Impala Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3501 Skrevet 12. november 2007 Nå våkna snuppa som har ligget ute i vogna, så jeg får oppdatere meg her inne senere i kveld
Annie Skrevet 12. november 2007 #3502 Skrevet 12. november 2007 Så bra at dere hadde en så fin helg! Ingen sur Impala eller andre
Flying Skrevet 12. november 2007 #3503 Skrevet 12. november 2007 Æsj, skrev et langt innlegg og i det jeg skulle poste så hang hele KG... Så koselig helg dere har hatt! Godt at alt gikk så fint i kirken. Kan jo bli litt varm og stressa av skriking der.. Greit å ha dette overstått da.
Impala Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3504 Skrevet 12. november 2007 Så bra at dere hadde en så fin helg! Ingen sur Impala eller andre Nei, ingen som var sure Æsj, skrev et langt innlegg og i det jeg skulle poste så hang hele KG... Så koselig helg dere har hatt! Godt at alt gikk så fint i kirken. Kan jo bli litt varm og stressa av skriking der.. Greit å ha dette overstått da. Så kjipt med lange innlegg når det henger seg ja. Lille snupp var en engel hele helgen (selv om hun hadde ett par skrikeanfall, men det har vel alle unger).
Impala Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3505 Skrevet 12. november 2007 Lille snupp var i seng 18:30, og siden har det ikke vært en lyd fra henne Har akkurat spist restemat fra i går, og er stappmett. Jammen meg hadde jeg ikke en øl og en akevitt til også Sitter nå og ser 71 grader nord, er jo finale idag I morgen skal jeg en tur ut til jobben min, for det er igjen endel kakerester, og det klarer aldri vi to å spise opp. Så derfor tar også mannen min med halvparten til sin jobb.
Multi Skrevet 12. november 2007 #3506 Skrevet 12. november 2007 Så fint å lese at helgen ikke ble så stressende som du hadde forestilt deg, men derimot riktig så hyggelig.
Eeyore Skrevet 12. november 2007 #3507 Skrevet 12. november 2007 (endret) Var visst en del sider å lese igjennom her siden sist... Så bra at alt gikk fint med dåpen da. Og rester skal man jo ikke klage over. Det betyr bare at man kan slappe av mht mat et par dager. Har vel stresset nok på forhånd Komme innom og besøke Eeyore når du skal på jobb...? Endret 12. november 2007 av Eeyore
Brukernavn Skrevet 13. november 2007 #3508 Skrevet 13. november 2007 Så godt at dåpshelgen ble en helg du vil huske med glede!! Det unner jeg deg
iss Skrevet 13. november 2007 #3510 Skrevet 13. november 2007 Hørtes ut som en perfekt dåpsdag! Tenker med glede tilbake på skjønningen sin dag også..
Impala Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3514 Skrevet 14. november 2007 Så fint å lese at helgen ikke ble så stressende som du hadde forestilt deg, men derimot riktig så hyggelig. Ja, det var fint at det ble sånn Var visst en del sider å lese igjennom her siden sist... Så bra at alt gikk fint med dåpen da. Og rester skal man jo ikke klage over. Det betyr bare at man kan slappe av mht mat et par dager. Har vel stresset nok på forhånd Komme innom og besøke Eeyore når du skal på jobb...? Jeg tenkte faktisk på å komme på besøk denne gangen også, men så ble jeg lengre på jobben enn jeg hadde tenkt, og da var det ei trøtt og utålmodig jente. Så da var det best å reise rett hjem. Men skal nok dit en tur i desember også, og da kan jeg jo kanskje stikke innom jobben din først Så godt at dåpshelgen ble en helg du vil huske med glede!! Det unner jeg deg Takk for det Gratulerer med vel gjennomført dåp Takk for det Hørtes ut som en perfekt dåpsdag! Tenker med glede tilbake på skjønningen sin dag også.. Den kunne ikke vært bedre, tror jeg. Så bra at dåpen gikk så fint! Glad for det jeg ja Hvordan er det med den steingærne? Bare bra Hei, hei
Impala Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3515 Skrevet 14. november 2007 Var koselig å være innom jobben en tur igjen Men det er samtidig rart siden jeg ikke er oppdatert. Føles ut som jeg egentlig har slutta Lille snupp var stort sett snill, men til tider veldig trøtt. Hun sovna heldigvis i bilstolen en halvtimestid til slutt etter endel skriking. Når vi kom hjem prøvde jeg å få henne til å sove både i vogga og på ett teppe på gulvet, men selv om hun var stuptrøtt, så ville hun ikke sove. Men hun sovner greit på kveldene da siden hun ikke sover så mye på dagen I natt sov vi begge to til 04:30, og det er lenge siden jeg også har fått så mange timer sammenhengende søvn I morgen skal jeg til legen å fjerne en føflekk på ryggen. Gruer meg litt kjenner jeg, men det går sikkert bra.
Eeyore Skrevet 14. november 2007 #3516 Skrevet 14. november 2007 Bare å si ifra jeg er her jeg. Venter i spenning Fjærning av føflekker er ikke noe moro, selv om det er fort gjort. Særlig kjedelig om det er i området under BH-stroppen...
Impala Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3517 Skrevet 14. november 2007 Bare å si ifra jeg er her jeg. Venter i spenning Fjærning av føflekker er ikke noe moro, selv om det er fort gjort. Særlig kjedelig om det er i området under BH-stroppen... Den er selvfølgelig under bh'n.Men heldigvis bruker jeg nå ammebh'er, og de er litt større en de vanlige, så jeg håper det skal gå bra.
loffen Skrevet 14. november 2007 #3518 Skrevet 14. november 2007 Lykke til hos legen i morgen! Jeg har fjernet flere jeg, det gjør ikke vondt, får jo lokalbedøvelse.
Impala Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3519 Skrevet 14. november 2007 Lykke til hos legen i morgen! Jeg har fjernet flere jeg, det gjør ikke vondt, får jo lokalbedøvelse. Godt å høre at det ikke gjør vondt, selv om jeg har litt skrekk for at bedøvelsen ikke skal virke. Det har det nemlig gjort hos tannlegen en gang, og sist epiduralen under fødselen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå