Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Æh... Jeg kjører deg om det skulle sette i gang. Er rette veien allikevel :fnise:

Kanskje jeg kan kjøre, brukte fire og ett halvt minutt sist til sykehuset. Rakk det akuratt mellom riene. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt lengre til det sykehuset hun skal på! :hoho:

Skrevet

Her har dere jammen skravla :fnise:

KI: Mellom riene?? Kan ikke huske jeg hadde en eneste pause i riene i bilen jeg :ler:

Skrevet

Bilturen er ille! Har aldri kunnet så mange stygge ord, hverken før eller siden. I tillegg finner man ut hvor dårlige norske veier virkelig er!

Skrevet
Ja, det var kjempekoselig :)

Også gjorde det jo at jeg kom meg på topp 20 lista igjen, det var lenge siden sist gitt.

Takk for det.

Og jeg havnet visst på toppen :dåne:

:hoho: For noen gærne damer!!! Nå gleder jeg meg i hvertfall til fredag!! :skratte:

GÆRNE??? :kjefte: Vi er NORMALE....huff nei...så kjedelig DET hadde vært :ler:

Neeeei, orker ikke, gidder ikke.. tralla llaaaalalaaa... Osv..

Har bestilt fødsel den 25. eller 26. jeg vet du.. :fnise:

Åååå, er det sånn man gjør det nå...den gangen jeg var gravid var ikke den muligheten til å bestille dag kommet ennå :fnise:

Joa, har det! Må bare ringe Daria og få noen hva-lese-på-føden-med-rier tips..

Fordi Daria har bare SÅ mye erfaring med lesing mens hun har rier :hoho:

Bilturen er ille! Har aldri kunnet så mange stygge ord, hverken før eller siden. I tillegg finner man ut hvor dårlige norske veier virkelig er!

*tenker at jeg er glad for at jeg ble innlagt dagen før fødsel og slapp en sånn biltur*

Skrevet
Joa, har det! Må bare ringe Daria og få noen hva-lese-på-føden-med-rier tips..

Jo altså, til den konkrete situasjonen vil jeg spesielt anbefale... :ler:

Fordi Daria har bare SÅ mye erfaring med lesing mens hun har rier :hoho:

Javisst :fnise:

Skrevet
Å, jeg er så misunnelig på alle dere det har snødd hos :sur:

Snø.... :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: Jeg vil ikke ha den jæv.... snøen som kom her. Du kan få den. :Nikke:

Skal det snø, kan det like gjerne komme skikkelig! MINST 30 cm!

Ja på lille juleaften.

Skrevet

Jeg vil og ha snø :juhu: Her er det bare regn, regn, og atter regn. Tempraturen holder som regel god norsk gjennomsnittstempratur på 9 grader :ler:

Håper dere får en flott helg, Impala :)

Ikke lenge til desember og til vi kommer bort å hilser på impalille. :) :) Tenker det blir sånn ca midt i desember.

store :klemmer:

Skrevet
Gleder meg!!!! :klemmer:

Det var jo kjempegøy :juhu:

Jammen jeg vil også ses på fredag!!!!!!!!! :gråte:

Hvis dere skal være sånn så kan jeg :kjefte: litt... ---kødda---

Hvis jeg havner på sykehuset i løpet av dagene, så kan jo dere komme dit i stedet for å møtes der dere egentlig skal! Det blir jo ikke lange turen uansett det da! :fnise:

Ha en fin pc-fri-dag i morgen!

:klemmer:

Ble vist mer enn en pc-fri dag gitt :sjenert:

Og jeg havnet visst på toppen :dåne:

Jeg gir meg over :pls:

GÆRNE??? :kjefte: Vi er NORMALE....huff nei...så kjedelig DET hadde vært :ler:

Gærne er vi ihvertfall ikke :fnise:

Skrevet
Snø.... :kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: Jeg vil ikke ha den jæv.... snøen som kom her. Du kan få den. :Nikke:

Ja på lille juleaften.

Ja, send snøen hit du.

:jepp:

Ser du har fått ny signatur ja :hoho:

Jeg vil og ha snø :juhu: Her er det bare regn, regn, og atter regn. Tempraturen holder som regel god norsk gjennomsnittstempratur på 9 grader :ler:

Håper dere får en flott helg, Impala :)

Ikke lenge til desember og til vi kommer bort å hilser på impalille. :) :) Tenker det blir sånn ca midt i desember.

store :klemmer:

Vi har hatt en fin helg så langt iallefall :)

Vi skal sannsynligvis sørover helgen 7-9. des. da, men ellers er vi hjemme :)

Skrevet

Herregud, det er jo mange dager siden jeg har vært her inne :overrasket:

Hotellovernattingen gikk som en drøm, og lille snupp sov i vognbagen som det skulle vært senga hennes her hjemme :) Måtte vekke henne litt før kl 08 da, for da var det ikke lenge før vi fikk frokosten opp på rommet. Det var deilig det!!

På fredag kveld traff jeg 9 andre KG'ere. Det var kjempegøy, og jeg håper ikke det blir lenge til neste gang :-D

Skrevet

Måtte jo det :ler:

På fredag kveld traff jeg 9 andre KG'ere. Det var kjempegøy, og jeg håper ikke det blir lenge til neste gang :-D

Det var kjempeherlig å treffe deg! Men det visste jeg jo i grunn :klemmer:

Skrevet
Måtte jo det :ler:

Greit å ha en påminnelse hvis vi skulle glemme det. Særlig at det skjer :hoho:

Det var kjempeherlig å treffe deg! Men det visste jeg jo i grunn :klemmer:

Takk det samme :klemmer:

Skrevet

Tror IKKE vi glemmer det med det første nei.. :ler:

Skrevet

:hoho: Nå så jeg det også

Det var kjempekoselig å treffe deg, Impala. Neste gang vil vi treffe Impalille også :kgbaby:

Skrevet
:hoho: Nå så jeg det også

Det var kjempekoselig å treffe deg, Impala. Neste gang vil vi treffe Impalille også :kgbaby:

Takk det samme :)

:Nikke:

Får prøve å få til det også engang ja :)

Skrevet

Mobilen hadde ringt mens jeg var ute, og det var ukjent nummer (trenger ikke si mer for de som vet hva det er snakk om :fnise: ).

Men det er vist fra ett rekrutteringsselskap, det er ihvertfall det han sier han som ringer på personsvareren min. Dette selskapet finnes, men han står ikke på listen over ansatte, så jeg vet da søren om jeg tør å ringe tilbake. Liker det ikke når jeg ikke vet hva det er for noe :redd:

Nå skal jeg prøve å rekke over alle dagbøker og blogger, for det rakk jeg ikke i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...