 #3648 Skrevet 22. november 2007 Å, jeg er så misunnelig på alle dere det har snødd hos Snø.... :kjefte: :kjefte: Jeg vil ikke ha den jæv.... snøen som kom her. Du kan få den. Skal det snø, kan det like gjerne komme skikkelig! MINST 30 cm! Ja på lille juleaften.
Liljen Skrevet 24. november 2007 #3650 Skrevet 24. november 2007 Jeg vil og ha snø :juhu: Her er det bare regn, regn, og atter regn. Tempraturen holder som regel god norsk gjennomsnittstempratur på 9 grader Håper dere får en flott helg, Impala Ikke lenge til desember og til vi kommer bort å hilser på impalille. :) Tenker det blir sånn ca midt i desember. store
Impala Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3651 Skrevet 25. november 2007 Gleder meg!!!! Det var jo kjempegøy :juhu: Jammen jeg vil også ses på fredag!!!!!!!!! :gråte: Hvis dere skal være sånn så kan jeg litt... ---kødda--- Hvis jeg havner på sykehuset i løpet av dagene, så kan jo dere komme dit i stedet for å møtes der dere egentlig skal! Det blir jo ikke lange turen uansett det da! Ha en fin pc-fri-dag i morgen! Ble vist mer enn en pc-fri dag gitt Og jeg havnet visst på toppen :dåne: Jeg gir meg over GÆRNE??? Vi er NORMALE....huff nei...så kjedelig DET hadde vært Gærne er vi ihvertfall ikke
Impala Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3652 Skrevet 25. november 2007 Snø.... :kjefte: :kjefte: Jeg vil ikke ha den jæv.... snøen som kom her. Du kan få den. Ja på lille juleaften. Ja, send snøen hit du. Ser du har fått ny signatur ja Jeg vil og ha snø :juhu: Her er det bare regn, regn, og atter regn. Tempraturen holder som regel god norsk gjennomsnittstempratur på 9 grader Håper dere får en flott helg, Impala Ikke lenge til desember og til vi kommer bort å hilser på impalille. :) Tenker det blir sånn ca midt i desember. store Vi har hatt en fin helg så langt iallefall Vi skal sannsynligvis sørover helgen 7-9. des. da, men ellers er vi hjemme
Impala Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3653 Skrevet 25. november 2007 Herregud, det er jo mange dager siden jeg har vært her inne Hotellovernattingen gikk som en drøm, og lille snupp sov i vognbagen som det skulle vært senga hennes her hjemme Måtte vekke henne litt før kl 08 da, for da var det ikke lenge før vi fikk frokosten opp på rommet. Det var deilig det!! På fredag kveld traff jeg 9 andre KG'ere. Det var kjempegøy, og jeg håper ikke det blir lenge til neste gang :-D
Annie Skrevet 25. november 2007 #3654 Skrevet 25. november 2007 Ser du har fått ny signatur ja Måtte jo det På fredag kveld traff jeg 9 andre KG'ere. Det var kjempegøy, og jeg håper ikke det blir lenge til neste gang :-D Det var kjempeherlig å treffe deg! Men det visste jeg jo i grunn
Impala Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3655 Skrevet 25. november 2007 Måtte jo det Greit å ha en påminnelse hvis vi skulle glemme det. Særlig at det skjer Det var kjempeherlig å treffe deg! Men det visste jeg jo i grunn Takk det samme
Annie Skrevet 25. november 2007 #3656 Skrevet 25. november 2007 Tror IKKE vi glemmer det med det første nei..
Brukernavn Skrevet 26. november 2007 #3657 Skrevet 26. november 2007 Ser du har fått ny signatur ja Nå så jeg det også Det var kjempekoselig å treffe deg, Impala. Neste gang vil vi treffe Impalille også
Impala Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3659 Skrevet 26. november 2007 Nå så jeg det også Det var kjempekoselig å treffe deg, Impala. Neste gang vil vi treffe Impalille også Takk det samme Får prøve å få til det også engang ja
Impala Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3660 Skrevet 26. november 2007 Mobilen hadde ringt mens jeg var ute, og det var ukjent nummer (trenger ikke si mer for de som vet hva det er snakk om ). Men det er vist fra ett rekrutteringsselskap, det er ihvertfall det han sier han som ringer på personsvareren min. Dette selskapet finnes, men han står ikke på listen over ansatte, så jeg vet da søren om jeg tør å ringe tilbake. Liker det ikke når jeg ikke vet hva det er for noe Nå skal jeg prøve å rekke over alle dagbøker og blogger, for det rakk jeg ikke i går...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå