Gå til innhold

Impala's nye dager

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper du får det kjempekoselig i kveld! :klemmer:

Takk for det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sulten!!

Får finne meg noe mat da.

Også høres det ut som lille snupp har tenkt å våkne allerede. Har jo sovet i bare 1,5 time :forvirret:

Endret av Impala
Skrevet

Men det er vel som du sier bedre at hun er våken på dagen, så får dere begge sovet om natten.

Kos deg masse i kveld. Tar du henne med eller skal mannen få kose seg alene?

:klem:

Gjest Dallandra
Skrevet

*vinke* Måtte ta en Annie jeg altså, men fikk med meg referatet fra dåpen :) Så flott at det gikk bra!

Skal dere fortsatt oppover til jul???

Skrevet
Kos deg i kveld!

Håper du får en fin helg,Impala! :klemmer:

Takk for det :klemmer:

Men det er vel som du sier bedre at hun er våken på dagen, så får dere begge sovet om natten.

Kos deg masse i kveld. Tar du henne med eller skal mannen få kose seg alene?

Ja, det er greit at hun er våken på dagen så lenge hun sover om natten :)

Vi la henne før jeg reiste, så mannen fikk kost seg alene.

*vinke* Måtte ta en Annie jeg altså, men fikk med meg referatet fra dåpen :) Så flott at det gikk bra!

Skal dere fortsatt oppover til jul???

Ja, vi skal oppover til jul ja. Kjører oppover 21. des. også tror jeg vi kjører nedover igjen 3. juledag. Vi må vel klare å skvise inn ett lite treff, tror du ikke?

Håper du koser deg i kveld :klemmer:

Det gjorde jeg.

Skrevet (endret)

Først: Lille snupp lo for første gang i går :juhu:

Og det var ikke bare en gang heller :legrine:

Først så lo hun flere ganger når hun lå under babygymmen, og mannen min trykket på ett slags horn eller hva jeg skal kalle det. Det var tydeligvis veldig morsom. Også lo hun av meg når jeg hadde hårspray i håret :ler: Herregud så herlig det var!!

Men kan vel ikke forvente at hun skal le jevnlig allerede.

Og det er jammen meg ikke lenge før hun ruller fra mage til rygg heller. Nå syns jeg jammen meg at utviklingen plutselig bare raser avgårde her altså.

Mannen prøvde å gi henne flaske etter å ha byttet til pysj på henne i går, men det ville hun ikke ha. Mulig det var fordi hun så og hørte meg, for med en gang hun fikk pupp så sugde hun som bare det. Vi skal forsøke litt mer utover uka, slik at det kanskje går bra at jeg får reist ut til ca kl 17 på fredag. Men går det ikke så er det jo ingen kjempekrise, regner med at dere jeg skal treffe ikke har tenkt å gå hjem kl 19 ;)

Var kjempekoselig ute i går, selv om jeg ikke var så sein. Vi var på en indisk restaurant, og der har de jammen meg knallgod mat. Den er visstnok kjempepopulær også, og det kan jeg godt skjønne. God service var det også, så dit må jeg nok flere ganger ja :)

Endret av Impala
Skrevet

Babylatter er det herligste som finnes! :rødme: Husker da Prinsessa lo første gang...

Skrevet (endret)
Babylatter er det herligste som finnes! :rødme: Husker da Prinsessa lo første gang...

Tror ikke jeg kommer til å glemme det heller med det første nei :)

Også var det jo så gøy at vi var hjemme begge to.

Endret av Impala
Skrevet

Lille snupp sover under babygymmen, jeg er her og mannen sitter i den andre sofaen og leser aviser.

Men nå skal jeg gå og begynne så smått på middagen. Skal prøve en ny oppskrift på kylling i langpanne. Håper det blir godt.

Skal spise når lille snuppa har lagt seg, for da kan jeg ta meg ett glass vin eller to til maten også :)

Skrevet

Vin hørtes godt ut. Kanskje jeg skal sjekke beholdningen og se om jeg har noe som frister... :idesmil:

Gjest Dallandra
Skrevet

Så morsomt med babylatter!!! :)

Ja, et treff må vi vel kunne få til. All erfaring tilsier at byen er hektisk og fryktelig travel på den tiden, hvis du ser råd for det kunne dere jo tatt en tur hit!? Mulig det er hektisk og fryktelig travelt her også, men her i huset så gjør vi det vi har tid og ork til og lar det være med resten. Og jeg klarer fint å la noen støvdotter ligge til fordel for gjester :)

Men ikke for det, - vi må nok til byen likevel ila de siste dagene før jula ringes inn. All erfaring tilsier det.

Skrevet
Vin hørtes godt ut. Kanskje jeg skal sjekke beholdningen og se om jeg har noe som frister... :idesmil:

Vinen var kjempegod :sjarmor:

Men maten var ingen høydare, men helt greit. Trenger ikke lage det flere ganger nei, har mange andre ting som er myyyye bedre.

Så morsomt med babylatter!!! :)

Ja, et treff må vi vel kunne få til. All erfaring tilsier at byen er hektisk og fryktelig travel på den tiden, hvis du ser råd for det kunne dere jo tatt en tur hit!? Mulig det er hektisk og fryktelig travelt her også, men her i huset så gjør vi det vi har tid og ork til og lar det være med resten. Og jeg klarer fint å la noen støvdotter ligge til fordel for gjester :)

Men ikke for det, - vi må nok til byen likevel ila de siste dagene før jula ringes inn. All erfaring tilsier det.

Det er klart vi sikkert kan ta en tur ut til dere. Eller hvis dere er i byen, så kan dere jo også stikke innom hos mamma og pappa. Men det finner vi ut av, er jo ikke akkurat i morgen :ler:

Skrevet

Da har jeg og lille snupp vært en tur inni Oslo og møtt Daria, Jerle og Skravla. Møtte såvidt Jerlemannen også, men han ville ikke sitte sammen med oss. Kan da ikke skjønne det :fnise:

Det var kjempetrivelig å treffe dere ihvertfall :)

Her er tåka tjukk som bare det idag. Ikke noe trivelig i det hele tatt. Har akkurat fått lille snupp til å sove, og mannen er hos en kompis, så da har jeg litt tid jeg kan bruke her inne :)

Skrevet

Ja, da gjelder det å kose seg ordentlig når man har noen timer for seg selv :klem:

Skrevet
Ja, da gjelder det å kose seg ordentlig når man har noen timer for seg selv :klem:

:jepp:

Skrevet

Heisann, bare 11 innlegg til nå så runder jeg 11 000!!

Skrevet
Da antar jeg at det skjer idag? :fnise:

Satser på det ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...