Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 000 innlegg, så da er det vel på sin plass med party :hoppe: :juhu: :danser::blomst::flagg::gave::perebrus::skaal::humpe::vin::is::sjokolade::ol:

Skrevet
Så hyggelig med treff. :)

Ja, det var veldig trivelig.

Skrevet
Da har jeg og lille snupp vært en tur inni Oslo og møtt Daria, Jerle og Skravla. Møtte såvidt Jerlemannen også, men han ville ikke sitte sammen med oss. Kan da ikke skjønne det :fnise:

Det var kjempetrivelig å treffe dere ihvertfall :)

Så hyggelig med treff! Er ørlite misunnelig kjenner jeg... :sjenert:

Skrevet
Så hyggelig med treff! Er ørlite misunnelig kjenner jeg... :sjenert:

Det er lov å være misunnelig :klemmer:

Men vi sees da på fredag. Ikke lenge til det :-D

Grattis med 11000!!

:juhu: :klemmer::hoppe::skravle::roser::gave::vin::danser::ol::popcorn:

Tusen takk :bukke:

Skrevet

Da er jeg veldig oppdatert her inne :)

Nå skal jeg lese magasinene til VG og Dagbladet fra i går.

I morgen skal jeg ut og shoppe litt. Håper å få kjøpt noen julegaver også, men lista er ganske lang allerede :sjenert:

Skrevet
Grattis med 11000 innlegg!

:roser:

Signerer!!

(ja, jeg er veldig trøtt og daff i dag..)

Skrevet

Gratulerer med maaaaaaaaaaange innlegg, babylatter og alt annet det måtte passe seg å gratulere med.

Hørtes koselig ut med treff. Jeg er også litt misunnelig, men tror det hadde vært litt skummelt å treffe folk fra KG og... Ikke at jeg tror folket her er så fryktelig skummelt, altså, men likevel :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg synes også det høres skummelt ut, men sikkert veldig hyggelig også :)

Ha en fin dag - håper du får shoppet masse :sjarmor:

Endret av angelou
Skrevet

Innom og hilser på :vinke: Gleder meg VELDIG til fredag!! :juhu:

Skrevet (endret)

Signerer!!

(ja, jeg er veldig trøtt og daff i dag..)

Tusen takk :bukke:

:blomst:

Takk, takk.

Gratulerer med maaaaaaaaaaange innlegg, babylatter og alt annet det måtte passe seg å gratulere med.

Hørtes koselig ut med treff. Jeg er også litt misunnelig, men tror det hadde vært litt skummelt å treffe folk fra KG og... Ikke at jeg tror folket her er så fryktelig skummelt, altså, men likevel :sjenert:

Det er veldig koselig å treffe folk etter at man har "blitt kjent" med dem her inne først. Og det er ikke skummelt i det hele tatt :)

Jeg synes også det høres skummelt ut, men sikkert veldig hyggelig også :)

Ha en fin dag - håper du får shoppet masse :sjarmor:

Fikk shoppet endel ja, mest til vesla da.

Fine bilder!

Takk for det :)

Innom og hilser på :vinke: Gleder meg VELDIG til fredag!! :juhu:

Jeg gleder meg også masse :hoppe:

GOOOD MORGEN! :klemmer::kaffekopp:

God ettermiddag :)

Endret av Impala
Skrevet

Rakk ikke innom her i går jeg, for vi var jo på shopping i flere timer :fnise:

Fikk kjøpt litt mer ullklær til lille snupp. Trenger jo det nå når det er blitt kaldere, og hun ligger ute og sover. Kjøpte også endel klær til henne i str. 68 på Lindex. Hadde 30% på ett plagg + 25% på resten, så da sparte jeg noen kroner :)

Fikk også kjøpt julegave til mamma og pappa, ildfastform fra Pillivuyt som de ønsket seg etter å ha sett den her hos oss. Skal lage kalender med blider av lille snupp også til dem, svigers og besteforeldre. Skulle egentlig på H&M også og kjøpe gaver til de to niesene mine, men den butikken på dette senteret er ikke så gunstig når man har med barnevogn, så det får jeg ta ett annet sted. Kanskje på torsdag, for da er jeg inne i Oslo.

Skal jo egentlig være på konferanse, men tror ikke lille snupp syns det er så ålrait å være der så lenge og høre på, så får se hva jeg gjør. Vi skal overnatte hjemmefra også for første gang, så det blir spennende. Hun må sove i vognbaggen så håper det skal gå greit. Mannen min kommer inn for å være "barnevakt" mens jeg er på middag.

Også er det jo nytt treff på fredag, og det gleder jeg meg masse til altså :juhu:

Skrevet (endret)

Takk for sist, det var hyggelig :) Og Impalille er jo nydelig :rødme:

I Peter Pan (nei, jeg har ikke landet helt ennå... :sjenert: ) sies det forøvrig at når en baby ler for første gang, fødes det en ny fe... :)

Endret av Daria
Skrevet
Takk for sist, det var hyggelig :) Og Impalille er jo nydelig :rødme:

I Peter Pan (nei, jeg har ikke landet helt ennå... :sjenert: ) sies det forøvrig at når en baby ler for første gang, fødes det en ny fe... :)

Takk for sist ja :)

Da har lille snupp en egen liten fe der ute ett sted da :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...